return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
טיול שנתייי (pg. 11)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by guetag
חרמנית ;)


חחחחח......
דדייייי, עם זה...
אני יודעת את זה, מה הקטע להזכיר לי את זה כל שניה?
:D :D :happy2:

ובכלל איך הגעת לזה שאני חרמנית?! לא סיפרתי שם משהו כזה...:toothless
DjChook
quote:
Originally posted by Tarantula
ובכלל איך הגעת לזה שאני חרמנית?! לא סיפרתי שם משהו כזה...:toothless


זה נראה לי בגלל שאמרת שהיית ערה כל הלילות

שת'אמת זה ממש לא קשור

אבל לי יש הסטורי אלונה,
U KNOW WHAT I KNOW

MUHAHAHA :) :)
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
זה נראה לי בגלל שאמרת שהיית ערה כל הלילות

שת'אמת זה ממש לא קשור

אבל לי יש הסטורי אלונה,
U KNOW WHAT I KNOW

MUHAHAHA :) :)


שששששששששש....
מה אתה מפרסם את זה ככה??!:D :D :D :happy2: :happy2: :haha:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איזה זיוני שכל?


סתם אחי אתה יודע שאני אוהב אותך :D
וחן אותך אני שונא
בא לי להקיא עליך... בעעע
idanhakia
quote:
Originally posted by luckystrike
כן קוראים לזה אכסניית אנה אם אני לא טועה ...
אחלה אכסנייה תמיד לוקחים לשם טיולים שנתיים !
באמת אכסנייה ברמה יחסית טובה - חדרים סבבה וזה קרוב להכל
ויש שם קיוסק שתוח כל הלילה ומוכר אלכוהול ונרגילות - ממש
בתוך האכסנייה מתחת למגורים !

נחמד שם קיצר ...


בדיוק חזרתי מהאכסנייה הזאת
איזה צחוקים מה עשינו שם !!!!!!!!!!!!!!!!!!
חבל לכם על הזמן
דבר ראשון האכסניה מול הקניון שזה סבבה
דבר שני החדרים מעפנים 7 מיתות על חדר קטן ביותר !!!
אבל לא נורא מה עשינו שם זה פיצה את הכל
שאני יפתח את התמונות אני ישלח את הבלאגן שעשינו
:crazy:
בואו נגיד משהו כזה
כל המסדרון מים וכריות פתוחות יענו כל הבפנוכו עף לו ברוח

חחחחחחחחחח
רק תיזהרו יש שם מצלמות !!!!!!!!!!!!!!!!!
אותנו זיינו בגלל זה תפסו את כל מי שעשה בלאגן

חוץ מזה ביום שלישי בערב יש אלכוהול חופשי בUNPLUGGED
זה פאב סבבה תלכו חובה
אנשים מתים שם בגלל האלכוהול החופשי
:eyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by idanhakia
חוץ מזה ביום שלישי בערב יש אלכוהול חופשי בUNPLUGGED
זה פאב סבבה תלכו חובה
אנשים מתים שם בגלל האלכוהול החופשי
:eyes:


זה ממש צמוד לקלאב הוטל... ליד הבייס באר שם...
מקום באמת נחמד למרות שלא נכנסתי לשם

בחופש הגדול עשו סרטים למי שלא היה לו 18...
אפילו לידידה שלי שנראית סוף הדרך וגם נראית יותר מ 18 עשו בעיות עד שהיא נכנסה
זה כניסה חינם כי הם בונים על האנשים שיקנו שם שתיה... אבל אם אתה אומר שיש ערבים של אלכוהול חינם אז בכלל סבבה :D
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה ממש צמוד לקלאב הוטל... ליד הבייס באר שם...
מקום באמת נחמד למרות שלא נכנסתי לשם

בחופש הגדול עשו סרטים למי שלא היה לו 18...
אפילו לידידה שלי שנראית סוף הדרך וגם נראית יותר מ 18 עשו בעיות עד שהיא נכנסה
זה כניסה חינם כי הם בונים על האנשים שיקנו שם שתיה... אבל אם אתה אומר שיש ערבים של אלכוהול חינם אז בכלל סבבה :D



חחח כןן ואיי איזה זיכרונות יש לי !! בא לי לחזור לאילת!! סעממק יש לי חבר שניראה בין 26 ככה והוא ממש גדול הוא היה שומר במועדונים פעם אבל מה שכן יש לו שכל של מפגר!!! כמו בייבי יואי (הברווז המפותח) ממ הוא ניכנס לשם וזה ובימקום שיגיד שאנחנו ניכנס לפניו הוא ניכנס ישר לבפנים כי הוא פחד שיבקשו מימנו ת.זהות והשאיר אותנו בחוץ ואז עשו לחבר שניראה קצת קטן יותר שיראה תהדועת זאת ואז הוצאיו גם תחבר השני איזה ביאוס זה היה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
בא לי לחזור לאילת!


אם לא קורה כלום אני בחנוכה באילת
מי שצריך לדעת למה כבר יודע ;)
ואישית לא אכפת לי לישון בסתם אכסניה מעפנה :D
Sniper
ממממ אני לא יודע למה ... בכל אופן אח שלי חוזר מחר מדנמרק והוא קנה לי מצלמה דיגטלית ועוד איזה 8 בסמים פנאניי אבל דיברנו היום איזה חצי שעה בטלפון והוא אמר שיש מצב שני והוא טסים להולנדדדדדדדדדדדדד
איזה כייף אבל לא רוצה סתם לדבררר פשוט אני מת לחזור לשםם
MoSH_MaN
חופש הגדול הבא

ב"ה אני באיוס

Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חופש הגדול הבא

ב"ה אני באיוס


כיף לך!!!
חופש הגדול אני בצבא:\\
MoSH_MaN
ושנה אחרי ב"ה באיביזה!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement