return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
טיול שנתייי (pg. 3)
View this Thread in Original format
NyKoN
אני חושב ששלי זה מה13-14
אני די בטוח שאני חוזר ב14 אבל לא בטוח מתי אני יוצא
:D
Tarantula
ייייווווווו, איזה כיף לכם, אנחנו אמור להיות לנו טיול שנתי ב21 החודש, אבל כנראה לא יהיה כי כל השכבה שלנו סתם דפוקים, אף אחד לא רוצה לצאת איזה מבאס זה... התאריך אחרון לשלם זה יום ראשון ועד עכשיו שילמו מכל הבית ספר איזה 30 תלמידים וצריך לפחות 80...
איזה מבאסים חבל על הזמן!!@##
itamarsan
טובבבבבב חברייים הנה המשך הפירוט על הטיול ווורטקס למה לא אמרת שאתה נימצא שםם איזה באסהה איתךך
בוא הנה אחיי יש לך ים של כוסיות בשיכבה חבל על הזמןןן
ורגעעע הלכתם אתמול בנחל הרטובבבב מאודדד???????
אממממ ווואאאאיי בחמת גדר היה סוף הדרךך וכן כוס עמו רק אנשים מבוגרייםם נגנבתייי לא היה על מה להסתכל לכולן הדברים שצריכים להיות יפים נשפכים זה היה באסההה אבל חפיףף מזכרת בתיההה מלאו את החסררר
אממממ טובב שהייפר סיפר על הטיול של ה5 ק''מ היו מה זה צחוקיייםם חבל על הזממןן אבל אני ואורן הכי ג'נטלמנים במיוחד אורן כול הזמן עזרנו לבנווותתת עד שבסוף אורן אמר שהם הסתדרו לבדדד וזה היה בן זונה של נחלללל למרות שכול הזמן סלעיםם אבל לא נורא שטויות היה כיייף
ובאמתת פישלנווו בקשררר לפגישה שלנווו חבל
אההה ווורטקס עשית את המגלשה שםםם???????
:crazy: :conf: :conf: :conf: :conf:
NaOren
אני מ- 11
עד 14

שוקק
NyKoN
quote:
Originally posted by NaOren
אני מ- 11
עד 14

שוקק


לאיפה?
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN


לאיפה?

בגולן
Scorchio
שמח שנהנית
רק דבר אחד
בבקשה
תפסיק לכתוב ככה למה זה משגע אותי
כאילו אני מרגיש כאילו אני קורא מילים של ילד מוגבל חחחח

מהההההההה המצבבבבבבב אחחחחשששלללייייי הככככללללל טוובבבבב????


די
מיצינו
:)
NyKoN
גם אני
אני אברר לאיפה אני נוסע ונדבר אולי אני אפגוש אותך אחי
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
אני ואורן הכי ג'נטלמנים במיוחד אורן כול הזמן עזרנו לבנווותתת עד שבסוף אורן אמר שהם הסתדרו לבדדד
:crazy: :conf: :conf: :conf: :conf:




מנסה לקחת לי את הקרדיט, אה?????????
:p
אני זה שעזר כל הזמן לבנות
אתה הלכת להיות עם המדריכה.........חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אז אל תגיד "אנחנו עזרנו"....... תגיד "אורן עזר"........ הבנתוש?

אקיצר, וורטקס, אני חייב לפצות אותך!!!!! אני יפגש איתך מתישהו
מבטיח!!!!!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
שמח שנהנית
רק דבר אחד
בבקשה
תפסיק לכתוב ככה למה זה משגע אותי
כאילו אני מרגיש כאילו אני קורא מילים של ילד מוגבל חחחח

מהההההההה המצבבבבבבב אחחחחשששלללייייי הככככללללל טוובבבבב????


די
מיצינו
:)




:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי...........

Vortex_SA
כן אחי, ניסיתי את המגלשה, היה מזה גובה פחד, הדבר הזה היה מזה לא יציב... אבל איזה ירידה יא וואראדי!!! רק חבל שהפלסטיק לא חלק למה מה זה כאב לי התחת אח"כ, אבל הכי שוק בזה זה הנפילה בסוף לבריכה של השלוש מטר עומק, אתה לא מבין לאן הגעת, לקח לי איזה 3 שניות להתעשת ולהבין איפה אני :)
קיצר, ספר איזה בנות מהבי"ס שלנו פגשת, זה בי"ס של שתי כיתות ומב"ר, אז אני בטוח מכיר, וזה גם הבעסה, שזה מושב קטן, אז לא נעים להתחיל עם בנות מהשכבה, כי זה מקום קטן וכולם נדחפים עם האף לתחת של השני... ואגב, למה אסור לדרג?? מה השטויות האלה? בסך הכל חבר שלי אמר שהיא 8\10 בסולם רפאלי, זה רק דעתו, וזה יותר קל להשוות בת לבת אחרת מלהתחיל לפרט איך היא נראית... אה, ובעניין הפררחות, לא הבנתי מה לא מסתדר לך, יש דרגות שונות של פרחות, אז היא מהדרגה של הערסיות והיא כוסית, לא הבנתי למה לא הבנת...
וביום שלישי היה ראפטינג בירדן, איזה דאחקות היו שם!!!!! חבל"ז!!! השנה באמת היה טיול עילוי... איזה כוסיות יש באשקלון... וואיי, נגנבתי...
אגב, כמה זמן זה ליבנה ממזכרת באוטובוס? אולי אני יקפוץ...
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN
גם אני
אני אברר לאיפה אני נוסע ונדבר אולי אני אפגוש אותך אחי



ראסמי...
אני גם יברר לאיזה מקום אני נוסע...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement