return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
טיול שנתייי (pg. 8)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחחח אחי מבחינת בחורות אין מה לדבר ביככללל
רעננה הכי שולטת בהן!!! כולם איכותיותתת
לדעתי בכל אופן


חוץ משכבת י אצלי בבית ספר...
איזה שכבת נפילה יא אללה!!!!

אני מרגיש כמו בחדר כושר שכולן מגעילות קצח ואז פתאום מגיעה אחת שנראית בסדר ותופסים ממנה כוסית של החיים
אחד חמודה שבקושי הייתי מסתכל עליה נראית לי סוף ליד כל היודניקיות האלה
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חוץ משכבת י אצלי בבית ספר...
איזה שכבת נפילה יא אללה!!!!

אני מרגיש כמו בחדר כושר שכולן מגעילות קצח ואז פתאום מגיעה אחת שנראית בסדר ותופסים ממנה כוסית של החיים
אחד חמודה שבקושי הייתי מסתכל עליה נראית לי סוף ליד כל היודניקיות האלה




חחחחח אז תצריך ליראות את שיכבת י' שלנוו פולללללל כוסיותתתת
ניראה לי זאת השיכבה הכי מוצלחתתת


*EDIT*
מבחינת בנות
nesher
אני יוצא עוד שבוע לרמת-הגולן
טיול של יומיים ולילה אחד
אני לא מאמין
איזה דפיקה זאתי
ביבבבבבבבב
איזה זבל הבית-ספר הזה
שייחנק אמן
NaOren
quote:
Originally posted by nesher
אני יוצא עוד שבוע לרמת-הגולן
טיול של יומיים ולילה אחד
אני לא מאמין
איזה דפיקה זאתי
ביבבבבבבבב
איזה זבל הבית-ספר הזה
שייחנק אמן


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

זיינו אתכם אה...

אצלנו זה 4 לילות לאילת
:-)
DjChook
חחחח גבר, בדוק שמבטלים לנו את הטיול
nesher
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

זיינו אתכם אה...

אצלנו זה 4 לילות לאילת
:-)


שנה שעברה היה לי 4 לילות באילת
היה שיאאאאאאאאאאאא הכיף
הטיול הכי תותח בחיים שלי
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח גבר, בדוק שמבטלים לנו את הטיול


למה אשו?
Sniper
אין ספק שטיולייםםם זה הכי כיף בעולם
אבל איןןןןןןןןןן בכפיות בגדנעע
כאילו בצבאא
כלללל היוםםםם צחוקים וסטלותת חופשיייייייי
לא דופקים חשבוןןן
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Sniper
אין ספק שטיולייםםם זה הכי כיף בעולם
אבל איןןןןןןןןןן בכפיות בגדנעע
כאילו בצבאא
כלללל היוםםםם צחוקים וסטלותת חופשיייייייי
לא דופקים חשבוןןן


דצמבר היר איי קאם
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
דצמבר היר איי קאם


פנאניי אח שלי
אבל הצחוקים תלויים אם מי אתה נופל באוהלל
ואללה אני נפלתי עם אוהל של שרוטיםםם
כאילו איןןןןן מה לדבר כבר
תלא מצליח לינשום מרוב צחוק
כל היום כל הלילה

luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
תדדבר איתי אחיי!!
אולי אתה בטיול של השיכבה שלי
יהיה צחוקים ליראות אותך שם

אחי באיזה תאריך הטיול שלכם ?
ואללה יהיה קטעים !!!!!!
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי באיזה תאריך הטיול שלכם ?
ואללה יהיה קטעים !!!!!!


אין לי מושג אחי
אני חושב שכל התיכון יצא באותו תאריך
דבר איתי אחיייי
69300521
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Privacy Statement