|
טיול שנתייי (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחח אחי מבחינת בחורות אין מה לדבר ביככללל
רעננה הכי שולטת בהן!!! כולם איכותיותתת
לדעתי בכל אופן |
חוץ משכבת י אצלי בבית ספר...
איזה שכבת נפילה יא אללה!!!!
אני מרגיש כמו בחדר כושר שכולן מגעילות קצח ואז פתאום מגיעה אחת שנראית בסדר ותופסים ממנה כוסית של החיים
אחד חמודה שבקושי הייתי מסתכל עליה נראית לי סוף ליד כל היודניקיות האלה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חוץ משכבת י אצלי בבית ספר...
איזה שכבת נפילה יא אללה!!!!
אני מרגיש כמו בחדר כושר שכולן מגעילות קצח ואז פתאום מגיעה אחת שנראית בסדר ותופסים ממנה כוסית של החיים
אחד חמודה שבקושי הייתי מסתכל עליה נראית לי סוף ליד כל היודניקיות האלה |
חחחחח אז תצריך ליראות את שיכבת י' שלנוו פולללללל כוסיותתתת
ניראה לי זאת השיכבה הכי מוצלחתתת
*EDIT*
מבחינת בנות |
|
|
| nesher |
אני יוצא עוד שבוע לרמת-הגולן
טיול של יומיים ולילה אחד
אני לא מאמין
איזה דפיקה זאתי
ביבבבבבבבב
איזה זבל הבית-ספר הזה
שייחנק אמן |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by nesher
אני יוצא עוד שבוע לרמת-הגולן
טיול של יומיים ולילה אחד
אני לא מאמין
איזה דפיקה זאתי
ביבבבבבבבב
איזה זבל הבית-ספר הזה
שייחנק אמן |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זיינו אתכם אה...
אצלנו זה 4 לילות לאילת
:-) |
|
|
| DjChook |
| חחחח גבר, בדוק שמבטלים לנו את הטיול |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זיינו אתכם אה...
אצלנו זה 4 לילות לאילת
:-) |
שנה שעברה היה לי 4 לילות באילת
היה שיאאאאאאאאאאאא הכיף
הטיול הכי תותח בחיים שלי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח גבר, בדוק שמבטלים לנו את הטיול |
למה אשו? |
|
|
| Sniper |
אין ספק שטיולייםםם זה הכי כיף בעולם
אבל איןןןןןןןןןן בכפיות בגדנעע
כאילו בצבאא
כלללל היוםםםם צחוקים וסטלותת חופשיייייייי
לא דופקים חשבוןןן |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Sniper
אין ספק שטיולייםםם זה הכי כיף בעולם
אבל איןןןןןןןןןן בכפיות בגדנעע
כאילו בצבאא
כלללל היוםםםם צחוקים וסטלותת חופשיייייייי
לא דופקים חשבוןןן |
דצמבר היר איי קאם |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
דצמבר היר איי קאם |
פנאניי אח שלי
אבל הצחוקים תלויים אם מי אתה נופל באוהלל
ואללה אני נפלתי עם אוהל של שרוטיםםם
כאילו איןןןןן מה לדבר כבר
תלא מצליח לינשום מרוב צחוק
כל היום כל הלילה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
תדדבר איתי אחיי!!
אולי אתה בטיול של השיכבה שלי
יהיה צחוקים ליראות אותך שם |
אחי באיזה תאריך הטיול שלכם ?
ואללה יהיה קטעים !!!!!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי באיזה תאריך הטיול שלכם ?
ואללה יהיה קטעים !!!!!! |
אין לי מושג אחי
אני חושב שכל התיכון יצא באותו תאריך
דבר איתי אחיייי
69300521 |
|
|
|
|