|
טיול שנתייי (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| בטח שאני יוצא לשם... זה דבר ראשון, דבר שני לא נראה לי אצלנו בבי"ס יש גם טיול שנתי... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
בטח שאני יוצא לשם... זה דבר ראשון, דבר שני לא נראה לי אצלנו בבי"ס יש גם טיול שנתי... |
וואי אז נראה לי שקצת זיינו אתכם
חפיף... :) |
|
|
| Sniper |
יאואואואוו היפר וורטקס ולא זוכר מי עוד היה בטיול הזה
אבל אני הייתי שנה שעברה והיה הכיייי כיףף בעולםםם אותנו לקחו ביום האחרון לחמת גדר והיה לנו מסיבה בדשא שנכנסים אז לצד שמאלל היה די גי בן בן בן זונהההה הוא שפ דברים חזקים אש!! וקלע בדיוק למה שאהבתי מממ האכסניה היתה םשוט ליגהה כמובן שבלילה נהניתי מאוד מאודדד:]] חיחיחי
המבין יבין ממממ היה פשוט טיול סופני חוץ משהאוכל היה מגעילולל אבל השנה יש לנו תטיול לאילתת שאני מחכהההה לו כמו לא יודעע מההה אני פשוט מת כבר לשמוע על התאריךךך אבל כמו שהבנתי יש לנו עוד זמן... ואללה אם יבטלו אני הולך לעושה פיגוע באחד הכפרים הערבים כוסאמא שלהםם
בקיצור הטיול של שנה שעברה היה שיא.. הכיף ממממ במיוחד שהכרתי כמה בחמת גדרר שוות אשש אבל אחרי פעמיים שלוש בטלפון אמרתי שלום ולהיתראות |
|
|
| itamarsan |
| רגעע אורןן שאני אביןןן גם אצלינו החוק הזה פועל של מי שלא בא לטיולים לא עושה עבודה לא ניראה לייי כול כך שזה אצלינו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
רגעע אורןן שאני אביןןן גם אצלינו החוק הזה פועל של מי שלא בא לטיולים לא עושה עבודה לא ניראה לייי כול כך שזה אצלינו |
תאמין לי, יש לנו את החוק הזה
אם אין לך סיבה מוצדקת לא לצאת לטיול ואתה לא יוצא, אתה צריך להכין עבודה בנושא...........
אין לי מושג אם זה תפס לגבי הטיול לרמת הגולן אבל אני יודע שזה תופס לגבי פעילויות אחרות של סל תרבות
תסתכל בתקנון, אחי. הכל כתוב שם :D |
|
|
| itamarsan |
פיייי יאללללה לא ידעתיי צריך לקבור את גלייההה אההה????
:):):):):):) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
פיייי יאללללה לא ידעתיי צריך לקבור את גלייההה אההה????
:):):):):):) |
כן!!!!!
בת זונה הקטר הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ולמי שלא יודע - גליה היא מנהלת בית הספר שלנו.......
סתם כדי שתדעו את מי אנחנו מקללים...... |
|
|
| itamarsan |
אורןןןןן אתה יודע אני מה זה גאה באאאאאאאא במיטיביי לכת היא עשתה את זה למרות העישון למרוות הכוללללללללל והיא שחקה אותההה
ומה שהיה הכי מצחיק זה שאפרתתת לא ידעה שהיא המנהלתתתת זה היה גדווולל:)*:):):):):):)):)::):) |
|
|
| luckystrike |
ואללה בתור חובש הציעו לי היום ללוות טיולים שנתיים
של תיכונים באזור השרון ...
אחלה עבודה כסף דיי טוב
וגם סה"כ דיי כיף ולא כזה סבל ללוות טיול בתור חובש
...
רק הצבא מפריע לי - אני ינסה לצאת לאיזה טיול בחודש הקרוב לעשות קצת כסף ...
ואללה אולי גם יהיו כוסיות
החובש שיצא איתנו לפולין זיין אחת מהשכבה מה זאת מגעילה חבל על הזמן ...
נקווה שיילך לי יותר טוב
:) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה בתור חובש הציעו לי היום ללוות טיולים שנתיים
של תיכונים באזור השרון ...
אחלה עבודה כסף דיי טוב
וגם סה"כ דיי כיף ולא כזה סבל ללוות טיול בתור חובש
...
רק הצבא מפריע לי - אני ינסה לצאת לאיזה טיול בחודש הקרוב לעשות קצת כסף ...
ואללה אולי גם יהיו כוסיות
החובש שיצא איתנו לפולין זיין אחת מהשכבה מה זאת מגעילה חבל על הזמן ...
נקווה שיילך לי יותר טוב
:) |
חחחחח.... מזכיר לי את הטיול השנתי של שנה שעברה...
איך שילדה אחת שכבה עם החובש שלנו... ייוואאווו איזה סיפור עשו מזה, איזה שמועות התחילו לרוץ
אבל מה הקטע, הם עשו את זה בחדר שלו והחדר היה ליד שלנו, ואחנו כאללה יושבים בחדר.. איזה 10 אנשים (לא, לא היו אמורים להיות שם 10
אנשים, פשוט לילה, טיול שנתי, בנים, התלהבות, עזבו.. לא משנה
:crazy: )
וקיצר שומעים בחדר ליד קולות, ומזה קולות חבל על הזמן... נראה לי העירו את כל האכסניה.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחח.... מזכיר לי את הטיול השנתי של שנה שעברה...
איך שילדה אחת שכבה עם החובש שלנו... ייוואאווו איזה סיפור עשו מזה, איזה שמועות התחילו לרוץ
אבל מה הקטע, הם עשו את זה בחדר שלו והחדר היה ליד שלנו, ואחנו כאללה יושבים בחדר.. איזה 10 אנשים (לא, לא היו אמורים להיות שם 10
אנשים, פשוט לילה, טיול שנתי, בנים, התלהבות, עזבו.. לא משנה
:crazy: )
וקיצר שומעים בחדר ליד קולות, ומזה קולות חבל על הזמן... נראה לי העירו את כל האכסניה.. |
זיין !!!
עושה לי תקוות לעתיד
:) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זיין !!!
עושה לי תקוות לעתיד
:) |
חחחחחחחחח
על תבנה על זה גבר... |
|
|
|
|