|
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
koop er 10 van en zet ze op de post naar NL:D |
Hier nog een bestelling van 10 shirts :D |
|
|
| Arry30 |
INNERTCITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PARTY PARTY TIME !!!!
WHOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by Arry30
INNERTCITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PARTY PARTY TIME !!!!
WHOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! |
Verder alles goed? ;) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Sabina
Verder alles goed? ;) |
Hehe, hij is gewoon helemaal blij dat ie erheen gaat...net als mij! :) |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Hehe, hij is gewoon helemaal blij dat ie erheen gaat...net als mij! :) |
Meen je dat???? :D :D |
|
|
| eieregooie |
| En het is nu zeker dat ik er niet heen kan... Helaas... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En het is nu zeker dat ik er niet heen kan... Helaas... |
SMOESJES!!!
Ik ga lekker wel :p :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
SMOESJES!!!
Ik ga lekker wel :p :D |
Jaja... wrijf het er maar in... :( |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Sabina
Meen je dat???? :D :D |
Zit nie zo zinloos te posten meisie. Tis hier geen CC heur ;)
Maar goed, je bent nog al lief dus kan hier niet onpartijdig handelen :sadgreen:
:D
En mr.marcello:
Het is: ...net als ik ;) |
|
|
| M5 |
Nu nog ff hopen dat Mr. Vath een beetje rustig aan doet met de coke en zn flesje Finlandia, anders gaat ie weer zo vaaag draaien :P
mja zal wel goed kome :D |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Zit nie zo zinloos te posten meisie. Tis hier geen CC heur ;)
Maar goed, je bent nog al lief dus kan hier niet onpartijdig handelen :sadgreen: |
:D
sorry mijnheer de moderator :o
zal weer ontopic gaan.....
EN HEBBEN WE ALLEMAAL ZIN????????
ikke wel :D |
|
|
|
|