|
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
20 December: Paul van Dyk's verjaardagsfeessie in Berlijn....lijkt mij voldoende :)
Veel plezier op Innercity ;) |
|
|
| jploveparade |
| quote: | | 20 December: Paul van Dyk's verjaardagsfeessie in Berlijn....lijkt mij voldoende |
I need €€€ |
|
|
| Miss Proximus |
| Ja ik ook :) Anders beroof ik wel een bank :) |
|
|
| Leander |
| Hopla, twee vrijkaartjes zijn onderweg. Ik ben van de partij :tongue3 |
|
|
| Sabina |
Denk dat ik het dit jaar maar weer eens probeer.
vorig jaar viel voor ons giga tegen (omstandigheden) maar met de line up van dit jaar..... moet lukken toch :conf: |
|
|
| Dj Alpha |
| ja nog maar ff goed overleggen deze week maar grote kans dat ik aankomende week mn kaart ga halen. tog maar keer geen he.. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Sabina
Denk dat ik het dit jaar maar weer eens probeer.
vorig jaar viel voor ons giga tegen (omstandigheden) maar met de line up van dit jaar..... moet lukken toch :conf: |
Ik hou je handje wel vast meid :toocool: |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik hou je handje wel vast meid :toocool: |
Jippieeeeee :D |
|
|
| Sabina |
| kaartjes zijn in de pocket :D |
|
|
| Teal'k |
Ik ga (voor de verandering (lees: weer)) niet....
Ik ben maar een arme student!! bah :( :( |
|
|
| stampertje |
| :crazy: Kaartje staat al te wachten tot hij gebruikt gaat worden :crazy: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ik ben maar een arme student!! bah :( :( |
Ik ook!! :)
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ik ga (voor de verandering (lees: weer)) niet.... |
En ik ga dus wel! :cool:
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|