|
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by stevesimon
hmm ja ja en wel Dana Tiesto en Marco V uitnodigen hehe het blijven goeie zakenmensen die id&ters
Greetz |
Ach ja.. er worden toch wel genoeg kaarten verkocht. Innercity is nogal populair. |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
exact same here :) (wanneer hoor ik dat nou :D )
|
Ja ik wou dat ik ook eens wat meer wist, maar vorig jaar hoorde ik dat ook pas de 27ste toen het de 29ste was....
Dus heb geduld :) |
|
|
| New Wave |
*Geen nadruk op 'commercieel' grote namen*
pffffff..mwhehehe.....achja.....
Maargoed, we zullen zien wat het wordt....
als er maar veel gezellige mensen komen dan wordt het gewoon voor ons een topsfeertje...das het belangrijkst. nietdan? |
|
|
| Optimus |
kut, moet nog kaartje kopen:eek:
ff volgende week doen:D |
|
|
| Ding Chavez |
Ik ben er ook zeeeer waarschijnlijk bij, volgende week kaartjes halen dan. Wordt wel moeilijke keuze die avond tussen de verschillende zalen, of de precieze line-up moet wel erg gunstig uitvallen :)
GreetZ, DC |
|
|
| magrec |
Hmm ik ga wel denk, zal wel alleen gaan hmm boeien (ga ik new_wave wel stalken :p)
Iig cass @ earth gaat denk ik niet door :( :whip:
dan maar IC |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
(ga ik new_wave wel stalken :p)
|
Ik laat wel scheetjes he! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik laat wel scheetjes he! |
Daar ben ik wel aan gewend geraakt :) |
|
|
| eieregooie |
| Hmmm... Aangezien Qontact waarschijnlijk gaat zuigen is IC wel een beter plan... Maja... ben bang dat ik daar geen vrij voor ken krijge... :( |
|
|
| TranceFool |
| Mij lijkt IC ook wel vet, zou de eerste worden voor mij....ga es ff kijken :) |
|
|
| Menno |
Ik ga er zeker heen. Vind de Line-up van de Main beter dan vorig jaar want toen vond ik Marco V alleen goed. En als Tiesto weer zo vette set neer zet als 4 jaar geleden dan is mijn avond al goed.
Hoop dat ze de Main wel iets beter gaan indelen dan vorig jaar want door die blokken (waren wel mooi) konden er vorig jaar toch wat minder mensen in. |
|
|
|
|