|
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hehe, ben benieuwd!
Zie er iig nie zo leip meer uit als voorheen ;) |
Hehe meen je dat, maar toch zal ik je vinden. AL IS 'T HET LAATSTE WAT IK DOE!!! :D;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hehe meen je dat, maar toch zal ik je vinden. AL IS 'T HET LAATSTE WAT IK DOE!!! :D;) |
Oe, ik lame verrassen. Ken bijna nie wachten :crazy: |
|
|
| magrec |
| Helaas toch niet gratis reizen met de trein zaterdag |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Helaas toch niet gratis reizen met de trein zaterdag |
uuhhm hoezo niet?
Weet je dan al dat de treinen van apeldoorn naar Mokum niet vrij zijn? |
|
|
| basd |
| Joepie, werken tijdens IC gaat definitief door.. dus misschien zie ik jullie zaterdag nog wel effe ! |
|
|
| New Wave |
ahhh...das minder
Ejh leander, ik ga je nu even een PM sturen |
|
|
| Dj Lex |
| Komt er nog een meeting? Lijkt me wel leuk namelijk. Rond enen ofso in de main ergens? Spui je ideeen maar :D |
|
|
| SnuggLe |
Ja idd, ik wil ook wel ff meeten. Ik ben tot 00:15 bij Rino Cerrone te vinden, waarschijnlijk ook met Thesaus en Optimus (&New Wave).
Kennen we daarna dan niet meeten dan bij Tiesto ja?
Dus 00:15 bij Thijs, zullen we achteraan in de main afspreken? Het wordt bij Tiesto zo TERINGdruk vooraan.
Ik heb 3 opties op de map gezet:
-onderste stip: net buiten de main waar het iets rustiger is
-middelste stip: achteraan in de main
-bovenste stip: in het midden in de main

Mij lijkt dus het best: 00:15 (..dus onder Tiesto..) linksachteraan in de main (de middelste stip)!!!!!! Rechts is namelijk de uitgang. Plus het is niet zo heel ver van de technozaal, waar ook wel veel lui zullen zijn.
Tis maar een idee..
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Chicane |
| kwartover middernacht, linksonder... ik zal er zijn en heb er nu al zin aan: AT YOUR SERVICE .o> |
|
|
| Ding Chavez |
Ik ben er ook wel, vrienden van me willen toch heel graag naar tiesto, dan ga ik wel ff mee :) tot dan!
GreetZ, DC |
|
|
|
|