|
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Moooooooooi, ik heb mijn kleding voor Innercity al bij elkaar.
Ik heb hier in China een shirt gekocht waar MAO ZEDONG, de ooit zo grote leider van de Communistische partij in China , die nu nog echt aanbeden wordt, vooropstaat.
Hij staat er met zjn hand zwaaiend omhoog, en er staat onder in het chinees " If you need a captain, Chairman Mao is your man!" en achterop in het chinees "SERVE THE PEOPLE!". Lijkt me toch wel passen bij het thema van dit jaar......
|
WOW, klinkt echt supervet!! Ik moet zelf ook maar ff op zoek gaan naar een communistisch rood shirt ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Moooooooooi, ik heb mijn kleding voor Innercity al bij elkaar.
Ik heb hier in China een shirt gekocht waar MAO ZEDONG, de ooit zo grote leider van de Communistische partij in China , die nu nog echt aanbeden wordt, vooropstaat.
Hij staat er met zjn hand zwaaiend omhoog, en er staat onder in het chinees " If you need a captain, Chairman Mao is your man!" en achterop in het chinees "SERVE THE PEOPLE!". Lijkt me toch wel passen bij het thema van dit jaar......
Greetz,
SnuggLe |
hehe das idd wel heeel erg stoer :D |
|
|
| grostrance |
I got my ticket ! wh00t!
 |
|
|
| magrec |
Jemig wat een bout tijden zeg :(
Main
21.00 Benjamin Bates
22.45 Kevin Saunderson
00.15 Tiësto
02.00 Marco V
03.45 Sven Väth
05.30 Dana
Techno
21.00 Benny Rodrigues
23.00 Rino Cerrone
01.00 Dave Clarke
03.00 Umek
05.00 Jay Denham
House
21.00 Ricky Rivaro
23.00 Richard F
01.00 DJ Sneak
03.00 Harry Choo Choo Romero
05.00 Laidback Luke
Progressive
21.00 Faro
23.00 Futureshock (dex ‘n fx
01.00 Sister Bliss
03.00 Sander Kleinenberg
05.00 Johan Cyber
Club
21.00 Denis
23.00 Jip Deluxe
01.00 Bart Thimbles & Praful
03.00 Olav Basoski
05.00 Marnix
Speedfreax
21.00 DJ Lighter & MC Dart
23.00 The Wideboys & Dennis G
01.00 DJ Vanbellen feat. MC Lyrical Tie & Lady Bee
03.00 Mark Ruff Ryder & MC Vapour
05.00 DJ Gomes & MC Vin-E
BAH BAH BAH
om 3:00 gewoon UMEK, Sander kleinenberg sven vath 45 minuutjes later en harry choo choo romero (en olav basoski) :( :(
GRR EN futureshock al om 23:00 foei toch.
en wtf johan cyber Als afsluiter?????? |
|
|
| mr.marcello |
22.45 Kevin Saunderson......waarom al zo vroeg?????
MET VRIENDELIJKE GROET. |
|
|
| TimeportE |
en waarom nix tot 7?... ik snap nie:conf:
nie dat ik ga |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
en waarom nix tot 7?... ik snap nie:conf:
nie dat ik ga |
euh ik weet niet hoe jij denkt :p
maar dat zijn de tijden van wanneer ze beginnen.
Dus iedereen behalve dana begint om 5 uur aan de laatste set en dana om 5:30. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
euh ik weet niet hoe jij denkt :p
maar dat zijn de tijden van wanneer ze beginnen.
Dus iedereen behalve dana begint om 5 uur aan de laatste set en dana om 5:30. |
dat wist ik... :p |
|
|
| Ding Chavez |
Das idd mooi kut zeg, stoppen alle goeie namen van iedere zaal op hetzelfde tijdstip. Naja, op zich natuurlijk wel wat voor te zeggen, maar niet iedereen komt natuurlijk voor 1 stijl naar IC :/
Dat worden dan nog moeilijke keuzes :)
GreetZ, DC |
|
|
| SnuggLe |
Ik vertelde toch over mijn kleding voor Innercity: Ik zit nu in Dali en kwam een winkel tegen met vette shirts met communistische zooi erop. Ook eentje met die mannetjes van die innercity banner, lijkt er echt SPREKEND op. Wel kut dat ik al een shirt heb, maarja. Misschien koop ik er nog gewoon 1, kost toch geen kont.
Rode shirts met een gele ster, hele rode met de chinese vlag, witte met nog wat communistische zooi, etc. Best cool..maybe even inslaan, maar veel ruimte heb ik nie meer.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik vertelde toch over mijn kleding voor Innercity: Ik zit nu in Dali en kwam een winkel tegen met vette shirts met communistische zooi erop. Ook eentje met die mannetjes van die innercity banner, lijkt er echt SPREKEND op. Wel kut dat ik al een shirt heb, maarja. Misschien koop ik er nog gewoon 1, kost toch geen kont.
Rode shirts met een gele ster, hele rode met de chinese vlag, witte met nog wat communistische zooi, etc. Best cool..maybe even inslaan, maar veel ruimte heb ik nie meer.
Greetz,
SnuggLe |
koop er 10 van en zet ze op de post naar NL:D |
|
|
| New Wave |
Hebben ze ook grote maten?
44/46?
Of alleen kleine sjinezemaatjes? |
|
|
|
|