return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 21)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Nou, ff een korte impressie:

Feest was leuk. Dit is t eerste feest in me leven...uuh 2e (na TE) dat ik zonder drugs & goed gezelschap niet had getrokken.

IMO veels te druk overal. Bij Tiesto leek t net een veestapel! Voor de rest wel aardig. Voor mij hoeft t nie allemaal zo groot meer...

Ow, en wel 4 TA'ers tegen gekomen ;). Wat een prestatie weer!
Jesse
quote:
Originally posted by Shadow
hoe heet dat laatste nummer dat Marco V draaide dan? Toch niet Gatex, of wel?

Nee Tiësto sloot af met Gatex.
Marco draaide Plastic Boy - Silver Bath.
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Nou, ff een korte impressie:

Feest was leuk. Dit is t eerste feest in me leven...uuh 2e (na TE) dat ik zonder drugs & goed gezelschap niet had getrokken.

IMO veels te druk overal. Bij Tiesto leek t net een veestapel! Voor de rest wel aardig. Voor mij hoeft t nie allemaal zo groot meer...

Ow, en wel 4 TA'ers tegen gekomen ;). Wat een prestatie weer!

ben Gerben nog tegengekomen:) hij was je kwijt toen ghehehe:D

quote:
Originally posted by Shadow
hoe heet dat laatste nummer dat Marco V draaide dan? Toch niet Gatex, of wel?

Ah, hey, ik moest de naam van diegene die ik quotte nog evranderen in Ding Chavez. Maar je weet zelf toch wel wat je neerzet, je kon wel zien wie ik quotte neem ik aan:o
WildCard
Ben er geweest, was geweldig, Tiesto was goed, Dana sloot super af :)

Ben alleen nog een beetje lam van het weinig slapen :p
Kamaya
Ik heb me prima vermaakt op Innercity!!

ik was rond 23:00 uur binnen, jas ophangen, fouilleren, bonnen kopen, moesten 2 vrienden van me eerst nog es snoep regelen, duurde beetje lang, was jammer, dus was het eerste wat ik echt hoorde Tiesto,

Hij begon met Mark Norman - Overkill, daarna dacht ik conjure one - tears from the moon en toen Solar Factor - Urban Shakedown (of andersom). Ik was aangenaam verrast, maar heb niet echt veel meegekregen, het was veel te druk en ik moest pissen (terwijl ik rechtsvooraan stond) dus veel te lang met een vriend van me over de weg naar de plees gedaan en weer terug. Kom ik daar, willen de andere 2 van het gezelschap weer pleite, nou ja, ok, tiesto boeit me ook niet echt dus we gingen. Mede door deze irritante drukte kwam ik pas wat later in de stemming dan normaal. De meeting was ik trouwens helemaal vergeten...

Hoogtepunt voor mij was Dave Clarke in de techno, ik kwam toen echt goed los, ook Sven Vath vond ik (net als vorig jr) geweldig!!! Hoogtepunt nr twee was voor mij Sander Kleinenberg, suuuuperrr, Ik had voorheen nooit de moeite genomen om op een feest progressive te bezoeken, ben meestal bij techno te vinden, maar aangezien ik de laatste tijd thuis vaak zit te chillen op sk's sets vond ik het wel de moeite waard eens te horen wat ie me live te bieden had. Ik ging helemaal op in die set en hoogtepunt was wel Buenos Aires, zo'n chille plaat! Helaas vond ik tegen het einde dat z'n set inkakte (voor m'n gevoel) dus gingen we weer verder (met z'n 4en). Wat ik echt zo kut vond was de echo in de zaal. Alle hi-hats weerkaatsten keihard met vertraging terug en verklootte zo af en toe het hele ritme van een stuk, groot minpunt.

daarna was ik dus naar Sven in de main, super, alleen jammer dat ik een beetje laat aankwam. Tegen het einde stroomde de zaal veel voller, want ja, Lady Dana was aan de beurt. Zat ik helemaal in de muziek, krijg je boerenklotmuziek om je oren. Iedereen stuiteren!! daar heb ik dus echt een hekel aan!! Gelijk weggegaan. M'n vrienden wilden naar huis, maar ik moest en zou nog ergens een hoogtepunt pakken, het enige wat ik kon bedenken was Ricky Rivaro (lekker chillen in de klub) of Jay Denham (bruut uit je dak gaan). Beiden kende ik totaal niet, en we besloten naar de techno te lopen (het hele eind, jezus wat een omweg). Met het idee van, als afsluiter in de techno met voor je Dave Clarke en Umek moet je toch wel kunnen draaien stapte ik vol goede moed de techno zaal in die volledig geowned werd door Jay Denham!!! Jezus!!!! SUUPERRRRRRR!!! Daar nog ff geweest, en om half 7 richting uitgang gegaan.

Ik vond het een prima feest, beetje laat in de stemming en te veel dana-boeren. Maar me zeker vermaakt.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ps2. Welke TA'ers sprak mij aan bij het fruitkraampje? Ik kon het echt totaaaaaaaaaal niet verstaan..sorry :D

Dat was ik dus. Ik was even fruit halen en dacht ineens....is dat niet....nouja....ff..ckecken, ik herkende je van je foto-verslagen.
Jappio
Hier ook maar ff verslagje van mij.

Na met wat vertraging te zijn vertrokken (ik was mn plattegrond + line-up vergeten, en voor de zekerheid maar ff) uiteindelijk toch in Amsterdam aangekomen.. (onderweg nog vette lol gehad om een zwerver) en kwam bij de ingang heel toevallig lex + broertje al tegen. Eenmaal binnengekomen omslachtig systeem van garderobe, maar bij het ophalen van de jassen bleek het uiteindelijk wel een goed systeem; heb nog nooit zo snel mn jas gehad.

Toen we binnen kwamen gelijk maar naar de techno gelopen, en weet nu dat dat toch officieel mijn stijl niet is. Rino Cerrone draaide wel aardig, maar ik kon er niet echt op loskomen. Om een uurtje of 12 maar richting main gelopen, en daar ff gewacht op een maatje van me die met de auto was gegaan, heel toevallig vlak bij de main. Het viel me tegen hoeveel mensen er waren, maar toch leuk om de bekende koppies weer te zien. Basvh, Optimus (ben nog vergeten om je een flyer te geven van optimus nog wat, die ik in de plaatselijke kledingwinkel heb gescoord), Tim (new wave), sjikeen, lex, snuggle (vet shirt!), en magrec (SUPERNERD ;)) ik vond het jammer dat ik jullie maar heel ff gesproken heb; maar dat maken we op de volgende nexus wel goed denk ik zo. (trouwens ONNO!! waar was je man.. :( )

Daarna verder de main ingelopen om de nummer 1 dj Tiesto te horen. Ik vond dat ie weer eens topwerk afleverde, met knallers als tomcraft, tears from the moon, en als afsluiter Gatex. Al met al echt weer een gruwelijke set, en als wel vaker bij mij de topper van de avond.

Daarna doorgelopen naar Dave Clarke, wederom niet mijn stijl, maar je moet wat als al je vrienden daar staan te springnichten :D Vet lief meisje ontmoet daarzo, beetje jammer dat dr vriend ernaast stond whahah. Na Dave Clarke wassut de beurt aan Umek, die mij ook niet echt kon vermaken.. Maar goed, daarna weer naar de main gelopen waar dana op het punt stond om te beginnen :) Hoewel dit ook totaal mn stijl niet was heb ik me hierop wel lekker uitgeleefd en nog wat vrienden gemaakt met een paar gasten uit woerden volgens mij whehe.. Al met al een lekkere afsluiter van een leuke avond.

Voor mij was dit een avond met te weinig trance, maar goed, dat wist ik van te voren. Ik had Sander Kleinenberg nog wel ff willen checken, maar dat is er helaas niet van gekomen..

Minpuntjes:

- Ben onwijs ziek geworden op zondag, ik weet niet hoe het komt, door de half bevroren kroket, of dat er iemand wat in mn drinken heeft gegooid, maar feit is dat ik nu (om 3 uur) voor het eerst weer wat door mn keel krijg zonder dat het er gelijk uitkomt.

- Gigantische drukte bij Tiesto (as usual)

- bevroren kroketten

- hardstyle / techno vrienden :D

- weinig TA-ers gezien, en bovendien maar heel even

Pluspunten:

- Tears from the moon :D

- Tiesto

- Garderobe

- WC's

- Aankleding van de main , en zeker de lasers in de techno zaal.. uberphat :D

Al met al toch wel een geslaagd feestje vind ik, maar zeker geen feest dat de top 5 van dit jaar nog haalt bij mij!

P.s. heeft iemand Bart van BB nog gezien in die grote zaal waar je binnen kwam? Zal wel niet, want zoveel mensen stonden er niet bij :D

greetz!
Kakao
Heeft iemand nog partypics online staan? Die op id-t zijn zo verdraaide klein namelijk :(
Stivvekk
Zeker een feest om geen spijt van te hebben, vooral dankzij Sven Väth en de vj's, maar eigenlijk gewoon dankzij vrijwel iedereen (wat een vrouwen dit jaar...WOW :crazy: )

Ik dacht deze platen in Sven zn liveset te hebben gehoord, de volgorde weet ik niet meer behalve dan de 1e plaat:

Sven Väth - Ghost (Marco Carola & John Starlight Remix) (1e plaat)
Renato Cohan - Pontape
Speedy J - Bugmod
Technasia - Acid Storm
Taksi - Rohrbruch (deze weet ik niet zeker)
König Cylinder - 99.9 (een of andere remix hiervan geloof ik)

en als iemand nog foto's online heeft staan, kom op ermee!

Verbeteringen voor de volgende keer:

- meer food/consumptions stands (veel te druk)
- minder mensen toelaten, belachelijk druk!
- geen 2 euro vragen om je jas op te hangen (voor 50 euro mag er wel een goedkopere gaderobe wezen, ik snap wel dat ze het niet gratis doen, anders gaan mensen continu hun jas opvragen om er iets uit te halen en weer ophangen en dan wordt het allemaal veel te druk, maar 2 euro is een beetje belachelijk nadat je al 50 euro voor je kaartje hebt betaald)
- consumtiebonnen ook apart kopen, nu kon je ze alleen per 5 kopen en dat slaat nergens op, ik maak zelf wel uit hoeveel ik er wil
basd
quote:
Originally posted by Jappio
P.s. heeft iemand Bart van BB nog gezien in die grote zaal waar je binnen kwam? Zal wel niet, want zoveel mensen stonden er niet bij :D

Ja hoor, die heb ik meerdere malen zien zitten, ben er vaak genoeg voorbij gelopen :). En inderdaad was het elke keer verdacht rustig bij hem in de buurt, wattie nou precies aan het doen was.. :conf:

Verder helaas heel weinig meegekregen van het feest, was net effe te veel aan het heen en weer lopen (dan moest hier weer wat gebeuren, dan daar weer,.. nou ja iig geval wel lekker verdiend :)). Nog wel het begin van Tiesto gezien, kwam net de zaal in tijdens de break van Mark Norman - Overkill.. was wel grappig.

Heb nog effe geprobeerd iedereen te vinden tijdens de meeting, maar dat zat er helaas niet in. Kwam later nog wel Tim, Bastiaan, Onno en Harmen tegen in de Twix, maar helaas moest ik daar ook heel snel weer weg..

Nou ja andere keer maar weer beter dan (maar niet tijdens zo'n enorm groot feest denk ik.. het was wel ERG druk soms).
M5
quote:
Originally posted by Stivvekk

Sven Väth - Ghost (Marco Carola & John Starlight Remix) (1e plaat)
Renato Cohan - Pontape
Speedy J - Bugmod
Technasia - Acid Storm
Taksi - Rohrbruch (deze weet ik niet zeker)
König Cylinder - 99.9 (een of andere remix hiervan geloof ik)

ook nog:

Legowelt - Disco Rout (laatste plaat)

die Sven 0wnde echt iedereen daaro.... brrrrr
:eyespop:

Stivvekk
Deze livesets zijn er op zich te krijgen (geen idee waar, ik ben ook nog druk aan 't zoeken, tips welkom!)

Innercity_Amsterdam_2002-Benjamin_Bates_Live_21-12-2002

Innercity_2002_-_DJ_Sneak_Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Harry_Choo_Choo_Romero-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Bart_Thimbles-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Sander_Kleinenberg-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Laidback_Luke-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_DJ_Tiesto-Live-READ_NFO-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Johan_Cyber_and_Jay_Denham-Live-CABLE-12-22-2002

Innercity_2002_-_Benny_Rodrigues_Live-Cable_12-21-2002

Innercity_2002_-_Dana_Live-Cable_12-22-2002

Innercity_2002_-_Kevin_Saunderson_Live-Cable_12-21-2002

Innercity_2002_-_Marco_V_Live-Cable_12-22-2002