|
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Veel plezier allemaal :)
En niet teveel drugs gebruiken kindjes :haha: |
Zeg dat maar tegen diegene die poppers heeft gekocht en pillen meeneemt :D
Maareh..Petrus, kom jij nou ook nog naar die meeting ofnie? Of ben je te goed voor ons? ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| tering, ik heb nu al kriebels in mijn buik,whehe ik heb zin!!!!!! :) :D :cool: :eyespop: :) |
|
|
| John |
veel plezier op IC vanaaf mensen!!!:)
zal vast wel lukken...ik ga maar weer es in sydney rondhuppelen.....:p |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Moet iemand nog een kaartje kopen?? Of ken je iemand die nog een kaartje nodig heeft?? Odyne is namelijk ziek en kan niet gaan, dus als je nog iemand weet hoor ik het graag!! |
wat mot dat kaartje kosten dan? |
|
|
| Eye-Riz |
| Flipper, check je pm box! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Flipper, check je pm box! |
Hey Iris, ga je ook? |
|
|
| Kakao |
| Heb er echt zin in zeg! Iemand enig idee wat er uitgezonden gaat worden? Ben beetje bang dat men bij id-t alleen de main stage uit gaat zenden. :rolleyes: |
|
|
| Little Theseus |
AAARGH!!!!
Waarom moet ik nou weer net voor Innercity ziek worden!!!!
Vannacht geen oog dicht gedaan en ben vet verzwakt omdat ik niks meer kan eten :nervous:
Kga straks naar het appartement in Amsterdam, is vlakbij en dan ga ik daar ff aanvoelen of ik Innercity nog ga overleven, anders verkoop ik daar m'n kaartjes en muntjes, alleen khoop niet dat dat nodig zal zijn :conf: |
|
|
| Capman |
OOHHHH nog 4 uurtjes.......
Weet iemand misschien of je bij de garderobe ook je tas kan dumpen?
Later! |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
AAARGH!!!!
Waarom moet ik nou weer net voor Innercity ziek worden!!!!
Vannacht geen oog dicht gedaan en ben vet verzwakt omdat ik niks meer kan eten :nervous:
Kga straks naar het appartement in Amsterdam, is vlakbij en dan ga ik daar ff aanvoelen of ik Innercity nog ga overleven, anders verkoop ik daar m'n kaartjes en muntjes, alleen khoop niet dat dat nodig zal zijn :conf: |
Da's klote zeg!! Keelpij/ontsteking??
Iris gaat niet.. Ik heb Odyne's kaartje aan iemand anders kunnen verkopen die er meer voor kon/wilde geven dan Iris.
Ik heb d'r iig flink zin in!! Tot vanavond! |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Capman
OOHHHH nog 4 uurtjes.......
Weet iemand misschien of je bij de garderobe ook je tas kan dumpen?
Later! |
jep dat kan |
|
|
| TranceFool |
Veel plezier allemaal mensen, zal wel lukken denkik :D
wilde ook heeeeel erg graag maar had echt heel weinig geld, helaas..... |
|
|
|
|