|
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
IK HEB ZIN!!!WOHOOOOO
PILLEN EN BIER :D:D!!!
Hoort nu de klanken van Loneliness en ziet het al voor zich dat Tiesto die daar er in beukt!!
:D:D
Veel vrouwen op hun reet slaan veel mensen ontmoeten (misschien nou is die achterlijke Hendrik (Bjorn Borg) hehehe) en veel meer toffe dingen daarzo.
Ja heb zin !! :D:eyes: :crazy: |
|
|
| Flipper01 |
Er staan echt zeer relexte shirts bij!!
Maar ik heb al een rood shirt gekocht en ga er binnenkort maar wat leuks van proberen te maken!!
Ik heb d'r iig wel zin in, maar eerst nog naar Impulz!! :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Remy D
IK HEB ZIN!!!WOHOOOOO
PILLEN EN BIER :D:D!!!
Hoort nu de klanken van Loneliness en ziet het al voor zich dat Tiesto die daar er in beukt!!
:D:D
Veel vrouwen op hun reet slaan veel mensen ontmoeten (misschien nou is die achterlijke Hendrik (Bjorn Borg) hehehe) en veel meer toffe dingen daarzo.
Ja heb zin !! :D:eyes: :crazy: |
haha ik trek rood shirtje aan :p
hey maar kom gewoon ff naar de meeting!!! |
|
|
| magrec |
en waar houden wij de meeting?

01- Entrance [Europahal], show visa to ICPR Agents
02 - Wardrobe [Noordhal, Oosthal] Fur and Polar proof
03 - Gorky Park [Europahal], Hot chocolate talent entertaining all moscow Komrads
03a - Ice Arena [Amstelhal], Show Figure skating and power play in the ICPR Ice Arena
04 - Twix Talent Room [Europahal], Providing our future agents
05 - Speedfreax [Westhal], Speachfreax and Rhythm Radicals
06 - Progressive [Zuidhal], Clustered Intelligence Stimulates Progression
07 - Mainsquare [Parkhal], World Leaders unite forces for the power of the Republic
08 - KGB Club [Deltahal], CCCP (Credible Communication Club Protocol)
09 - House [Randstadhal], Hot Chocolate talent Entertaining all Moscow Komrads
10 - Tekno [Hollandhal] United Secret Science Republic
Vorige keer was ie bij nummertje 3 ongeveer, wat een enkeling niet kon vinden :p |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by magrec
Vorige keer was ie bij nummertje 3 ongeveer, wat een enkeling niet kon vinden :p |
haha vorige keer ging nie helemaal lekker neej :D
misschien Talent room goed idee... lijkt me niet zo groot daar... bekende gezichten moeten wel opvallen daar denk ik..
of iemand nog iets beters? |
|
|
| New Wave |
Talentroom is prima.....
Owh, als ik nog ga tenminste.
Hendrik, volgend ekeer gaat het lukken kerel!!!!!!!! |
|
|
| magrec |
ff kijken waar ik over 2 weken allemaal sta :)
21:00 - benjamin bates (als ik dan binnen ben hehe)
22:45 - kevin saunderson / futureshock om 23:00
00:15 - tiesto (voordeel van de twijfel deze keer)
01:30 - sister bliss
03:00 - sander kleinenberg
05:00 - jay denham |
|
|
| Jappio |
IK HEB ZIN IN INNERCITY!!!!!!!!!!!!!!!!!
(en wat heeft onze mascotte weer een stomme muts op :()
:D |
|
|
| Kakao |
Lekker duffe kerstmuts juist joh!
Hoe draait die Kevin Saunderson eigenlijk (wat voor stijl enz?), ik heb wel eens vaag over hem gehoord maar niet echt iets concreets.
Heb er ook zin in!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik kom niet op de meeting. Heb nml geen zin om die hele RAI door te banjeren als ik net lekker sta te chillen met me vrienden. Uuuh ja, vrienden heb ik ook nog ja ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik kom niet op de meeting. Heb nml geen zin om die hele RAI door te banjeren als ik net lekker sta te chillen met me vrienden. Uuuh ja, vrienden heb ik ook nog ja ;) |
Ik vrees dat ik dit x ook een meetinkje oversla :( Al kom ik de meeste van jullie toch wel ergens tegen gok ik zo :D |
|
|
| Remy D |
| Ik kom uiteraard wel op de meeting. Bij me maten van TA!!! |
|
|
|
|