|
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Vaag, ben altijd nog geweest maar vreemd genoeg heb ik het gevoel dat ik geen zin heb om te gaan.....
Dus ik weet het nog niet.... |
|
|
| @ddicted |
| Kaarten worden op dit moment gehaald voor mij :D |
|
|
| grostrance |
Hello !!
Who's going to Innercity out there???
I'm coming down from Canada...
please write in english if you answer me :)
thx!!!
 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by grostrance
Hello !!
Who's going to Innercity out there???
I'm coming down from Canada...
please write in english if you answer me :)
thx!!!
|
Think 99% of all Dutch TA members.... |
|
|
| Kamaya |
| Ik ben ook van de partij, kaarten zijn nog niet/wel/iig binnenkort binnen.... |
|
|
| Joost008 |
Iemand een idee of er nog veel kaarten zijn??
Ik moet me maten nog ff overhalen dit weekend dusz |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Joost008
Iemand een idee of er nog veel kaarten zijn??
Ik moet me maten nog ff overhalen dit weekend dusz |
veeeeeeel denk ik, er is nog niet zo heel veel reclame voor gemaakt dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
veeeeeeel denk ik, er is nog niet zo heel veel reclame voor gemaakt dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken |
nou daar zit je volgens mij mis.. op elke free record shop ging een grote poster vanaf de dag dat de voorverkoop begon.. ook zijn ze bezig met die poster actie.. ook door de bezetting van de main area komen er sneller mensen op af, tiesto en dana..? |
|
|
| Kamaya |
OK, net even kaarten gehaald...
ik ga er dus absoluut heen!!!
Ik zie jullie daar wel! |
|
|
| Dj Lex |
| Twijfel nog, want wil naar een feestje nog in December en aangezien ik niet naar Qontact wil denk ik misschien aan IC. |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou daar zit je volgens mij mis.. op elke free record shop ging een grote poster vanaf de dag dat de voorverkoop begon.. ook zijn ze bezig met die poster actie.. ook door de bezetting van de main area komen er sneller mensen op af, tiesto en dana..? |
daar zit ook wel wat in, maar ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat het nou zo hard loopt, maar goed het is nog vroeg |
|
|
| TranceFool |
| Ik ga waarschijnlijk ook :)....zo snel mogelijk kaartjes halen |
|
|
|
|