|
Innercity 2002 - Dec 21st 2002 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Rukkers |
bruine-snor slet |
|
|
| Optimus |
bruinschuivers!
maarreee, wel naar IC gaan Tim:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
bruinschuivers!
maarreee, wel naar IC gaan Tim:D |
jajaja, koop effe kaartje voor me :) komt allemaal goed :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
jajaja, koop effe kaartje voor me :) komt allemaal goed :) |
whehehe, zoveel geld heb ik niet heur:p ik moet mijn eigen kaartje ook nog kopen:D |
|
|
| magrec |
vandaag of morgen heb ik me kaartje..
denk ik. |
|
|
| M5 |
na wat getwijfel eerst.. toch maar een kaartje gekocht! :P
kheb wel zin in Umek & natuurlijk Sven Vath!! |
|
|
| grostrance |
I cant wait!!!!!!
1 month and a few days!! :P
How is Amsterdam???
The RAI??
Holy ........ 40-50000 peoples going crazy, I cant imagine that... WOOOOOOOW!! :P
Should I bring my cam?? People of ID-T told me I can't.... but, should I try???
:)
 |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by grostrance
Should I bring my cam?? People of ID-T told me I can't.... but, should I try??? |
mmm.. there is a chance you'll get in, if you just start talking in english or french to the guy he won't even bother imo. but if it is taken awau from you, you would have to pick it up in the morning.. |
|
|
| magrec |
| Ik ga hem straks wel ff halen maar heb eigenlijk geen zin om die 500 meter ervoor te lopen :( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik ga hem straks wel ff halen maar heb eigenlijk geen zin om die 500 meter ervoor te lopen :( |
Ik breng je wel met de auto. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik breng je wel met de auto. |
Ja is goed als je de notulen dan ook ff meeneemt :p |
|
|
|
|