|
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
- Datum: Onbekend nog
- Eisen: Iedereen een set van MIN.40 min. 128kb/s Ter download zetten. Inleveren voor 20DECEMBER.
Dj's
- Mikio
- Ding Chavez
- Mantis
- Chiel S
- Afternative
- Siësta
- Blighty
- Basd
- Spinnin Jack
- DJ Bazz
- Little Theseus
- eieregooie
- Aphex
Jury
Sta je er nog niet bij, en wil je wel meedoen, doe ff een post hier of pm me ff
groetjes |
|
|
| Ding Chavez |
daar heb ik wel oren naar :)
Maar hoe gaan we dat doen dan? Iedereeen neemt een mixje op en post die? of doen we het live achter elkaar? en doen we er ook eentje voor computer software vor de mensen die daarmee bezig zijn?
Lijkt me iig een goed plan
GreetZ, DC |
|
|
| DJ_Siesta |
tja,
je kan doen dat iedereen een mix van 30 min doet, live via internet radio ofzo, en voor de mensen die niet heben kunnen luisteren dat ze op een server staan, dat je ze alsnog kunt downloaden.
over dat software, die moeten dan maar een aparte doen vindik.
Groetjes |
|
|
| chiel-s |
*WoK* dat is inderdaad een leuk idee. Maar om nou ook de mensen mee te laten doen die alleen software/mp3 mixen? Lijkt me beetje lame aangezien dat drukken op de knop is op het goede moment en voor de rest niks :P
Basicbeats.net staat denk ik wel open voor een online competitie :) |
|
|
| blighty |
Hi all,
Gerrit, please count me in :)
2 Chiel: Nice to see you here :D
Greetings,
Blighty |
|
|
| miki0 |
Ik moet nog ff kijken of een vinyl mixie mogelijk is voor mij anders kan ik alleen meedoen als t mp3 is en dat wordt lame gevonden hier schijnt :p
Lijkt me dat eerst ff duidelijk gemaakt moet worden hoe t eruit gaat zien enzo :D Is altijd handig om te weten als je mee wil doen. |
|
|
| raoel |
Ik doezowiezo niet mee, maar van mij persoonlijk, als objectief lid ;) mogen mensen die met MP3 mixen best meedoen.
Maar dan wel onder de voorwaarde dat het wel ive moet worden gemixed en niet met mixmeister ofzow.
Dan kun je eens zien of dat er mensen zijn die ook goed met software kunnen mixen en of dat ze beter zijn dan de vynil guys. |
|
|
| basd |
| Ondanks dat ik pas een maandje bezig ben wil ik ook best meedoen.. Lijkt me wel lachen om anderen een keer wat te laten horen.. |
|
|
| -=Freezel=- |
Als het een mix op een server gooien is, doe ik wel mee. Mocht het online een uitzending worden, lukt het me niet. Mijn verbinding is daar te langzaam voor (ADSL Basis).
Leuk initiatief btw! :) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Als het een mix op een server gooien is, doe ik wel mee. Mocht het online een uitzending worden, lukt het me niet. Mijn verbinding is daar te langzaam voor (ADSL Basis). |
ik doe graag mee, maar hetzelfde probleem heb dus ik ook, alleen heb ik een 56K-modem :whip: laat mij dan maar een mixje van ongeveer 30 min maken dan up ik em wel ergens, of stuur em anders wel op |
|
|
| Eye-Riz |
vraag 1: mogen alle stijlen?
vraag 2: wat als je geen server ruimte hebt? of geen mogelijkheid tot online radiomixen?
vraag 3: wie gaat dit alles beoordelen?
ikzelf vind online radiomixen iets anders dan een mixje op een server neerzetten! dat kan eindeloos naar eigen inzicht over, en een online radiomix niet! |
|
|
| New Wave |
| Ik doe niet mee. |
|
|
|
|