return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
QONTACT - New Years Eve!
View this Thread in Original format
AlFerox


Datum: 31-12-2002
Lokatie: Heinken Music Hall, Amsterdam
Tijd: 21:00 - 07:00
Prijs: €45 (ex fee)
Tickets: Verkrijgbaar bij Ticketbox & FRS
Site: http://www.q-dance.nl

Oud&Nieuw komt alweer in zicht. Voor Q-dance is het tijdens de jaarwisseling altijd tijd voor Qontact. Qontact met Oud&Nieuw zal dan ook volledig in het teken staan van ‘contact’ maken met het Nieuwe Jaar en met elkaar! Ook op deze editie van dit echte Q-dance ‘feestdagen’-concept, zal die stevige ‘Trance-sound’ van Qontact weer in de Heineken Music Hall te beleven zijn!

De toppers waar we met z’n allen het nieuwe jaar mee in gaan, zijn bekend, oftewel hierbij:

De line-up voor Qontact ‘New Years Eve’ December 31st 2002:

First Floor:

• Marco V
• Johan Gielen
• DJ Astrid
• Jon the Dentist
• Rank 1
• Bas & Ram

Second Floor:

• Natarcia
• DJ Gabriel

Chill Out:

• Club Collective

De kaartverkoop voor Qontact met Oud&Nieuw is inmiddels begonnen. De kaarten á € 45,- (ex fee) zijn verkrijgbaar bij alle filialen van de TicketBox en Free Record Shop.

Hou deze site in de gaten voor al het nieuws over Qontact op 31 december, zoals de mogelijkheden die we aan het bekijken zijn om een superdeluxe VIP te creëren....
New Wave
bagger
Cosmic Guy
Niet super. Konnigenacht was beter
!_PeTrUs_!
Ontzettend jammer van Q-dance dat ze niet ff wat andere DJ's hebben weten te strikken. Ik weet dat O&N altijd moeilijk & duur is maar je wilt toch ook wel eens wat anders.


Maar goed, ik moet werken.

Ik ga er voor zorgen dat een stuk of 180 bejaarden een leuk uiteinde vieren.

LOL, als ik t zo lees lijkt t vet erg!. Is t ook wel, maar tis gelukkig wel in een hotel :D
kolkiewolkie
heel bijzonder dat ze het lef hebben hier 45 euro voor te vragen....

ik weet nog nie wat ik ga doen... nog zoooooooooooo lang weg, maar no party 4 me denk ik
Dr. Kuipers
Ik twijfel eigenlijk nog, eigenlijk nie zoveel zin om met oud en nieuw in dit saaie dorp te zijn.
HMH met oud en nieuw lijkt me echt wel superz!, maar dan is ook Multigroove!
Dilemma...
Teknikol
quote:
Originally posted by AlFerox
dat nog niemand dit gepost had.. :conf:
of ik heb het weer over het hoofd gezien ofzo

Marco V
Johan Gielen
Rank 1
Jon the Dentist
Astrid
Bas en Ram

prijs 45 euro
lokatie HMH
21.00 - 7.00

maarre ja..
leuk?


vin je het gek...zie dat dan:D ;)
TranceFool
Vinnet niks :sadgreen: ....ook nog achterlijk hoog bedrag
jploveparade
Dat wordt dus biertje drinken in de stad
mr.marcello
quote:
Originally posted by jploveparade
Dat wordt dus biertje drinken in de stad


Of naar Awakenings!! :D:D

Met vriendelijke groet.

AlFerox
quote:
Originally posted by mr.marcello
Of naar Awakenings!! :D:D

Met vriendelijke groet.


idd!








(vorige keer in die NDSM-Warehouse)
magrec
everybodyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Met één superstar dj :p :p :p (digweed of tenaglia zijn de geruchten)
(nou ja 2 sander kleinenberg is er ook 1 :D)
en anders naar the q
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement