|
QONTACT - New Years Eve! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat ken die buitenlander toch niet ruiken :p
zet er dan OR neer inplaats van / :p
SLET :D |
jajajaja, kruip mar weer terug he:D
een "/" is net zo universeel als een komma man, tuurlijk begrijpt ze het! delete je post maar weer:p:clown: :clown: :disbelief |
|
|
| Optimus |
19:42 Amsterdam Centraal 7b
19:47 Amsterdam Muiderpoort
19:50 Amsterdam Amstel
19:54 Duivendrecht
dit is de laatste trein die ik en Bas kunnen pakken richting HMH... wordt dus uurtje of 17 afspreken, dan kunnen we rustig aandoen:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
jajajaja, kruip mar weer terug he:D
een "/" is net zo universeel als een komma man, tuurlijk begrijpt ze het! delete je post maar weer:p:clown: :clown: :disbelief |
Nee doe ik niet, ik pleit hier voor een onderdeel van informatie die bij de buitenlander duidelijk en doeltreffend moet overkomen.
Het verwijderen van informatieve onderdelen uit mijn bericht worden dus onder geen enkele voorwaarden toegedaan.
:D
Geen 16:00?
:) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Geen 16:00?
:) |
mag ook, dat wordt dus wel om 15 uur al vertrekken voor mij:nervous: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
mag ook, dat wordt dus wel om 15 uur al vertrekken voor mij:nervous: |
Dus dat wordt vrijdag vroeg naar bed :D |
|
|
| Glorie |
thanks Optimus... U're supaaa :) ;) (and your english is fine)
gotta find that Duivendrecht-station then ;) |
|
|
| morsy |
| man i wish i was in hollande |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by New Wave
Geen 16:00?
:) |
gaat m voor mij dan iig niet worden, dan moet ik on half 2 uit groningen weg, en de planning is rond die tijd wakker te worden...
Grtzz
WooT |
|
|
| Little Theseus |
Hoertjes jullie zijn onverbiddelijk! Hele rel hier over hoe je de weg uitlegt aan een dame!
maarre... whoooowwww 17 uur al vertrekken? Wordt flink burgerkingen dan!!!!!
Tin ik kan trouwens misschien regelen dat we in Amsterdam kunnen blijven pitten; vlakbij de Rai, scheelt weer brak reizen! |
|
|
| Optimus |
| ghehehe, zullen we een hotel pakken. Lekker elkaar warm houwen in bed:D |
|
|
| total woot |
Tot zover:
tijs08
Dj Lex
Three 'O Three
Total Woot
Artist
Optimus
Remy D
Partyhardy!
Mido
Little Theseus
Eiergooie (Misschien...)
Martillo
Glorie
Big Blue
Aanhang natuurlijk niet meegerekend :) |
|
|
|
|