return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
QONTACT - New Years Eve! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik hoop dat er nog meer TA's komen, doen we Qontact gewoon nog 's mooi een keer over.... (Lex, Jappio??)


Ik ga in ieder geval niet :( Ik wil weer is een xtje met mn vrienden gaan feesten, en ik krijg ze niet mee naar Qontact, vandaar dat ik waarschijnlijk naar innercity ga. Helaas, want ik vind de line-up, in tegenstelling tot eerdere berichten zeker wel de moeite waard.. Maar goed.

jammer..
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
Ik ga in ieder geval niet :(

jammer..


zeker jammer man! tis altijd met onze nachtportier erbij!
En als optimus nu wel gaat zal ik jullie ge*neuk* missen :p :D
AlFerox
quote:
Originally posted by The Groove
Gewoon eens een vraagje: op oud en nieuw rijden er toch geen treinen of wel? hoe kom je daar dan in godsnaam als je A. geen geld hebt voor een taxi en B. niet wilt/kan komen met de auto?


op oudjaarsavond rijden ze tot een bepaald tijdstip.. ik geloof tot 20.00 of 21.00 ofzo.
moet je dus gewoon vroeg naar amsterdam gaan.

een taxi vanuit Ede lijkt me inderdaad erg duur ja :D
Optimus
quote:
Originally posted by tijs08
zeker jammer man! tis altijd met onze nachtportier erbij!
En als optimus nu wel gaat zal ik jullie ge*neuk* missen :p :D


ik ben er bij ghoor:D En over het OV naar Adam, ik ga gewoon vroeg in de avond naar Adam dat ik er 8 of 9 uur al ben, gewoon in de stad zwerven en dan vroeg naar de HMH:D
total woot
is t een ideetje om dan een prepartymeetingkje te houden

(idee a la capital?)

lijkt me wel lache, aangezien volgens mij vanaf 8 uur de treinen niet meer rijden, zijn we daar toch allemaal te vroeg.

grtzz
WooT
!_PeTrUs_!
Ik kan niet wegens andere verplichtingen (werk) dus daarom heb ik m maar ff sticky gemaakt & Juk...AlFerox z'n post wat aangepast!

Veel plezier alvast daaro :sadgreen:
tijs08
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik kan niet wegens andere verplichtingen (werk)

Veel plezier alvast daaro :sadgreen:


das wel enorm balen dan he... jij weet als geen ander hoe vet Qontact is!
Suc6 dan maar he, met scoren bij die fossielen :D
magrec
zwolle met iig, dj per en lemon8 :D
Three 'O Three
quote:
Originally posted by total woot
is t een ideetje om dan een prepartymeetingkje te houden

(idee a la capital?)

lijkt me wel lache, aangezien volgens mij vanaf 8 uur de treinen niet meer rijden, zijn we daar toch allemaal te vroeg.


Why not? :)

Ennuh: iedereen zn rotjes mee, gaan we lekker knallen met z'n allen :tongue2
Dj Lex
k twijfel nog, moet ff kijke hoe alles uitkomt

Donna
Zal jullie missen mannen:(
Moet ws werken en zo niet dan blijf ik dit jaar thuis bij mn kiddies,die krijgen nu de leeftijd dat ze wakker zijn om 12 uur en dus hoor ik gewoon daar;)
Maar hoop dat jullie ff aan me denken tijdens t bouncen:)
New Wave
quote:
Originally posted by Donna
en zo niet dan blijf ik dit jaar thuis bij mn kiddies,die krijgen nu de leeftijd dat ze wakker zijn om 12 uur en dus hoor ik gewoon daar;)
Maar hoop dat jullie ff aan me denken tijdens t bouncen:)



Kan je zien dat je zelf ook veel ouder wordt ;)
Over 5 jaar ben jij onze house-oma :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement