return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
QONTACT - New Years Eve! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Akira
ik ga hier dus 1000% niet heen ik vind dit een enorme bagger line up!!
tijs08
quote:
Originally posted by Akira
ik ga hier dus 1000% niet heen ik vind dit een enorme bagger line up!!


jammer, maar idd meningen verschillen.

En 40 Euro voor Awakenings is idd een betere prijs, maar niet als je dus niet van techno houd :o

en eieregooie.. tis gewoon een top feest hoor dus die zooi maten van je krijg je gewoon mee :D
magrec
quote:
Originally posted by basd
Hee magrec, weet je al wanneer dat Everybody feestje wel is? Want dat klinkt wel interessant moet ik zeggen..


ergnens in december, de naam van darren emmerson werd ook al genoemd :D
Three 'O Three
quote:
Originally posted by tijs08
Marco v <~~ remember last qontact anyone????

Ik wel! En ik denk een heleboel anderen ook nog wel. Dat was echt heeel vet!! :eyes: :D

Ik vind de line-up niet eens zo bagger. Ik heb goede herinneringen aan Marco V, Rank 1 en Bas&Ram op verschillende feesten.

En of de DJ's Nederlands zijn of niet, maakt dat wat uit?

Ik hoop dat er nog meer TA's komen, doen we Qontact gewoon nog 's mooi een keer over.... (Lex, Jappio??)
magrec
hoi hoi ik ben in the Q met o&n heb net gelezen wie er waarschijnlijk komen.

lemon8 en per :D
sipowitz
Hi!

Sorry for writing this in english and posting this on (maybe?) the wrong forumsection..

Anyone know when this party is probably going to be sold out? What do you think of the chances that there are tickets left at the 26-27 of november (a month before the party actually takes place)

The reason why I ask this is because a couple of my friends that wan't to follow can't make up their mind before that date... so folks what do you think, how fast does usually the q-party sell out there tickets?

thanks in advanced
Martin E
eieregooie
I hope it won't be sold out soon... I still have to convince some friends to go :D
mido
Ik ben er OOK!!! Remy dus. En mido ook, want het is echt wel een goede nl line-up. En dat Awake goedkoper is komt ook omdat dat in een 1 of andere schrale loods (wel een vette loods :D) is en qontact in de vetste locatie ter wereld!!! Maar ik ben er wel want Qontact is gewoon 1 van de vetste feesten.


Doeii groeten van Remy-D :D:D
tijs08
quote:
Originally posted by mido
Ik ben er OOK!!! Remy dus. En mido ook, want het is echt wel een goede nl line-up.


Top

toch nog mensen hier die dus wel inzien dat het gewoon een bruut feest gaat worden.. een waardige afsluiting van het jaar en een knaller om het volgende jaar mee te beginnen!

:D :D
Partyhardy!
Ik ga hier ook zeker heen! :) Super mooi, knallend het nieuwe jaar in! :cool:
Ook tof Remy en Mido dat jullie komen! Partyyyyyy!
Laatste Qontact was ook echt een super feest dus heb hier al weer helemaal zin in! :D :cool:

The Groove
Gewoon eens een vraagje: op oud en nieuw rijden er toch geen treinen of wel? hoe kom je daar dan in godsnaam als je A. geen geld hebt voor een taxi en B. niet wilt/kan komen met de auto?
kolkiewolkie
euh, ik dacht dat de treinen alleen een paar uur rondom 0.00 niet reden en verder wel hoor (misschien een weekendregeling oid)

geen probleem d8 ik iig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement