return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
QONTACT - New Years Eve! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Donna
Eg niet!!
Tegen die tijd ben ik al in partyheaven,kijk ik op jullie neer met een big Wappie-smile want daar mag je non-stop wappie zijn,en bounce ik met al de "after"partyppl de wolken over,vet onweer gaan we maken voor jullie!:stongue: :stongue: :stongue:
Three 'O Three
Ja oke, vette fantasie heb je :o

Verder gaat het wel Donna?? ;) :p
eieregooie
Men zegt dat het leven pas ECHT begint na de 40... zal mij benieuwen...
Teal'k
mij ook :D
Donna
Na de 40?,gaat t nog heftiger worden dan? Nah tegen die tijd bestel ik een zooi geraniums en ga der lekker veilig achter zitten:D
Jappio
quote:
Originally posted by Donna
Na de 40?,gaat t nog heftiger worden dan? Nah tegen die tijd bestel ik een zooi geraniums en ga der lekker veilig achter zitten:D


nee nee.. dan ga jij lekker op de kleinkinderen passen, zodat jouw zoontje(s?) ook lekker kunnen doorfeesten tot hun pensioen :D

whehe
T.H.C.
quote:
Originally posted by New Wave
Is het geen leuk idee om met de hele meut om 19:00 af te spreken in Amsterdam en dan effe bakkie eten ofzo?
We zijn toch allemaal in de buurt, jullie bij de HMH en ik en de rest bij NDSM Dockland warehouse.


Goed plan! wij gaan ook wel mee eten.
Glorie
I'm probably there, with my friend.. if I find a place to stay...
:)


cant stand the crappy parties in sweden anymore :)
Holden Forevah!
Jezus wat een bagger-lineup zeg. Alleen Astrid en John the Dentist kunnen ermee door. En als ie eens een goed dagje heeft misschien ook Marco V, maar met de rest maak je me echt niet happy :) .
total woot
me heeft zn kaartje ook binnen :)

Teal'k
Ik ga toch niet, geld problemen enzo.. jammer had toch weer een keer zin om flink te

ghehe.. volgende keer beter
Remy D
Ja joepie, spreken we met de hele meut af. Lekker gezellig winkelen enzo en lekker eten en daarna dansen op goeie beats. Al zal het afscheid rond een uur of 21:00 zwaar zijn. Want je weet afsxheid nemen is nou eenmaal moeilijk. Wat word dat een fantastische dag!!!! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement