|
QONTACT - New Years Eve! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
mm. jag tror faktiskt att jag är den ensamma som har en namn som borjar med en M. inte så hård då lr? :D :p
anyway. I think we should be arriving at @ 22.30 or something ... guess it won't be any later. parking garage is nearby :) |
|
|
| Optimus |
| ga jij ook Scul?:) |
|
|
| ScuL |
dat lijkt me wel hè als ik haar breng :)
ik zou eerst niet gaan maar mijn mini-vakantie-tje gaat niet door dus heb ik maar een qontact kaartje geregeld (nog mazzel dat het nog stééds niet uitverkocht is) |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik wil ook :D |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik wil ook naar Gatecrasher geloof ik :D |
|
|
| Optimus |
| ik wil ook naar Awakenings eigenlijk:D |
|
|
| Miss Proximus |
| Nou ja..ik hoor 4 januari wel of t leuk was :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Zal worden gepost op 1 januari door Optimus
"t was echt een topfeest, woowww wat draaide Johan Gielen en Astrid superrrrr, aaaahhhh Qontact was echt vettttt" |
:D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by ScuL
mm. jag tror faktiskt att jag är den ensamma som har en namn som borjar med en M. inte så hård då lr? :D :p
|
arme eenzame M..... :p
2 miss P: zeker wel..... :D |
|
|
| tijs08 |
11 uur
(2300 hours)
vind ik een mooie tijd!
Wish it was the 31e @ 2300 Hours right now!!
counting down........ |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tijs08
11 uur
(2300 hours)
vind ik een mooie tijd!
Wish it was the 31e @ 2300 Hours right now!!
counting down........ |
Ga er maar nie van uit dat ik er nog bij ben... maar ALS ik nog kom weet ik jullie wel te vinden om 23:00 ;) |
|
|
|
|