return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
QONTACT - New Years Eve! (pg. 17)
View this Thread in Original format
total woot
moooooooooooooooi feestje......


sta hier met prox vet weg te spacen :D

meeting was n DRAMA (we waren met zn 5en, en helaas helaas Remy....geen blonde zweedse dames ;))

wij gaan weer feestje bouwen en wensen iedereen een heel vet nieuw jaar.



ps JG draaide mi. n beetje te hoog tmf gehalte....
Astrid loopt nu al lekker te beuken :)




GrtZ
Miss Proximus & Total WooT :D
Three 'O Three
quote:
Originally posted by ScuL
ok
eindelijk ben ik hier dan aanbeland.

allemachtig wat duurde dat lang om binnen te komen. bijna 40 minuten rij en een half uur voor de jassen grr :(

daardoor meeting gemist natuurlijk.
m'n zweeds gezelschap vond dat natuurlijk niet leuk maar we proberen nog wat TA'ers te vinden.

mazzel :)



Als je dit nog leest: we staan om 4:00 uur weer op dezelfde plek.
tijs08
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Als je dit nog leest: we staan om 4:00 uur weer op dezelfde plek.


2 translate for the swedish..

if you will read this: we will be at same spot at 0400 hours

wy the hack vertaal ik het??

kwas op die tweede meeting en kheb nooit zijn slechte meeting meegemaakt... jongens jongens en meiden.. totaal geen bezieling en vooral ook het feit dat mensen gewoon verstek laten gaan van deze prachtige kans om een fijn samenzijn te bewerkstelligen tussen 1 danwel meerdere TAss zonder zich dan op de door de sekretaris vooraf afgesproken manier af te melden.. beneden elk peil als je het mij vraagt!!
Sabina
Petrus je hebt wat gemist :(
Was zoals vanouds in de HMH weer een supernacht!

Had zelf Jon The Dentist nog nooit gehoord, maar sjeeee wat draaide hij lekker. Heel veel 'oude' bekende nummers zoals Back to Cali en Katana! Echt een lekker trance set.... jummie gewoon.

Ik zag optimus ook nog ff voorbij stuiteren ;)


Verder vond ik Johan Gielen... mwhoaaaaaa een aardige set. Zoals verwacht erg commercieel.
Astrid draaide slecht vond ik. Ze zat een aantal keer volledig fout met inmixen en ze kreeg de sfeer er niet in. Jammer want ze kan toch best lekker draaien.
Bas en Ram hebben wij lekker vanaf het balkon geluisterd. Heerlijk effe relaxten :crazy:
Piet Bervoets en Marco V waren echt hele goede afsluiters voor een toppie avondje!

De aankleding van de zaal was sober maar door de lichtshow en effecten was het echt heel goed gedaan! Top die laser :eek:

En wat vonden jullie er allemaal van?????
Dj Lex
Wow wat een nacht. Geen zin in full report, weet er toch nog maar stukken van. Jon the Dentist was goed tot ie af ging bouwen voor Gielen, btje kaas trance produkties kwamen er toen geloof ik
Giele was eerste uur slecht, na 12en was het wel goed.
Astrid beukte vrij hard voor haar doen, had eens mixje die veel rustiger was, maar dit was best hardtrance
Toen kwamen Bas en Ram ook wel goed, weinig van meegekregen
Rank 1 ook leuk :D
En Marco V was weer een knaller, alleen zat ik stuk lol
Naja kort maar krachtig. :D

Oh en Proximus, wat ben jij in het echt een verlegen meisje zeg ;)

En 2 al de anderen van gister, was een super feest met jullie erbij

PS2 Eten was ook zwaar goed Dave! :D

:D
BooMBooM
zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel?
Donna
quote:
Originally posted by tijs08
2 translate for the swedish..

if you will read this: we will be at same spot at 0400 hours

wy the hack vertaal ik het??

kwas op die tweede meeting en kheb nooit zijn slechte meeting meegemaakt... jongens jongens en meiden.. totaal geen bezieling en vooral ook het feit dat mensen gewoon verstek laten gaan van deze prachtige kans om een fijn samenzijn te bewerkstelligen tussen 1 danwel meerdere TAss zonder zich dan op de door de sekretaris vooraf afgesproken manier af te melden.. beneden elk peil als je het mij vraagt!!



Muhahaha
Mja maar de secretaresse was dan ook afwezig en dan loopt alles fout:haha:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Sabina
Petrus je hebt wat gemist :(
Was zoals vanouds in de HMH weer een supernacht!


Dj Lex
quote:
Originally posted by BooMBooM
zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel?


Denk dat je bedoeld Faitless - We come one (Dave Clarke Remix) Maar weet ik niet zkr
Optimus
ik ben net thuus.... niet geslapen want kon niet in slaap komen... was goed feessie, veel mensen ontmoet en gezien en gesproken, veel gelachen zoals altijd:)

TA's die ik heb gezien+gesproken: Remy!("Wat zijn de voornemens voor komend jaar? Nog meer pillen!!" hahahaha!!)+Mido, tijs08, 303, Lex, Partyhardy, total woot, Artist, Proximus, Martillo+Sabina en volgens mij ben ik nog een paar mensen vergeten:D

was wel snel moe, was beetje verkeerd om meteen vanaf 21 uur te gaan knallen:)


ow ja, kwam nog een gozer tegen die mij kende van TA-forum mwhehehe, alleen hij was zlef niet geregisreerd hier:D was een vriend van Gurian als ik t met geod herinner... en hij was mijn nr 1 fan zei ie:D:D:D

en nu gaat ik slapen...

jippie:happy2:

Optimus
quote:
Originally posted by BooMBooM
zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel?


aahhh denk dat je dat ene nummer bedoelt met die ene piep erdoorheen? mooi nummertje, alleen die piep erdoorheen is erg lelijk:whip:
BooMBooM
quote:
Originally posted by Optimus
aahhh denk dat je dat ene nummer bedoelt met die ene piep erdoorheen? mooi nummertje, alleen die piep erdoorheen is erg lelijk:whip:


ja volgens mij wel echt een gruwelijk nummer is dat het enigste wat je hoort in dat nummer is we are one en dan zo'n lekker vaag deuntje
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
Privacy Statement