|
QONTACT - New Years Eve! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
zo! kheb mijn SIG er ook op aangepast nu :D
Nu deze week snel alleen nog even kaarten halen! Want schijnt best hard te gaan, zeker aangezien Awakenings nu is uitverkocht.. toch 1e andere keus lijkt mij. |
|
|
| Optimus |
| ik ook kaartje kopen deze week:D |
|
|
| eieregooie |
| Hmmm... dan moet ik ook maar es aan kaartjes gaan denken :D |
|
|
| Three 'O Three |
| Kaartje is binnen!!! Ik kan niet wachten!!! :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :D :D |
|
|
| Little Theseus |
| Ik kaart morgen mn koopje! |
|
|
| tijs08 |
| quote: |
Kaartje is binnen!!! Ik kan niet wachten!!! :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :D :D |
:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ik kaart morgen mn koopje! |
HOEr, je hebt m nog steeds niet!:whip:
morgen kopen jij! Ik heb de mijne vandaag gekocht!!!!!:) |
|
|
| Dj Lex |
| Ik koop me kaartje vandaag :D Toch besloten te gaan :D |
|
|
| Three 'O Three |
| Yes Lex man! Ga je met ons mee? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Yes Lex man! Ga je met ons mee? |
Ja nu zkr na je net gesproken te hebben op msn ;) :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja nu zkr na je net gesproken te hebben op msn ;) :D |
Toppie!!
Gaat weer een gezellig feest worden! :D |
|
|
| Remy D |
| Ik heb net mijn kaartjes gehaald voor Mido en mij. :D:D |
|
|
|
|