|
QONTACT - New Years Eve! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Originally posted by total woot
tijs08
Dj Lex
Three 'O Three
Total Woot
Artist
Optimus
Remy D
Partyhardy!
Mido
Little Theseus
Eiergooie (Misschien...)
Martillo
Glorie
Big Blue
Miss Proximus beter laat dan nooit ;) |
|
|
| Miss Proximus |
woeiiiiiiiiiii :D
Glorie: it turns out you're not the only female TA there :) cuz I'M THERE TOOOOOOOOOOOO :D (lol)
Party kickin time...joepie!! Onno en Bas er ook...wreeeed man :D |
|
|
| Little Theseus |
waoeiiiiiiiiiiiii echt ik heb er zo ontzettend veel zin in!!!!!
Eindelijk is daar die dag :crazy: :tongue2
Mensen tot vanavond allemaal! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Veel plezier leute!
Ik ga me eerste Qontact missen :(
Niet dat ik t erg vind! Als ik kon was ik ergens anders heen gegaan.
Maar iig viel SpaB |
|
|
| total woot |
Senk joe :)
WHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
heb r zin an!!!!
iedereen die niet gaat: Gelukkig nieuwjaar
iedereen die wel gaat: Tot vanavond :):eyes: :crazy: :tongue3 :happy2: :tongue2 :toocool: :eyes: :D |
|
|
| Dj Lex |
W00t /me heeft ook zwaar veel zin. Zometeen al weg voor een pre-party :D bij 3o3 :D
Nou tot vnvnd degene die gaan en een gelukkig nieuw jaar voor degene die wat anders gaan doen
:D:D:D |
|
|
| Optimus |
postkantoor was al dicht verdomme:(
over uurtje trein pakken naar Adam, heb zinnnnnnnnnnn:) |
|
|
| AlFerox |
haha, ja zijn maar tot 14.00 open vandaag :toothless
heb vanmiddag wel nog net op tijd mn OV opgehaald :D
maar wat ga je vroeg naar amsterdam man! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
postkantoor was al dicht verdomme:( |
mmm.. mijn paspoort lag in eindhoven! :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
haha, ja zijn maar tot 14.00 open vandaag :toothless
heb vanmiddag wel nog net op tijd mn OV opgehaald :D
maar wat ga je vroeg naar amsterdam man! |
jah, we gaan O&N diner dus in Adam nuttigen (wordt een traditie, voor een feest eten:D), en omdat de laatste trein naar Duivendrecht om 1942 vertrekt gaan we dus extra vroeg:) Staan we om 20 uur alvoor de HMH hehehe:D |
|
|
| Partyhardy! |
zo, ik sta nu in de HMH, tot nu toe een erg lekker feestje.
Jon de Dentist draaide echt suuper! heel erg lekker trancy! :) :cool:
Johan Gielen draaide als openings nummer "Three drives-air traffic", echt wow! :) :D maar daarna vind ik hem tot nu toe erg commercieel en slecht draaien :( maar goed, op naar 12 uur en de volgende dj's! helemaal loooooooooos het nieuwe jaar in!! ;) :cool: |
|
|
| ScuL |
ok
eindelijk ben ik hier dan aanbeland.
allemachtig wat duurde dat lang om binnen te komen. bijna 40 minuten rij en een half uur voor de jassen grr :(
daardoor meeting gemist natuurlijk.
m'n zweeds gezelschap vond dat natuurlijk niet leuk maar we proberen nog wat TA'ers te vinden.
mazzel :) |
|
|
|
|