|
QONTACT - New Years Eve! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhehehe, was er een meeting dan?:p Ach, ik heb alle TA's gezien die mij bekend zijn en op zo'n meeting kan je maar met 1 persoon tegelijk lullen en dan doe ik dan als ik ze weer tegenkom altijd:) en meestal blijven er altijd wel een paar hangen op een vaste plek:D |
Nerd nu zouden er zweedse wijfen komen. Ik ben zelfs naar boven gerend voor deze meeting hahaaha. Dit had de beste meeting ooit kunnen worden.:disbelief |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wel leuke tijd gehad met TA-mongooltjes...:D |
"hebben we nog goeie voornemen?
Jaaa, nog meer pillen!!!"
"Illegaal, hij is ILLEGAAL!!"
mwhahaha, cool man:happy2: :haha: echt dik gelachen |
|
|
| total woot |
| ProXi hier: Remy t was VET om jou eindelijk s te meeten :) |
|
|
| Glorie |
:( :( :(
:( :confused: :(
:( :( :(
Hope u all had a good time.... I had a great time... Im really disappointed we missed the meeting... but we had no clue it would take that much time to get inside...
think about all those poor ppl standing in line when it struck 00.00... I mean... we barely got inside.. and then ppl started counting down..! haha
well... missed the next meeting at 4 aswell... It was soooo stupid not to check the dutch forum... grrrrrrr
What can I say....??
if u are nice u can post some tunes played during the nights... I only remember like... 2 from astrid and one from gielen , 2 from Marco V and yes, thats about it.. :) I want more.. and Im the worst tunespotter there is...
Plz help ;) |
|
|
| Optimus |
volgens mij haal ik alle nummers bij betreffende dj's door elkaar:D
John the Dentist:
Plastic Boy - Silver Bath :eyes:
Mauro Picotto - back to Cali (Push Remix):cool:
Katana - Faincy Fair
Obscura - Out of Grace
Johan Gielen:
Three Drives - Air Traffic
SO Project - Direkt Dizko
Jurgen Vries - The Theme
Chemistry - We Are One (Club mix)
Red Hot Chilli Poppers (ha, wat een naam:D) - By The Way (remix)
Mauro Picotto vs Carisma - Let me Show You My Lizard (titel klinkt geil:D)
U2 - New Years Day - (Ferry Corsten Remix)
Faithless - We Come 1 (Rollo and Sister Bliss mix)
Umek - Gatex
Astrid:
Lost Witness - Song to the Siren
DJ Astrid - Starfever
DJ Astrid - The Spell
Bas&Ram:
DJ Tiësto - Urban Train (Cosmic Gate Remix)
Rank 1:
Rank 1 - Airwave (2003 version according to tijs08:))
Viframa - Cristalle (Katana's Intro Mix)
Gouryella - Ligaya
Chemistry - We Are One (Club Mix)
Rank 1 - Such is Life (Deeb Dub Remix)
Marco V:
Energy 52 -Cafe Del Mar (Marco V Remix)
Underworld - Born Slippy (remix?)
Marco V - Revolt!
all the intro's of the dj's were the first minute(s) of DJ Hooligan - Here You Now (Grand Chillas Mix)
ask tijso8:D He can ID the rest of the sets:D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
(nog bavianen gezien?) |
Ik dacht alleen 's ochtends heel even dat ik werd aangevallen door een woedende baviaan toen onno ineens keihard in zn slaap begon te lachen! :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ik dacht alleen 's ochtends heel even dat ik werd aangevallen door een woedende baviaan toen onno ineens keihard in zn slaap begon te lachen! :D |
die gozer heeft ook altijd lol hè :) |
|
|
| Glorie |
optimus, coool.. thanks a lot!
tunes we spotted during the nite were
U2 - new years day (ferry corsten rmx) played by gielen i Think
Lost witness - song to the siren (Astrid)
Energy 52 - cafe del mar (marco v I think!!! ) :p |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ik dacht alleen 's ochtends heel even dat ik werd aangevallen door een woedende baviaan toen onno ineens keihard in zn slaap begon te lachen! :D |
Dat heb ik nou ook weleens! (dan wordt ik badend in t zweet wakker, en dan galmt dat "HAAHAAHAAAAHAAAHAAHAAAAA!!!" nog na in mn hoofd.....:D)
ff zonder gekheid :crazy: , t was n vreed feestje, lekker gestampt en gespringnicht (theseus :eyes: ) en JEZUS opti, wat heb jij een verrotte conditie zeg!! (mn oma houdt t nog langer vol :D)
En Remy, je moet niet zo zeiken :whip: (je was best enthausiast, geef t nou maar gewoon toe :D) Mido nog gevonden trouwens?
2 all the rest
GrtZ
WooT :D |
|
|
| Optimus |
ghehehe, die 10 kilo die erbij zijn gekomen is gewoon te zwaar voor mij:D
And Glorie, I edited the list:) |
|
|
| Glorie |
optimus.. coool
red hot!!! that was iT!!!! I didnt recall the name during the night!! hahahaha.. now I remember...!!
Astrid played starfever too.. :) I forgot that one! :D |
|
|
| Optimus |
| hmm, someone played The Spell too, but I can't rememeber who that was... |
|
|
|
|