|
QONTACT - New Years Eve!
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |

Datum: 31-12-2002
Lokatie: Heinken Music Hall, Amsterdam
Tijd: 21:00 - 07:00
Prijs: €45 (ex fee)
Tickets: Verkrijgbaar bij Ticketbox & FRS
Site: http://www.q-dance.nl
Oud&Nieuw komt alweer in zicht. Voor Q-dance is het tijdens de jaarwisseling altijd tijd voor Qontact. Qontact met Oud&Nieuw zal dan ook volledig in het teken staan van ‘contact’ maken met het Nieuwe Jaar en met elkaar! Ook op deze editie van dit echte Q-dance ‘feestdagen’-concept, zal die stevige ‘Trance-sound’ van Qontact weer in de Heineken Music Hall te beleven zijn!
De toppers waar we met z’n allen het nieuwe jaar mee in gaan, zijn bekend, oftewel hierbij:
De line-up voor Qontact ‘New Years Eve’ December 31st 2002:
First Floor:
• Marco V
• Johan Gielen
• DJ Astrid
• Jon the Dentist
• Rank 1
• Bas & Ram
Second Floor:
• Natarcia
• DJ Gabriel
Chill Out:
• Club Collective
De kaartverkoop voor Qontact met Oud&Nieuw is inmiddels begonnen. De kaarten á € 45,- (ex fee) zijn verkrijgbaar bij alle filialen van de TicketBox en Free Record Shop.
Hou deze site in de gaten voor al het nieuws over Qontact op 31 december, zoals de mogelijkheden die we aan het bekijken zijn om een superdeluxe VIP te creëren.... |
|
|
| Cosmic Guy |
| Niet super. Konnigenacht was beter |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ontzettend jammer van Q-dance dat ze niet ff wat andere DJ's hebben weten te strikken. Ik weet dat O&N altijd moeilijk & duur is maar je wilt toch ook wel eens wat anders.
Maar goed, ik moet werken.
Ik ga er voor zorgen dat een stuk of 180 bejaarden een leuk uiteinde vieren.
LOL, als ik t zo lees lijkt t vet erg!. Is t ook wel, maar tis gelukkig wel in een hotel :D |
|
|
| kolkiewolkie |
heel bijzonder dat ze het lef hebben hier 45 euro voor te vragen....
ik weet nog nie wat ik ga doen... nog zoooooooooooo lang weg, maar no party 4 me denk ik |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik twijfel eigenlijk nog, eigenlijk nie zoveel zin om met oud en nieuw in dit saaie dorp te zijn.
HMH met oud en nieuw lijkt me echt wel superz!, maar dan is ook Multigroove!
Dilemma... |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by AlFerox
dat nog niemand dit gepost had.. :conf:
of ik heb het weer over het hoofd gezien ofzo
Marco V
Johan Gielen
Rank 1
Jon the Dentist
Astrid
Bas en Ram
prijs 45 euro
lokatie HMH
21.00 - 7.00
maarre ja..
leuk? |
vin je het gek...zie dat dan:D ;) |
|
|
| TranceFool |
| Vinnet niks :sadgreen: ....ook nog achterlijk hoog bedrag |
|
|
| jploveparade |
| Dat wordt dus biertje drinken in de stad |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Dat wordt dus biertje drinken in de stad |
Of naar Awakenings!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Of naar Awakenings!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
idd!



(vorige keer in die NDSM-Warehouse) |
|
|
| magrec |
everybodyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Met één superstar dj :p :p :p (digweed of tenaglia zijn de geruchten)
(nou ja 2 sander kleinenberg is er ook 1 :D)
en anders naar the q |
|
|
|
|