|
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אוקיי היום חבר שלי שהוא גם גאון במחשבים אמר לי שיש לו ראיון אישי ביום רביעי (יעני הוא עבר את המבחנים לפרויקט גאמא)
הוא אשכרא לא בא לביהס ולא אכפת לו מהבגרות שלו כי הוא טוען שלהיות בפרויקט גאמא יסדר אותו לחיים...
כאילו הוא יעשה בגרות, פשוט היא תהיה חרא :)
(דפוק עזבו)
בקיצור, הוא טען שהמבחנים היו קלים, אם אתה יודע את החומר המדובר.
והאסמבלר זה לא האסמבלר שמשתמשים בו ברובונר אלא איזה אסמבלר של אינטל
(זה יותר לאסף) |
|
|
| Dj-2TaLL |
כן זה אכן בעייתי, גם הגאמה וגם המורן...
התברר לי אבל שאני יכול להגיש בקשה לקורס טיס אחרי שנה של שירות...
יענו מבחינת נתונים אני מתאים, אבל אני לא בוגר מספיק
ולכן אני צריך שנה של צבא בשביל להתבגר...
משהו כזה...
השאלה היא האם שווה...
זה כבר 12 שנים, לא צחוק... |
|
|
| Shahar |
| מי פה הולך למטכ"ל !?!? |
|
|
| Q-PiXeL |
חן, עד כמה זה מבחנים קלים?
אנחנו למדו אסמבלר שנה שעברה אבל סתם לא משהו רציני
רק לעבוד עם הזיכרון קצת, כתובות, לרשום ולהעביר
למדו את כל האקסה ביטים וכל החרטה הזה...
יש ספר
"שפת אסמלבר למחשב האישי"
של אלי כהן
יש לך מושג אם החומר הזה מספיק למבחן
ומדעי מחשב
אם אני עושה 5 יחידות הידע הזה יספיק למבחנים?
ומה עוד אמרתה יש שם?
ובכלל איזה עוד יחידות מחשבים טובות יש?
אה ובקשר לצו שלי
אז המשקל שלי זה 51 על גובה 179
אני רזה מאוד
:)
והמבחנים הפסיכוטכניים היו קשים לכולם?
במיוחד החלק של ההבנת הנקרא, נגמר לי הזמן בזה בכלל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אה ובקשר לצו שלי
אז המשקל שלי זה 51 על גובה 179
אני רזה מאוד
:)
והמבחנים הפסיכוטכניים היו קשים לכולם?
במיוחד החלק של ההבנת הנקרא, נגמר לי הזמן בזה בכלל |
לפי מה שנראה לי
אתה 9 קילו פחות ממני ותשע סנטימר יותר גבוה ממני
מה הולך פה?!
מקלללללללללל |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
יש ספר
"שפת אסמלבר למחשב האישי"
של אלי כהן
יש לך מושג אם החומר הזה מספיק למבחן
|
יאללה אלי כהן זה המורה שלי לרובוטיקה!!!!
איזה עולם קטןןןן!!!!!
אהה
ויש לי חבר שהוא גם היה במבחנים הוא קצת זיין שכל אז תחליטו מה אמיתי ומה לא...
הוא אמר שיש 3 מבחנים...
הראשון ידע כללי במחשבים שהוא דיי קשה אם לא יודעים את זה
השני מבחן קל חלומי שצריך לתכנת בפסקל או בסי
והמבחן השלישי מבחן קשה על אסמבלר שהוא ענה על איזה 4 שאלות מתוך 40...
עכשיו אני יודע שהוא עבר ומחכה לסיווג בטחוני....
מה זה אומר?!?!?! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
יאללה אלי כהן זה המורה שלי לרובוטיקה!!!!
איזה עולם קטןןןן!!!!!
אהה
ויש לי חבר שהוא גם היה במבחנים הוא קצת זיין שכל אז תחליטו מה אמיתי ומה לא...
הוא אמר שיש 3 מבחנים...
הראשון ידע כללי במחשבים שהוא דיי קשה אם לא יודעים את זה
השני מבחן קל חלומי שצריך לתכנת בפסקל או בסי
והמבחן השלישי מבחן קשה על אסמבלר שהוא ענה על איזה 4 שאלות מתוך 40...
עכשיו אני יודע שהוא עבר ומחכה לסיווג בטחוני....
מה זה אומר?!?!?! |
במבחן השני:
"קל חלומי"
לא חושב, זה לא הכי קשה בארץ, אבל זה לא כזה קל,
טוב לפחות לא בשבילי
על האסמבלר לפחות עניתי כמעט הכל כי למדנו בבית ספר
אותי העיפו כבר אחרי המחבנים, כנראה צדקת חן
שאני לא מתאים
:nervous:
באסה עם הצבא הזה,
ומורן או משיהו תגידו,
נגיד יש מישהו דפקו לו פרופיל 45, או משהו כזה,
זה יותר טוב או יותר רע?
איזה תפקידים יש לאנשים כאלה
? |
|
|
| DjChook |
מה זה מחכה לסיווג ביטחוני, הוא זיין לך את השכל
קודם כל הוא עבר רק שני שלבים
כלומר עכשיו הוא צריך לעבור ראיון אישי, ואז זה מתחיל להיות לא ידוע
בוא נגיד את זה ככה
בפרויקט גאמא, כמו בחמן שחקים, אתה יודע בערך רק אחרי חצי שנה של שירות, מה אתה באמת עושה
החודשים הראשונים זה לימודים אינטנסיביים של דברים שאף אחד לא יודע חחח
בכל מקרה, השאלות על הכללי חבר שלי אמר לי שיא הקשות
מלא רשתות
פרוטוקולים, שאלות אמריקאיות, אבל ממש מבלבלות, וכל התשובות נראות אותו הדבר
אהה בקשר לאסמבלר אין לי ממש מושג אבל אני יודע שמי שיודע קצת עובר את זה כי גם מי שלא יודע את זה אמור לעבור
והמבחן בשפת תכנות באמת פשוט
לפחות יש שם שאלות פשוטות נורא
ורומן, כמה הדפר שלך ? |
|
|
| DjChook |
פרופיל 45 זה הפרופיל הכי נמוך שמשרת
אז מין הסתם זה תפקידים לא משהו
לפחות אני רואה את זה ככה
ואתה רוב הסיכויים תשרת קרוב לבית
אתה יכול להיות טבח... פקיד
וכאלה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אה ובקשר לצו שלי
אז המשקל שלי זה 51 על גובה 179
אני רזה מאוד
:)
|
אני 1.77
ושוקל 47 וחצי
:-) |
|
|
| DjChook |
אורן אבל אתה מטומטם
אתה חושב באמת שתגיע לקרבי עם כזה תת משקל
פחחחחחחחחח
אולי 45 |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
פרופיל 45 זה הפרופיל הכי נמוך שמשרת
אז מין הסתם זה תפקידים לא משהו
לפחות אני רואה את זה ככה
ואתה רוב הסיכויים תשרת קרוב לבית
אתה יכול להיות טבח... פקיד
וכאלה |
יופי
:confused:
ואת הפרופיל קיבלתי לפני איזה פחות משבוע
טוב אז אמרתי את זה,
העדפתי שלא תדעו שיש לי כזה פרופיל
כי ממש אין פה במה להתגאות...
כל זה ירד על איזה בעיה שהייתה לי כשהייתי ממש ילד קטן והיה לי בעיה עם חיסונים, אז דפקו לי ככה עד ל 45
ואני לא יודע מה לחשוב על זה, טוב או רע,
וטבח ממש לא בא לי להיות
אני יודע שזה פותח דלתות למחשבים וכאלה נראה מה קורה עם זה באמת... |
|
|
|
|