|
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MasterP
אני רוצה אני רוצה
איך מגיעים לזה? |
רוב המאותרים שלהם הם מאותרי חמ"ן עם פרופיל גבוה
שקיבלו והגיעו ליום סיירות והראו נתונים טובים ...
ורועי - שמעתי על זה דיי מזמן אני חושב
שמע - זה מסלול קצונה ייעודי
ואני אישית חושב שקצונה ייעודית זה חרא
כל מיני סיבות - אבל שמע אני מניח
שיש כל כך הרבה מסלול שבטח יש גם טובים ביניהם
אחי - קלאבר צודק תקשר למדור סיירות
הצבא דפוק בקטעים האלה... |
|
|
| Flotser |
:crazy:
קראתי עכשיו את כל הטרד ואני מבולבל רצח, ובכל מקרה אני רואה ששש פה אנשים ממש מבינים... אז ...
מה אתם אומרים על עתודה?
אני מעדיף לללכת לפרוייקט גמא במודיעין - משהו כזה...עם מחשבים
וההורים שלי תמיד רצו עתודה
אני תמיד לא רציתי אבל עכשיו שהתחילו להמביא לכל העתודאים מלגה זה נשמע ממש שווה, שאני לא אצטרך לקחת כסף מההורים ללימודים שאני רוב הסיכווים לא אוכל לממן לבד....
...וגם מה הסיכוי שאני אתקבל :crazy:
יש לי ציונים טובים והכל אבל לא יודע
וגם עשכיו יש משהו שנורא מציק לי,
לי אישית אין שום בעיה עם קרבי, להפך אני אשמח לשרת ביחידה טובה, אני רק לא רוצה להדפק בתותחנים או חרא אחר,
אבל בסוף בראיון האישי (של הצו ראשון) אמרתי כמו מפגר, וישר אחרי זה התחרטתי על זה חבל על הזמן, שיקרתי ואמרתי שאני רוצה רק מחשבים ואם יתנו לי קרבי אז אני אנסה להתנגד,
מה שגם הפחיד אותי, שהיא לא כלום על הדפים שלה כל השיחה, כאילו למפגרים כמוני כבר הם יודעים מה לעשות...
:nervous:
זה יכול להשפיע לי על הקב"ה ולמשל למחוק את הסיכויים שלי להגיע למשהו נורמלי?
ויש לי פרופיל 82 או יותר
(עוד לא קיבלתי, אבל אני ממש בטוח) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ורועי - שמעתי על זה דיי מזמן אני חושב
שמע - זה מסלול קצונה ייעודי
ואני אישית חושב שקצונה ייעודית זה חרא
כל מיני סיבות - אבל שמע אני מניח
שיש כל כך הרבה מסלול שבטח יש גם טובים ביניהם
אחי - קלאבר צודק תקשר למדור סיירות
הצבא דפוק בקטעים האלה... |
בדיוק... מסלול קצונה ייעודי...
ממה ששמעתי מחבר שלי אבא שלי זה בן זונה של דבר...
בהתחלה היציאות גם לא משהו כל שבועיים ככה אתה חוזר אבל כמעט בכל מקום רציני זה ככה לא?
זה ממש קרבי כמו שאמרתי שהוא התאמן עם מטכלניקים ושלדגניקים... ואחלה חבר'ה שם הבנתי
עם ראש על הכתפיים והכל
ואתה יוצא עם עבודה לחיים
וזה רק שנה אחת בקבע לא כמו בתלפיות שזה 5 וחצי קבע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אחי אל תסמוך על זה- אם שלחו לך מינוים לחובלים אז יש סיכוי מאוד גדול שלא תקבל יום סיירות...
והצבא מוותר בקלות ...
יש לי חבר שהיה במטכ"ל ועכשיו הוא בהנדסה קרבית אז תבין לבד...
הכי טוב שתתקשר למדור סיירות ותשאל אותם
אם אתה אמור לקבל ואם לא אז למה..
03-5699088 |
כן אחי אני בהזדמנות יתקשר...
אבל אני יוותר על החובלים כבר......
בכל אופן תודה על המספר... אני יתקשר אליהם
פלוצר... אני בספק אם דבר כזה משפיע על הקב"א שלך
אבל זה מאוד משפיע על היעוד ועל מה שאתה תקבל... יענו כל הגיבושים והכל
נראה לי ככה לפחות
אבל למה אמרת דבר כזה?
צריך להראות להם מוטיבציה גבוהה שם ולא לזיין בשכל...
יענו שאתה רוצה להתגייס ולא אכפת לך כל כך למה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
צריך להראות להם מוטיבציה גבוהה שם ולא לזיין בשכל...
יענו שאתה רוצה להתגייס ולא אכפת לך כל כך למה |
כן זה נכון
ודווקא יש מצב שזה ישפיע על הקב"א ...
בעיות עושים אח"כ אף פעם לא בצו ראשון ... |
|
|
| DjChook |
אהה פלוצטר אם אתה יכול להגיע לפרויקט גמא, מה שאחי בלי להעליב או משהו
אני לא רואה אותך מגיע, כי מהכרות הקצרה שלי איתך אתה לא פריק מחשבים
ואתה גם אני מאמין לא מתכנת תותח על
וזה מה שהם מחפשים
אין לי מושג על השרות כי הוא סודי
אבל יש לי שני חברים שקיבלו זימונים לשם
אחד ממש תותח שהלך ויש מצב שהוא עובר
ואחד ששכח ללכת למבחנים
(שגיא יא מטומטם !!!)
אני קיבלתי חמן שחקים, אבל נפלתי כבר במיון הראשון משום מה, אני לא יודע למה
אמרו לי כי יכול להיות שהצבא הקפיא אותי כי אין לי פרופיל
בכל מקרה תנסה על זה
אני שונא עתודה, תמיד שנאתי
אני לא מבין איך ילד בן 18 אמור לדעת "מה הוא רוצה להיות שהוא יהיה גדול"
:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני שונא עתודה, תמיד שנאתי
אני לא מבין איך ילד בן 18 אמור לדעת "מה הוא רוצה להיות שהוא יהיה גדול"
:) |
כמה שזה נכון כוסאומו אבל הם ממנים לך את כל הלימודים, אפילו עוזרים לך בלהשכיר דירה כמו שהבנתי,
כוסאומו מה אני עושה עם עצמי אז?
:crazy:
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן זה נכון
ודווקא יש מצב שזה ישפיע על הקב"א ...
בעיות עושים אח"כ אף פעם לא בצו ראשון ... |
אז אני יכול לעשות משהו כדי איכשהוא לתקן את זה??!?!
בקשה תעזור לי אחי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
אז אני יכול לעשות משהו כדי איכשהוא לתקן את זה??!?!
בקשה תעזור לי אחי |
אני מאמין שסיימת את הצו הראשון שלך אם היה לך ראיון אישי...
ואז הפרופיל\קב"א\דפ"ר שלך כבר נתונים ולא חושב שאתה יכול לשנות כרגע
פרופיל עוד יהיה אפשר אבל את השאר לו
לא מאמין שיש כזה דבר מועד ב על פסיכוטכני או ראיון אישי :) |
|
|
| MasterP |
אין זה בדוק
מה שכן אתה יכול בבקו"ם לספר ששינית את דעתך
*edit*
הצבא לפי דעתי דפוק לגמרי למה הדעות שלך כ"כ משתנות בין 17 ל-18
מאז שאתה בצו ראשון
זה בדוק אין אני כ"כ רוצה מודיעין עכשיו אבל רק לאחרונה זה התחוור לי
ולא אמרתי על זה כלום בצו ראשון דווקא אז רציתי עתודה
ובסוף ביטלתי |
|
|
| eran |
הלו אנשים :)
ביום חמישי הזה יש מיונים של פרויקט גאמא.. מישהו פה קיבל הזמנה לזה? |
|
|
| DjChook |
אנשיםםםםםםםםםם
התקשרתי היום לברר את הפרופיל שלי אחרי טירטורים של חצי שנה של הצבא
בסוף המפגרים האלה תקעו אותי עם 97 וסעיף על המשקפיים
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((
כאילו, זה לא שאני באמת עצוב, אבל זה דיי בא לי בזמן מאוחר
ואין לי מושג מה נסגר / יהיה איתי
מישהו יכול להגיד לי מה האופציות שלי, גם בהתחשב בזמן המאוחר / הסעיף של הראיה,
מורן, אני מת לקבל איזה הסבר ארוך ממך :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מישהו יכול להגיד לי מה האופציות שלי, גם בהתחשב בזמן המאוחר / הסעיף של הראיה,
|
אני אותו דבר כמוך... פרופיל 97 עם סעיף ראייה
האופציות שלך זה להיות חי"רניק רגיל או חירמ"כ... או צנחנים\דובדבן
או כמובן שריון\נ"מ\תותחנים... אבל לא באותם תפקידים שהאלה של פרופיל 72 עושים
יש לך בעיקר אפשרות ללכת לחיל הים ואם אתה לא תקבל זימון ליום סיירות אז תקבל זימון למבדקים ראשוניים לחיל הים (בדרך כלל קורה לכאלה עם סעיף משקפיים)1
בכל מקרה אני באותו מצב שלך... במנילה קיבלתי את אותם דברים שציינתי פה
וזהו... |
|
|
|
|