|
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אבל אתה מטומטם
אתה חושב באמת שתגיע לקרבי עם כזה תת משקל
פחחחחחחחחח
אולי 45 |
נראה לך שיתנו לילד עם בועה לשרת
:) |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה יכול לשבת בשלישות ולשחק סוליטר
אבל שלוש שנים ? אחי באמת זה מבאס
אני בניתי על פרופיל בסביבות ה 64
ודפקו לי 97, שלאט לאט שהזמן עובר אני מתחיל להבין שזה לא בשבילי
אבל מצד שאני אני לא מהאנשים שמשקרים, ואני לא אשקר בשביל להוריד את הפרופיל
מה שכן אני מאמין שיש לי בכל זאת בעיה אחת שהצבא בסוף החליט לא להתייחס אליה שאני חושש שתפריע לי בשרות הסדיר....
(אני הומו)
סתם :) |
חן הזה נדפק קשה
הוא לא מסוגל לזיין את השכל קצת
הוא חייב להיות כן (כנה.. לא יודע איך אומרים) חיחיחי |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחחחח
דווקא אם אתה הומו נראה שמאוד תהנה מהשרות הקרבי
:crazy: |
Queerz
לא משרתים קרבי :)
באהל הם ידפקו אחד את השני בלילה |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Shahar
21 יכול להיות מתנדב |
חחח לא חושב
אממ 21 זה הנפשי
נפשי לא מתנדב :)
חחח אבל יש את אלה שיש להם בעיות גופניות
אממ אמירים כאלה
נראה לי זה 23 או משו קרוב לזה
לא ה21
והם יכולים להתנדב אני יודע |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה פרופיל אחי שיכולים לא לגייס בכלל אם אני לא טועה... תלוי במקרה
זה על בעיה רפואית קשה כנראה
אבל בכל אופן זה תלוי אם אתה רוצה לשרת או לא...
יש אחד שהרצה לנו שאין לו יד והוא הגיע להיות מפקד באגוז... אז לך תדע
|
יש לי חבר.. שהיה בצופים עד י"ב
אממ
הוא מטפס.. עושה צעדות מוות בטיולים
טיפוסים וזה
הכל.. ולא קשה לו
ושיחררו אותו בכלל מהצבא בגלל משו בבטן.. לא זוכר איזה חלק
וזה בכלל לא מפריע לו
הם עדיין לא מסתכנים |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא זוכר שאתה יותר גבוה ממני...
אבל פאק... לך תטחן קצת אוכל בנאדם!!!
|
אממ זה לא כזה קשור
אני גם 1.78
ואני עדיין נראה נמוך
זה בגלל שלשנינו יש קצת גיבנת :)
גיבנת שמוסיפה לי איזה 10 סנטימ' בכייף
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מישהו עם פרופיל 21 בחיים לא יכול להיות מתנדב אחי!!!
זה מישהו עם בעיה נפשית!!
זה יותר מסתם קבניסט....
יכולים לאשפז אנשים כאלה לקצת זמן גם
אתה אולי מדבר על 24...
שזה בעיה רפואית שאי אפשר להתגבר עליה ואי אפשר שהבנאדם ישרת באף תפקיד
|
24 - 23
הייתי קרוב
:tongue3 :tongue3
טווווווב שלא הצפתי פה
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by warpedd_
די איזה זייני שכל אתם
בכל מקרה רומן (אני חושב) אין לך
מה לדאוג יותר מדי מהמבחנים
ברור שהם לא מצפים ממך ל100 אחוז
בכל מקרה אני יכול להגיד לך שהיו איתי אנשים במבחנים לטייס
שהיו ב3 יח מתמתיקה ובקושי ידעו לעשות 1+1 ועברו |
ה-ארים לטייס!
מה זה משנה
אז יתנו להם לתקן דברים או להכין שתייה וזה
יהיה להם ממש מעניין
אתה שוכח שלא כל מי שבטייס מטיס מטוס
יש פול אנשים שלא עושים שום דבר מעניין שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Koodoo
Queerz
לא משרתים קרבי :)
באהל הם ידפקו אחד את השני בלילה |
ראיתי היום בעיתון שכתוב על שניים שראו בחדר שלהם סרט פורנו ואחד נרדם והוא התעורר שהשני עשה בו מעשים מגונים
אשכרה יזיינו חתולות רחוב אלה!!
ובאמת טוב שלא הצפת פה אה :D |
|
|
| DjChook |
פששש רועי הייתי בטוח יהיה פה מסיב הטפה של המוד
אבל הוא הגיב לעניין אז בסדר
חחח שגיא, לא יכולת לבקש שוב פעם את המבחנים ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
פששש רועי הייתי בטוח יהיה פה מסיב הטפה של המוד
אבל הוא הגיב לעניין אז בסדר
חחח שגיא, לא יכולת לבקש שוב פעם את המבחנים ? |
הוא התלהב מהקטע אז חפיף
הוא גם ציין שהוא עשה את זה בטעות ולא בכוונה כל כך
אז בקטנה
אמרתי לו... רק שלא יעשה את זה כל החיים ויהיה טוב |
|
|
| Shahar |
שגיאאאאאאאא שמעת על
EDIT
?#@?# |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
שגיאאאאאאאא שמעת על
EDIT
?#@?# |
שחר שמעת על בלימת פה!?
כמה רואים שאתה טיפש!! |
|
|
|
|