|
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
רועי
לכל דבר חשוב בצבא שקשור לשכל עושים שאלון 300
זה לא חייב להיות במבחנים הראשונים
אבל אל תדאג, עד הכניסה לתפקיד יש עוד המון שלבים, ומספיק פעמים יכולים לתת לך אותו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אל תדאג עוד יעשו לך , וזה היה אמור להיות במבחנים
לא יודע למה לא היה לך |
אחי נראה לי מה שהיה לך זה שלב לפני מה שיש לי
לך זה היה המיונים למבחנים האלה
אתה היית בין ה 7000 שהתקבלו לזה...
וניפו אתכם והשאירו רק את ה 1500 שאני מבינהם
ממה שהיום עשיתי עולים רק 150 לשלב הבא
אז אם אני לא עולה אז אני לא יעשה שום שאלון 300
אבל בחובלים אמרו לי שאני יעשה...
זה רצח מה שהיה שם היום
נביא עוד מעט את הלוח זמנים ותבינו כמה קשה בכמה מעט זמן |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
בקשר למורן, אח שלי שירת שם, ו... טוב מאד שמורן, לא רשמת
למרות שאני לא יודע הרבה דברים כי הוא לא מספר, נראה לי אני אתפוס אותך לשיחה, להחליף מידע :)
עוד סיירת בת זונה זה יעל, הסיירת של הנדסה קרבית, אבל ממש קשה להתקבל אליה, ופה הרבה יותר רע ממורן ,עם אתה נופל אתה תקוע בהנדסה קרבית
מילא להיות תקוע בתותחנים זה נחמד, אתה יכול להיות סטינגר, שזה שיא הקשה אבל נשמע לי בנזונה.
:) |
נתפוס שיחה בכיף
:)
ו"יעל" אחלה סיירת - ביחד עם " יחס"פ " שהיום כבר קוראים
להם " ס"פ " הם מרכיבים את צוות "יהלום" שזה אחד הצוותים הכי טובים
בכל מה שקשור לנפץ ...
מדי פעם גם יחידת יפתח נכללת בתוכו ...
קיצר יחס"פ גם סיירת מעולה - סוסים אחושרמוטה ...
וליעל וליחס"פ אפשר באמת להגיע גם דרך הנדסה קרבית שאתה
עושה שם את הגיבוש יחט"יות ואם אתה ממש תותח אז אתה עובר
אבל הרוב מגיעים לשם - כי פשוט הם נפלו ממקום אחר , או שהם
סיימו נגיד גיבוש מסויים אבל לא עברו אותו אלא רק הגיעו לסוף
ואז מציעים להם דברים אחרים כמו "יעל" מגל"ן וכו' ...
וסטינגרים אחי זה נ"מ ... |
|
|
| Hell_Copter |
הזין הכי גדול זה שאתה צריך ללכת נגיד לתותחנים ורק באמצע הטירונות עושים גיבוש למורן ומי שעובר מתקבל
אותו דבר עם יעל והיחס"פ שמורן אמר ואותו דבר עם דובדבן ומגלן
רוב הסיכויים שלא עוברים כי יש הרבה שרוצים והכל, אבל אם לא עוברים נתקעים בחרא 3 שנים כמו נגיד תותחנים או משהו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הזין הכי גדול זה שאתה צריך ללכת נגיד לתותחנים ורק באמצע הטירונות עושים גיבוש למורן ומי שעובר מתקבל
אותו דבר עם יעל והיחס"פ שמורן אמר ואותו דבר עם דובדבן ומגלן
רוב הסיכויים שלא עוברים כי יש הרבה שרוצים והכל, אבל אם לא עוברים נתקעים בחרא 3 שנים כמו נגיד תותחנים או משהו |
זה לא נכון אחי !
דובדבן דבר ראשון עושים גיבוש עם צנחנים
זה גיבוש צנחנים\דובדבן ביחד ...
אח"כ שאתה מתגייס לצנחנים ויש גיבוש ליח"טיות אז יכולים לקחת אותך
למגל"ן אבל בדרך כלל רוב האנשים פשוט הולכים לפלס"ר ולפלחה"ן
ושאר היחט"יות ...
מגלן מקבלים את רוב האנשים שלהם ממקומות אחרים - יענו כאלה שנפלו
מטייס , או מגיבושים כאלה ואחרים ...
יש לי חבר שעשה גיבוש חובלים וסיים אבל לא עבר כי אמרו
לו שם שהוא לא מתאים לים ואז הוא קיבל גיבוש שלדג
שהוא פי כמה יותר קשה והוא עבר אותו ...
לגבי יעל - רועי אמרתי רובם מגיעים ממקומות אחרים
בקורס חובשים איתי היה אחד שהיה שנה בשלדג ונפל
באמצע המסלול והעבירו אותו ל"יעל" ...בד"כ זה ככה ...
לגבי מורן - פה זה יוצא דופן כמעט כולם מגיעים מתותחנים
מורן גם מתחלק לשניים דרך אגב
יש "זרוע של מורן" שזה מורן בצפון
ויש "מיתר" שזאת הזרוע של מורן בדרום
יענו יש מורן ומיתר
אבל שניהם תחת היחידה מורן עם אותו תחום ואותו ייחוד ואותו הכל ...
רועי מחליטים עוד לפני הטירונות ולא באמצע שלה
זה לא נכון - כבר בהתחלה תגיע לתותחנים ויש מיונים
ההיפך ישר שמחליטים אז עושים הפרדה מוחלטת בין הטירונים
של מורן לשאר הגדודיסטים של תותחנים - אפילו במקלחות בערב ... |
|
|
| Hell_Copter |
זה לא מה שהסבירו לנו ביום חילות...
אבל אם אתה אומר אני מאמין לך
וברור שאם מישהו נופל ממשהו מובחר הוא לא יפול לחרא ישר בלי לעבור במשהו טוב לפני
אני מכיר אחד שהיה ביחידה ללוחמה בטרור
מהסיפורים שלו זה כל כך קטלני שחבל על הזמן
אוכל את מטכ"ל ושלדג |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא מה שהסבירו לנו ביום חילות...
אבל אם אתה אומר אני מאמין לך
וברור שאם מישהו נופל ממשהו מובחר הוא לא יפול לחרא ישר בלי לעבור במשהו טוב לפני
אני מכיר אחד שהיה ביחידה ללוחמה בטרור
מהסיפורים שלו זה כל כך קטלני שחבל על הזמן
אוכל את מטכ"ל ושלדג |
יש גם יחידות של השב"כ והמוסד בשיתוף עם הצבא ...
יש לי חבר באחת מהם ...
משהוא מטורף - 8 מיונים שכל אחד מהם יותר מוזר מהשני ...
לא משנה - קיצר אחי אני בטוח במה שאמרתי - וסגור על זה
מחליטים היום מראש מי מתאים לגיבוש של מורן ולטירונות יחידה שלהם ...
יש לי חבר מפקד בתותחנים ואני עוד זוכר שהוא רצה
להגיע למורן והכל והיה אם זה סיבוכים
והמדריך חובשים השני שאיתי בחולייה גם עשה טירונות עם מורן ...
זה תלוי למה הוא סיפר לי שיש כאלה שעברו למורן בכלל בשלב יותר מאוחר
אבל זה אתה יודע - מורלעים שהתעקשו והיו תותחים בטירונות ועשו בעיות
וכל מיני שטויות כאלה
זה לא הנורמה ... |
|
|
| DjChook |
חחח ראסמי נמ שכחתי :)
אההה בקשר למה שאמרת
מישהו יודע מה מגלן עושים ?
אמרו לי זה בנזונה סודי
(כאילו אני לא מצפה שתרשמו פה, כי עדיף שלא אבל עם מישהו יודע שיגיד שהוא יודע)
ובקשר לצוות יהלום, זה באמת נשמע בנזונה
למרות שהם לא מרשים משקפיים,
יעני יעל זה רק עם מספר 1.5 ומטה וגם ככה קשה להתקבל
רועי , אתה בטוח שאתה רוצה תלפיות ? זה 7 שנים צבא בערך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי , אתה בטוח שאתה רוצה תלפיות ? זה 7 שנים צבא בערך |
נסה 8 וחצי...
אבל בראסמי זה משתלם לעתיד אחושרמוטה!!
יוצא וישר חוטפים אותך
וגם מסיים שם עם תואר והכל...
ויש בנות שם... זה לא שאין :) |
|
|
| DjChook |
פסדר ברור שזה משתלם
השאלה עם השרות באמת מעניין
בנות ? נסה חנוניות עם שערות בכל מקום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
פסדר ברור שזה משתלם
השאלה עם השרות באמת מעניין
בנות ? נסה חנוניות עם שערות בכל מקום |
בואנה אחי גם אני לא האמנתי עד שראיתי בעיניים שלי
היו שם היום פול כוסיות!!!!
פשוט חבל לך על הזמן!! |
|
|
| DjChook |
אולי במבחנים
אתה לא יודע מה יגיע לשם...
ובנוסף, אולי זה לוחמה פסיכולוגית, |
|
|
|
|