|
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אוקיי קודם כל לידע כללי מחר יש לי מבחנים לתלפיות
צריך לקום ב6 בבוקר אפילו לפני ולנסוע לירושלים למבחנים של 8 שעות!
מישהו פה עוד היה בזה?? חוץ מרותם... שכבר ישפוך את ליבו
ויכול לשתף אותי במה צפוי לי?
וקיבלתי גם זימון למיונים של חובלים וצוללות
מישהו יכול לספר לי גם במה מדובר....
ואתם מוזמנים לשאול פה גם שאלות בקשר למה שאתם קיבלתם... ליבניקים שבינכם |
|
|
| fishfish |
דבר אחד אני יודע:
יש לך קב"א 56
ואולי תפגוש את חבר שלי מכרכום שקוראים לו רן ויכול להיות שהוא ילך,
הוא עדיין לא החליט.
ממה שסיפרו לי המבחנים כוללים כמעט הכל, ממתמטיקה ועד ידיעת הארץ
ראה הוזהרת... |
|
|
| Hell_Copter |
אני בררתי כבר את הקב"א שלי מלפני חודש ככה ואני יודע שיש לי קב"א 56 ודפ"ר 90
וכמובן פרופיל 97
זה יענו פרופיל מושלם :)
ואמרו לי שלתלפיות למבחנים אפשר להגיע גם עם קב"א 54 ומעלה
ובת'כלס ביקשו ממני לאשר את ההגעה למבחנים עד יום שני
אז מוזר אם הוא לא אישר והוא יבוא |
|
|
| nesher |
בואנה אחי
אתה לא יודע כמה זה קשה
אתה לא מבין שם הכל , זה כזה מסובך
רציתי למות , אבל בעקרון , כמעט כל מי ששאלתי ודיברתי איתו
אמר שהוא הצליח לעשות פחות שאלות ממני , ברצינות , יענו כולם מנחשים זה ברור.
קיצר, אני חושב שאני נכשלתי בגלל המבחן 300
זה דבר מעפן אחי
אומרים לך לדבר אמת וזה, שים זין
תראה כמו חנון מושלם
אל תרשום שום אמת, בקטע של שתייה וסמים וכל מיני כאלה
קטע של מסיבות
הכל תראה כמו הכי חנון בעולם
אולי תצליח יותר ממני
:)
מקווה בשבילך, כי מי שיוצא משמה
ישר היי-טק עם משכורת של 20000 בחודש
וזה לפני ההעלות
בהצלחה אחשלי |
|
|
| luckystrike |
אחי ממש בהצלחה ...
תקשר מחר תספר לי איך היה ...
הבנתי שזה מסלול מאוד מענין והיום התלפיונרים
הם איכשהוא חצי קרביים - יענו אתה לאט לאט עולה בהכשרת הרובאי
שלך ובסוף אתה קרבי בהכשרה שלך לכל דבר
אתה עושה הכל - קורסים , ודברים מענינים - ואתה
חייב להכיר את כל הצבא - יענו במסגרת המסלול
שלהם הם עוברים הרבה בין בסיסים ובסוף מכירים את
כל מערך החיילות של צה"ל וכל המבנה האירגוני והחרא הזה
...
חוץ מזה אתה חותם קבע ויוצא לקצונה - היום זה חובה לפי מה
שהבנתי . המסלול פצצה וזה אשכרה מסדר אותך לחיים כמו שרותם אמר.
החברות חוטפים אותם אח"כ .
צוללות - מסלול מענין לאללה - יש גם הרבה צ'ופרים שמסיימים מסלול
ובמסלול שלהם מעבר להכשרה של לוחם ימי
(צוללות וחובלים הם עושים טירונות 02 עם ג'ובניקים)
הם נחשבים קרביים רק בים - יענו ימאי 05 או ימאי 07
זה שונה מביבשה ...
קיצר - לא חובה לצאת לקצונה אבל אני יודע שהשכר שלהם בקבע יחסית טוב
והרבה פעמים הם חותמים קבע מרצון בתור נגדים וכאלה ...
היום כבר לא משתמשים בצה"ל בצוללות הישנות - רק בשלושת החדשות
שקיבלנו מגרמניה.
התנאים שם היום פצצה ! יש להם טלוויזיה עם יס בצוללות
ואוכל סוף הדרך ...
הכל חדש ומשופצר וממש הם חיים טוב...
אבל יש גם חסרונות - צפוף הכל סגור וקטן - אתה צריך לחיות עם אותם אנשים
כל הזמן במקום נורא קטן באופן יחסי ולהסתדר איתם יום יום שאתם אחד
בתחת של השני - וגם היציאות על הפנים בהתחלה.
בנוסף ברור שצריך ורצוי לאהוב את הים ...
יש לי שם חבר מקורס חובשים שחתם שם קבע ונתנו לו את הקורס
כצ'ופר - אם אתה רוצה אני יבקש ממנו לדבר איתך להסביר לך קצת
אני בטוח שהוא יודע יותר משנינו ביחד ... :)
חובלים - אל תלך לשם אחי - יש להם את היציאות הכי חרא בצה"ל
שניים מהחברים הכי טובים שלי שם והם טוחנים רצח
הם 8 חודשים שם ועד עכשיו הם יצאו כל 28 ופעם ב3 יציאות כאלה
נתנו להם לצאת כל 21 ...
על הפנים אחי - זה משביז רצח - תחשוב כל חודש אתה חוזר ליומיים ועוזב
לעוד חודש ...
אבל עכשיו היציאות והתנאים שלהם השתפרו ולוקחים אותם לנופש בתורכיה על אזרחי ... תלוי - לא יודע אם זה שווה את המאמץ .
בכל אופן - גם בזה יש לך 4 מסלולים שונים בתוך חובלים
זה מתחלק למגמות - יש לך מגמת השטה , מגמת טכני ועוד שניים
שברח לי השם שלהם ...
קיצר אני יכול לבקש מהשתי חברים שלי שידברו איתך על זה יותר
כי שוב פעם - הם ידעו יותר טוב ...
חוץ מזה הגיבוש לא נורא נורא קשה - כולה 3 ימים ... הקטע
הקשה זה של הרפסודה
שמים אותך ברפסודה קטנה סגורה עם כל האחרים בגיבוש ואתה
לא רואה כלום החוצה - יענו כמו אוהל על הרפסודה
והכל מיטלטל וכולם מקיאים אחד על השני ומתחיל לעלות הקיא עד שכל הרפסודה
מתמלאת וממש נהיה גועל נפש ...
רוב האנשים חותמיפ ויתור בקטע הזה רק כדי לצאת משם ...
קיצר - אחי אם אני יכתוב הכל זה לא ייגמר - תגיד מה אתה רוצה לדעת בדיוק ... |
|
|
| MoSH_MaN |
בהצלחהההההההההההההההההההההההההההה!
אתה כישרוני ואני מאמין שאתה תעבור טוב את זה
? מורן תגיד איך במורן
אם יש לך מושג,
למי שלא יודע
סיירת מיוחדת של תותחנים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
? מורן תגיד איך במורן
אם יש לך מושג,
למי שלא יודע
סיירת מיוחדת של תותחנים |
מורן זה סוג של נשק
אני יודע עליו אבל אם אני יכתוב עליו פה אז יש סיכוי טוב שיעצרו
אותי ...
בכל אופן - סיירת מיוחדת של תותחנים שמתמחה בנשק
מורן היו שייכים פעם לצנחנים והעבירו אותם לתותחנים משתי סיבות
עיקריות:
להעלות מוטיבציה לגיוס לתותחנים
יענו מישהו ששמים אותו שם חושב - יש לי סיכוי להגיע ליחידה טובה כמו מורן ...
וסיבה שנייה מאוד פשוטה
חייל התותחנים הוא החייל הכי עשיר בכסף מחייל יבשה ...
והיחידה הזה מושקעים בה המון כספים ...
היא מתחלקת לכמה צוותים - יש מורן ייעודי שזה פחות קרבי
יותר בתיכנון ושטויות כאלה
ויש מורן סיור שהם שורים - ואני מחזיק מהם צוות תותח ...
אחי מתישהוא אני יראה אותך אני יסביר לך יותר
מה אתה רוצה לדעת בדיוק ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה אתה רוצה לדעת בדיוק ? |
תשמע אני הבנתי שזה יחידה ממש טובה
הפרופיל שלי יהיה במקרה טוב 72
ובמקרה הרע 64
עכשיו מורן צריך 72......
רציתי לדעת כאילו בהרחבה מה עושים וכל זה
:D
ואני חושב שזה גם יכול לעניין אחרים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תשמע אני הבנתי שזה יחידה ממש טובה
הפרופיל שלי יהיה במקרה טוב 72
ובמקרה הרע 64
עכשיו מורן צריך 72......
רציתי לדעת כאילו בהרחבה מה עושים וכל זה
:D
ואני חושב שזה גם יכול לעניין אחרים |
64
לא מספיק וזה בטוח
עם הפרופיל הזה הם לא יכולים לקחת לקרבי בכלל
גם לא לתותחנים ושיריון ...
בהרחבה אני יסביר לך פנים אל פנים
זה דומה למגל"ן באופן כללי אבל קצת שונה ...
סוג שונה פשוט
עזוב אחי זה באמת לא לעניין פה - נדבר על זה ...
לגבי הפרופיל אני כמעט בטוח שאפילו 72 לא מספיק למורן
לתותחנים כן אבל אני חושב שלמורן לא - אני יכול לברר עם חברים שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
בואנה אחי
אתה לא יודע כמה זה קשה
אתה לא מבין שם הכל , זה כזה מסובך
רציתי למות , אבל בעקרון , כמעט כל מי ששאלתי ודיברתי איתו
אמר שהוא הצליח לעשות פחות שאלות ממני , ברצינות , יענו כולם מנחשים זה ברור.
קיצר, אני חושב שאני נכשלתי בגלל המבחן 300
זה דבר מעפן אחי
אומרים לך לדבר אמת וזה, שים זין
תראה כמו חנון מושלם
אל תרשום שום אמת, בקטע של שתייה וסמים וכל מיני כאלה
קטע של מסיבות
הכל תראה כמו הכי חנון בעולם
אולי תצליח יותר ממני
:)
מקווה בשבילך, כי מי שיוצא משמה
ישר היי-טק עם משכורת של 20000 בחודש
וזה לפני ההעלות
בהצלחה אחשלי |
שמעתי על המבחן 300...
שואלים אותך את אותם 20 שאלות 50 אלף פעם ואתה יענו צריך להראות אמינות
לא נעים בכלל...
וברור שמזייפים שם... מה נראה לך שבראיון אישי ששאלו אם שתיתי אלכוהול או משהו כזה אמרתי את זה?
אין אחד שמוסמך למשהו רציני אם הוא אומר את כל האמת!
אמרו לי חצי מהמבחן זה פיזיקה ברמה כזאת שאתה בחיים לא תלמד
שמעתי גם על אנשים שיש להם תואר כבר בפיזיקה מהאוניברסיטה בכיתה יב והם לא עוברים את זה... סך הכל הסיכוי די קלוש... מתוך איזה 7000 בכל הארץ מתקבלים כולה 45 או משהו כזה... אז אני צריך להיות גאה בעצמי שהגעתי עד לפה ולשאוף רק קדימה
גם אמרו לי שמי שעשה פסיכומטרי זה מזה יעזור לו... יענו בגלל הארגון של השאלות וזמן והכל
עכשיו אמרו לי עוד שיש לך שם פול שאלות של פסיכוטכני... אבל ברמה אחת מעל הזה של הצו ראשון
יענו להתאים צורות והכל ואנערף...
| quote: | Originally posted by luckystrike
הבנתי שזה מסלול מאוד מענין והיום התלפיונרים
הם איכשהוא חצי קרביים - יענו אתה לאט לאט עולה בהכשרת הרובאי
שלך ובסוף אתה קרבי בהכשרה שלך לכל דבר
אתה עושה הכל - קורסים , ודברים מענינים - ואתה
חייב להכיר את כל הצבא - יענו במסגרת המסלול
שלהם הם עוברים הרבה בין בסיסים ובסוף מכירים את
כל מערך החיילות של צה"ל וכל המבנה האירגוני והחרא הזה
...
חוץ מזה אתה חותם קבע ויוצא לקצונה - היום זה חובה לפי מה
שהבנתי . המסלול פצצה וזה אשכרה מסדר אותך לחיים כמו שרותם אמר.
החברות חוטפים אותם אח"כ . |
כן זה פחות או יותר ככה...
החבר'ה של תלפיות מסתובבים בכל הצבא ועושים את כל הקורסים
הם נחשבים לקרביים לכל דבר!
אתה יוצא מתלפיות עם תואר ראשון ואולי גם שני לא יודע... אבל אתה אשכרה מסודר בחיים...
הזין הכי גדול זה 5 וחצי שנים לחתום קבע
| quote: | Originally posted by luckystrike
צוללות - מסלול מענין לאללה - יש גם הרבה צ'ופרים שמסיימים מסלול
ובמסלול שלהם מעבר להכשרה של לוחם ימי
(צוללות וחובלים הם עושים טירונות 02 עם ג'ובניקים)
הם נחשבים קרביים רק בים - יענו ימאי 05 או ימאי 07
זה שונה מביבשה ...
קיצר - לא חובה לצאת לקצונה אבל אני יודע שהשכר שלהם בקבע יחסית טוב
והרבה פעמים הם חותמים קבע מרצון בתור נגדים וכאלה ...
היום כבר לא משתמשים בצה"ל בצוללות הישנות - רק בשלושת החדשות
שקיבלנו מגרמניה.
התנאים שם היום פצצה ! יש להם טלוויזיה עם יס בצוללות
ואוכל סוף הדרך ...
הכל חדש ומשופצר וממש הם חיים טוב...
אבל יש גם חסרונות - צפוף הכל סגור וקטן - אתה צריך לחיות עם אותם אנשים
כל הזמן במקום נורא קטן באופן יחסי ולהסתדר איתם יום יום שאתם אחד
בתחת של השני - וגם היציאות על הפנים בהתחלה.
בנוסף ברור שצריך ורצוי לאהוב את הים ...
|
אמרו לי צוללות זה נחמד...
אבל להיות תקוע בתוך התחת של השני זה לא הכי נחמד
הם עושים טירונות 02 אבל בשטח.. יענו לא כמו אריק או משהו כזה :D
וזה נשמע נחמד מאוד
נלך למיונים ונראה מה יסגר
| quote: | Originally posted by luckystrike
חובלים - אל תלך לשם אחי - יש להם את היציאות הכי חרא בצה"ל
שניים מהחברים הכי טובים שלי שם והם טוחנים רצח
הם 8 חודשים שם ועד עכשיו הם יצאו כל 28 ופעם ב3 יציאות כאלה
נתנו להם לצאת כל 21 ...
על הפנים אחי - זה משביז רצח - תחשוב כל חודש אתה חוזר ליומיים ועוזב
לעוד חודש ...
אבל עכשיו היציאות והתנאים שלהם השתפרו ולוקחים אותם לנופש בתורכיה על אזרחי ... תלוי - לא יודע אם זה שווה את המאמץ .
|
אתה אומר חובלים לא ללכת...
אני יקח את זה לתשומת לבי
בכל מקרה זה מיונים לחובלים\צוללות ביחד
אז אין להתחמק מזה...
נראה כבר מה יהיה
אבל הקטע של הצ'ופרים נשמע מצלצל :)
אבל לא מספיק בשביל 28 כפול 4!! |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by nesher קיצר, אני חושב שאני נכשלתי בגלל המבחן 300
זה דבר מעפן אחי
אומרים לך לדבר אמת וזה, שים זין
תראה כמו חנון מושלם
אל תרשום שום אמת, בקטע של שתייה וסמים וכל מיני כאלה
קטע של מסיבות
הכל תראה כמו הכי חנון בעולם
אולי תצליח יותר ממני
|
זה ממש לא נכון
תכתוב רק ממש מה שאתה זאת הדרך היחידה
ומה שיהיה יהיה
אני אישית עברתי את השאלון הזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אמרו לי צוללות זה נחמד...
אבל להיות תקוע בתוך התחת של השני זה לא הכי נחמד
הם עושים טירונות 02 אבל בשטח.. יענו לא כמו אריק או משהו כזה :D
אתה אומר חובלים לא ללכת...
אני יקח את זה לתשומת לבי
בכל מקרה זה מיונים לחובלים\צוללות ביחד
אז אין להתחמק מזה...
נראה כבר מה יהיה
אבל הקטע של הצ'ופרים נשמע מצלצל :)
אבל לא מספיק בשביל 28 כפול 4!! |
בקשר לטירונות זה לא קשור לשטח אחי
הם יכולים לעשות 02 בכל מקום וגם איפה שאריק עשה
בניצנים - אתה מכיר מחזור שעשה שטח
וזה לא שטח בדיוק - ככה קוראים לזה ככה וזה שלוחות
יענו שלוחה לשטח אש 105
זה רק שם זה לא באמת שטח אש
וזה כי בסיסי הטירונות מלאים לפעמים בגיוסים רציניים
זה הכל ...
אין קשר לשטח\לא שטח ...
ובקשר לחובלים - תשקול את זה טוב ...
שמע הם נהנים שם אחושרמוטה
אבל זה עניין של עדיפיות וגם עד כמה
חשוב לך הקרבי והכל ...
אמרתי לך תסדר לך הכל בראש עם החסרונות
והיתרונות של כל דבר ומה יותר מענין אותך בכל דבר
ותגיע למעיין החלטה |
|
|
|
|