|
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
את חיל הים אני לא ככ אוהב אבל נשקול את זה
בקשר לחיר רגיל אני מעדיף לא ללכת
לא יודע ת'אמת אני לא רואה את עצמי מתחבר עם אנשים כאלה.
(בלי סטיגמות)
אז נראה מה קורה...
יום סיירות שנינו לא אמורים לקבל בגלל המשקפיים |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by eran
הלו אנשים :)
ביום חמישי הזה יש מיונים של פרויקט גאמא.. מישהו פה קיבל הזמנה לזה? |
מה מתי היה איך לא אמרו לי?!
קיבלתי בתחילת דצמבר שאלון מיליאתי שלחתי ומאז אין קול ואין עונה!!!
מה זה הגאמא הזה? |
|
|
| DjChook |
נמרוד דיברנו על זה כבר !
אמרתי לך כבר שלדדעתי המיונים היו ממזמן :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז נראה מה קורה...
יום סיירות שנינו לא אמורים לקבל בגלל המשקפיים |
יש בזה משהו.. ואני באמת לא קיבלתי
אבל אם זה חשוב לך אתה תרים אליהם טלפון ואז תקבל
זה מה שאני מתכנן לעשות
אבל אני לא רוצה יום סיירות של ינואר כי זה עוד כמה ימים
אז אני יבקש יום סיירות של יולי
ודרך אגב... לחבר שלי יש משקפיים עם מספר יחסית נמוך והוא הגיע עד ירפ"א ב... אז לך תדע
ונמרוד...
אם לא שמעת מהם אז כנראה לא התקבלת... |
|
|
| DjChook |
אל תבאס ת'בנאדם
חכה עם זה עוד איזה שבוע-שבועיים
ורועי, 6.5 ו 6.25
זה לא מספר קטן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אל תבאס ת'בנאדם
חכה עם זה עוד איזה שבוע-שבועיים
ורועי, 6.5 ו 6.25
זה לא מספר קטן |
לא בא לבאס אותו אחי...
אבל יש לא שלב אחד של מבחנים
והמבחנים כבר היו
זה כמו שהרבה קיבלו משהו על תלפיות ובסוף רק 1500 הלכו למבחנים
7000 קיבלו את הדבר הראשוני...
מבין?
ופאקינג שיט אחי...
טוב שאתה לא עיוור!!!!
איך לא ירד לך פרופיל על מספר כזה!?
הבנתי שמעל איזה 5 יורד פרופיל כבר |
|
|
| DjChook |
אני יודע גם אני לא רציתי לבאס אותו :)
כי אני פלוס , יעני רחק רואי
זה נדיר וזה לא מפריע לצבא ככ
כאילו בוא נגיד שאני אזהה מחבל מרחוק, ושמישהו יסתער עלי מקרוב אני אדע להלחם :) |
|
|
| Q-PiXeL |
טוב גם אני אשתמש בת'רד הזה
אז ככה, היה לי צו ראשון ב31
הרופא רשם לי תת משקל ובירור אצל רופא משפחה (למרות שאין לי מושג מה יש לברר כאן)
ואמרתי שגם כואב לי הגב אז הוא רשם גם בירור אורטופדי
ברעיון אישי אמרתי שאני רוצה מחשבים ושאני די אתנגד לקרבי
למישהו יש מושג כמה בערך אני אקבל פרופיל? יש לי גם משקפיים מינוס 2
וגם מה עוד אני צריך לעשות כדי להתקבל למחשבים
צריך לדרוש לעשות מבחנים או משהו? |
|
|
| DjChook |
חחח מה זה
"מחשבים"
יא מסטול יש אלף תפקידים
ואם לא תוציא קבא דפר גבוה דיי תשכח מיזה
אלא אם כן אתה רוצה לרשום מכתבים של איזה מפקד כל השלוש שנים
פרופיל רפואי גם צריך 64 בשביל מחשבים
(אלא אם כן אתה אלוהים, ואז אתה מגיע לפרוייקט גאמא
או שאתה סתם מלאך ואז אתה מגיע לחמן שחקים)
(תגידו שזה לא ככה)
* אם ההודעה על אלוהים פוגעת בך, אנא היכנס לאתר הלא רשמי של שס * |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אנשיםםםםםםםםםם
התקשרתי היום לברר את הפרופיל שלי אחרי טירטורים של חצי שנה של הצבא
בסוף המפגרים האלה תקעו אותי עם 97 וסעיף על המשקפיים
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((
כאילו, זה לא שאני באמת עצוב, אבל זה דיי בא לי בזמן מאוחר
ואין לי מושג מה נסגר / יהיה איתי
מישהו יכול להגיד לי מה האופציות שלי, גם בהתחשב בזמן המאוחר / הסעיף של הראיה,
מורן, אני מת לקבל איזה הסבר ארוך ממך :) |
כאן היועץ לעיניני צבא
מה הפכתם אותי ? :)
ובאמת מוזר על כזה מספר שלא הורידו לך פרופיל ...
ותן לי פרטים
מה זאת אומרת אופציות בהתחשב בזמן המאוחר ?
מתי אתה מתגייס אתה עוד בי"ב לא ?
זה המון זמן לקבל מנילה טובה וקצין מיון אולי עוד לפני אפילו ...
אלה עם הקב"א הגבוה מקבלים קצין מיון לפני הגיוס
אחי אתה יודע כמה קב"א\דפ"ר שלך ?
בכל אופן אם יתנו לך מיונים לטייס חובה לך ללכת גם אם אתה לא רוצה
אה רגע שכחתי את המספר שלך סעמ'ק
אמרתי את זה כי לעבור ת'מיונים האלה זה תמיד מקדם בצה"ל ...
אחי מה זאת אומרת מה האופציות שלך ?
יש לך המווווון
אם יש לך פרופיל כזה גבוה זה כבר תלוי בתחומי ההתענינות שלך
בתוך הקרבי כי אתה הולך להיות קרבי רוב הסיכויים עם כזה פרופיל ...
בכל אופן - אני הייתי הולך ליחמ"מ כי הם יחידה מענינת באופן יחסי.
ואם תקבל יום סיירות כנ"ל חובה לך ללכת זה פותח לך המון אופציות
ומשמה אני ידריך אותך כבר מה לבקש ואני ייתן לך כל מיני שמות
של יחידות מסווגות שמענינות לאללה ...
אתה יודע - תנסה להגיע ליחידת אגרופן
אם אני לא טועה יש אנשים עם פרופיל 97 וזה ממש מענין
זה יחידה מסווגת שמדמה את האוייב בכל מיני תרגילים\מבצעים\מלחמות
ומכינה סימולטורים וכאלה ...
סודי אחושילינג
ומענין לאללה ...
יש לך מה מושג מתי תראה קצין מיון ?
במה אתה מתעניין בצה"ל ?
יש משהוא מיוחד ? תגיד ואני יפרט לך על כל מיני
דברים בתחום ...
אני רציתי נ"מ פעם כי יש שם אחלה תפקידים
והחץ זה אחלה של מקום להיות פה ...
אבל יש בכל מקום חסרונות ויתרונות ...
מעניין אותך רפואה ?
אתה יכול ללכת להיות מיועד הדרכה
ולהיות מדריך חובשים
אחלה תפקיד
ברגע שתגיע לקורס אני יכול לדאוג שיעבירו אותך את המבחנים
שם לקורס מפקדים ... וגם היום מקבלים אנשים שעשו 02 טירונות
לשם ...
| quote: | Originally posted by DjChook
פרופיל רפואי גם צריך 64 בשביל מחשבים
(אלא אם כן אתה אלוהים, ואז אתה מגיע לפרוייקט גאמא
או שאתה סתם מלאך ואז אתה מגיע לחמן שחקים)
(תגידו שזה לא ככה)
|
זה לא ככה
זה תלוי באיתור המוקדם שחמ"ן עושים לך
יש לי חבר שור אחושרמוטה עם פרופיל קרבי שעבר איתור מודיעני
וסיווג מטורף והוא ביחידה שאני לא כל כך יכול לדבר עלייה
אבל אם מישהוא שמע על הבסיס בגבעתיים אז זה זה ... |
|
|
| Shahar |
אממ
יש פה מישהו שהולך\רוצה ללכת למטכל? |
|
|
| DjChook |
מורן אתה יכול להגיד את המספר הארבע ספרתי שלה פה אני חושב
:)
וד"א פרויקט גאמא זה יותר תותחים אמור להיות :)
קבא 54, דפר 80
תשמע, אני לא אהיה ביום סיירות בגלל המשקפיים,
אהה רפואה לא ככ מעניין
אני טוב במחשבים ואלקטרוניקה וכל דבר שעובד על מעבד :)
וגם בזה אני יכול הכי לתרום לצבא
עוד לא קיבלתי כלום חוץ מזימון לחמן שחקים שלא עברתי
מחר אני אדבר עם מישהו שמקומבן אש במודיעין, נראה מה הוא יכול לארגן לי
תשמע אמא שמעה שיש לי 97 וחטפה חררא :) |
|
|
|
|