|
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז זה מה שאמרו לך ששאלת למה קיבלת פרופיל 21?? |
אם היה לי 21 הייתי רוצה ללכת למטכ"ל ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם היה לי 21 הייתי רוצה ללכת למטכ"ל ? |
זה תמיד טוב שיש לך רצון להגיע לשם
כי מעל 90 אחוז שלא תגיע
אבל תשאר אופטימי אם זה מה שאתה רוצה
פשוט אל תבנה רק על זה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה תמיד טוב שיש לך רצון להגיע לשם
כי מעל 90 אחוז שלא תגיע
אבל תשאר אופטימי אם זה מה שאתה רוצה
פשוט אל תבנה רק על זה |
אח שלי מפקד בשייטת 13 נשמה..
אם אני הולך למטכל זה בין השאר כדי להמשיך תכבוד במשפחה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אח שלי מפקד בשייטת 13 נשמה..
אם אני הולך למטכל זה בין השאר כדי להמשיך תכבוד במשפחה |
מה הקשר בדיוק לאח שלך?!
נראה לך שהצבא מסתכל ורואה
אה לזה יש אח שהוא מפקד בשייטת...
יאללה לקחנו אותו למטכל
מה אתה עושה צחוק או שאתה באמת רציני?!
אתה יכול לנסות ללכת למטכל אבל ממש אין לך מושג כמה שזה קשה להתקבל
חבר שלי שהוא חתיכת חיה... רץ לך ארוכות בטיל ואני מדבר איתך שהוא התחרה באליפות הארץ וכאלה דברים
עושה משהו כמו 38 דקות נראה לי ב10 קילומטר וכאלה דברים
אפילו הוא עם כל הנתונים שלו לא עבר את הגיבוש!!
ותאמין לי שאם יש אחד שאני מכיר שהיה יכול לעבור את הגיבוש אז זה הוא
הוא פשוט תותח
משם הוא נפל ל 669... שגם לשם מאוד קשה להגיע
קיצר הפואנטה שלי זה שאל תבנה על זה למה זה לא רק תלוי בך ההחלטה לאן תלך
אתה יכול לנסות אבל רוב הסיכויים הם שלא תתקבל
רק תשאיר את זה בראש שלך ואל תבוא בהרגשה שאתה תהיה במטכל כי אתה רוצה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר בדיוק לאח שלך?!
נראה לך שהצבא מסתכל ורואה
אה לזה יש אח שהוא מפקד בשייטת...
יאללה לקחנו אותו למטכל
מה אתה עושה צחוק או שאתה באמת רציני?!
אתה יכול לנסות ללכת למטכל אבל ממש אין לך מושג כמה שזה קשה להתקבל
חבר שלי שהוא חתיכת חיה... רץ לך ארוכות בטיל ואני מדבר איתך שהוא התחרה באליפות הארץ וכאלה דברים
עושה משהו כמו 38 דקות נראה לי ב10 קילומטר וכאלה דברים
אפילו הוא עם כל הנתונים שלו לא עבר את הגיבוש!!
ותאמין לי שאם יש אחד שאני מכיר שהיה יכול לעבור את הגיבוש אז זה הוא
הוא פשוט תותח
משם הוא נפל ל 669... שגם לשם מאוד קשה להגיע
קיצר הפואנטה שלי זה שאל תבנה על זה למה זה לא רק תלוי בך ההחלטה לאן תלך
אתה יכול לנסות אבל רוב הסיכויים הם שלא תתקבל
רק תשאיר את זה בראש שלך ואל תבוא בהרגשה שאתה תהיה במטכל כי אתה רוצה |
הממ בתכלס זה מה שאני רוצה והסברתי לך באיסיקיו למ אני חושב שיש לי שבריר סיכוי
ברור לי שמתוך איזה 250 שהוכלים רק 7 מתקבלים....
אני די אופטימי ומקווה שאולי אני אהיה בין האלה שבכלל יעברו תגיבוש
כמו בכל דבר משקיעים ואם יש מזל יש גם תוצאות
העתיד ידבר.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
הממ בתכלס זה מה שאני רוצה והסברתי לך באיסיקיו למ אני חושב שיש לי שבריר סיכוי
ברור לי שמתוך איזה 250 שהוכלים רק 7 מתקבלים....
אני די אופטימי ומקווה שאולי אני אהיה בין האלה שבכלל יעברו תגיבוש
כמו בכל דבר משקיעים ואם יש מזל יש גם תוצאות
העתיד ידבר.. |
כמו שאמרתי לך
שיהיה לך בהצלחה להתקבל לשם
רק אל תהיה נעול רק על זה ותשמור על אופציות אחרות
מה הפרופיל\קבא שלך בכלל?
יכול להיות הקבא שלך לא תאפשר לך ללכת ליחידה כזאת |
|
|
| DjChook |
הוא באמצע יא רועי
רוב הסיכויים שאין לו עוד...
בכל מקרה, בקשר למה שדיברנו פה אז כמה דברים
פרופיל 21 הוא לא בהכרח נפשי ופרופיל 24 הוא לא בהכרח גופני
פרופיל 24 הוא "פתור משירות זמני"
ו 21 זה קבוע
עכשיו בעיקרון עם 24 אפשר להתנדב
ועם 21 אתה לא יכול (אלא אם כן אתה מעלה ל 24)
יש לי חבר שהוא 21, על זה שהוא לא יכול לאכול פחמימות, אז הצבא לא רוצה אותו כי הוא לא יכול להאכיל אותו
אבל הבנאדם מתאמץ ומנסה להיות מדס כי הוא סוס וזה מה שהוא רוצה :) |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואנה אחי גם אני לא האמנתי עד שראיתי בעיניים שלי
היו שם היום פול כוסיות!!!!
פשוט חבל לך על הזמן!! |
כמובן שיש שם כוסיות
בכל יחידה של ג'ובניקים יש מכינות קפה |
|
|
| DjChook |
אם אני לא טועה הוא דיבר על המבחנים לתלפיות לא ?
שגיא מה נסגר איתך ?
הטרד הזה ישן, אני החייתי אותו לפני איזה 3 עמודים
שגיא: עוד אחד שיתקעו בטנק כי שכח למלות את טפסי גאמא |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם אני לא טועה הוא דיבר על המבחנים לתלפיות לא ?
שגיא מה נסגר איתך ?
הטרד הזה ישן, אני החייתי אותו לפני איזה 3 עמודים
שגיא: עוד אחד שיתקעו בטנק כי שכח למלות את טפסי גאמא |
חחחח מלאתי אותם!
אבל לא באתי למבחנים
יש הבדל
אממ... כאילו שהיו מקבלים אותי
חחחח.. בזבוז זמן
ואסיף המד"ניקית שלנו אמרה שהיא תטפל בי
והיא תנסה להציל אותי |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח מה זה
"מחשבים"
יא מסטול יש אלף תפקידים
ואם לא תוציא קבא דפר גבוה דיי תשכח מיזה
אלא אם כן אתה רוצה לרשום מכתבים של איזה מפקד כל השלוש שנים
פרופיל רפואי גם צריך 64 בשביל מחשבים
(אלא אם כן אתה אלוהים, ואז אתה מגיע לפרוייקט גאמא
או שאתה סתם מלאך ואז אתה מגיע לחמן שחקים)
(תגידו שזה לא ככה)
* אם ההודעה על אלוהים פוגעת בך, אנא היכנס לאתר הלא רשמי של שס * |
טמבל אני אדקור אותך |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
חן, עד כמה זה מבחנים קלים?
אנחנו למדו אסמבלר שנה שעברה אבל סתם לא משהו רציני
רק לעבוד עם הזיכרון קצת, כתובות, לרשום ולהעביר
למדו את כל האקסה ביטים וכל החרטה הזה...
יש ספר
"שפת אסמלבר למחשב האישי"
של אלי כהן
יש לך מושג אם החומר הזה מספיק למבחן
ומדעי מחשב
אם אני עושה 5 יחידות הידע הזה יספיק למבחנים?
ומה עוד אמרתה יש שם?
ובכלל איזה עוד יחידות מחשבים טובות יש?
אה ובקשר לצו שלי
אז המשקל שלי זה 51 על גובה 179
אני רזה מאוד
:)
והמבחנים הפסיכוטכניים היו קשים לכולם?
במיוחד החלק של ההבנת הנקרא, נגמר לי הזמן בזה בכלל |
אם אתה אומר
"אמרתה"
אני לא יודע איך מקבלים אותך
פשש.. .אתה יותר רזה ממני
:)
אני שקלתי 47 קילו
ו1.78
עכשיו אני 55 |
|
|
|
|