return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


לגבי הפרופיל אני כמעט בטוח שאפילו 72 לא מספיק למורן
לתותחנים כן אבל אני חושב שלמורן לא - אני יכול לברר עם חברים שלי

64 אני יודע שזה לא קרבי.........

אבל 72 ממה שהבנתי מספיק למורן
ככה המאמן שלי אמר לי
עמרם אם יש לך מושג
מכון אמיל...


שנים על גבי שנים
מתגייסים כל שנה
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

אבל 72 ממה שהבנתי מספיק למורן
ככה המאמן שלי אמר לי
עמרם אם יש לך מושג
מכון אמיל...


ואללה אחי - אני לא בטוח ...
אבל שמע זה סיכון - כי מה קורה אם לא ישימו אותך שם ותישאר
בגדודים של תותחנים ?
ביאוס אחושרמוטה !...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה אחי - אני לא בטוח ...
אבל שמע זה סיכון - כי מה קורה אם לא ישימו אותך שם ותישאר
בגדודים של תותחנים ?
ביאוס אחושרמוטה !...


פרופיל 64 לא קרבי בשום מצב

פרופיל 72 יכניס אותך לתותחנים שריון או נ"מ אבל לדברים החרא שם
למורן חייבים נראה לי מינימום 82 אם לא 97...
אל תבנה על מורן בקיצר...
ת'אמת בכלל אל תבנה על סיירת או משהו עם פרופיל כזה
MoSH_MaN
תודה על הסטירה
:sadgreen: :clown: :confused: :wtf:
yahel222
שמע תלפיות אם תגיע יכול להיות פצצה

חיל הים דע לך שחובלים זה מזה כבוד
אבל קשה ובכלל להגיע לשם יש לך את הגיבוש הזה ברפסודה
אחד איתי בקורס בחיל הים סיפר לנו על זה נגנגבו אנשים במגלן ומטכ"ל לא עוברים כזה דבר....תחשוב כולך קיא

וצוללות אתה חייב לחתום קבע אז זה ז...

ומורן קשה קשה להתקבל אבל זה גם כבוד !!!!!!!
אבל תחשוב גם ששם יש לך הכשרה רק שנה ו4 ואז,רק אז אתה נהיה צעיר...
הכי ז...
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
שמע תלפיות אם תגיע יכול להיות פצצה

חיל הים דע לך שחובלים זה מזה כבוד
אבל קשה ובכלל להגיע לשם יש לך את הגיבוש הזה ברפסודה
אחד איתי בקורס בחיל הים סיפר לנו על זה נגנגבו אנשים במגלן ומטכ"ל לא עוברים כזה דבר....תחשוב כולך קיא

וצוללות אתה חייב לחתום קבע אז זה ז...

ומורן קשה קשה להתקבל אבל זה גם כבוד !!!!!!!
אבל תחשוב גם ששם יש לך הכשרה רק שנה ו4 ואז,רק אז אתה נהיה צעיר...
הכי ז...


צוללות לא חובה היום לחתום קבע אחי !
יש שם איזה פירצה !
ההוא שהיה איתי בחובשים חתם מרצון ...
וחובלים זה כבוד אבל דותן מה אתה מגזים ???
אלק מגלן ומטכ"ל לא עוברים כאלה דברים
תאמין לי להם יש את החרא שלהם...
וזה נחשב לאחד הגיבושים היותר קלים בצה"ל
גיבוש למטכ"ל פי כמה יותר קשה וגם יותר ארוך ...

ולא הבנתי למה קשה להתקבל ?
warpedd_
טוב למי ששאל על הפרופיל כי לא ממש עקבתי
הסיירת היחידה כמה שזכור לי ב72 זה שריון
והשאר זה 82 ומעלה אבל תלוי על מה הורידו לך

בקשר למורן הקצ' היחידי זה שאתה נכנס
לשמה דרך תותחנים ורק אחרי זה אתה ניגש לגיבוש מורן
זתומרת שאם אתה נופל אתה תקוע בתותחנים שזה לא משהו

וגיבוש חובלים לא כזה פשוט
יש לך גם מסעות וגם הסירה המפורסמת

הגיבוש הכי קשה נראה לי שייטת
אני מכיר כמה סופרמנים כאלה שנפלו שמה
DjChook
טוב באתי קצת מאוחר אבל בכל זאת
רועי בהצלחה

בקשר למורן, אח שלי שירת שם, ו... טוב מאד שמורן, לא רשמת
למרות שאני לא יודע הרבה דברים כי הוא לא מספר, נראה לי אני אתפוס אותך לשיחה, להחליף מידע :)

בקשר לחובלים, יש לי חבר שעבר את המיונים ויש לו גיבוש בינואר, הוא ממש רוצה את זה , אני אגיד לו מה שאמרתם.

בקשר לסיירות בכלל, אין שום סיכוי להגיע למורן עם 72, 82 אין בעיה אני חושב

עוד סיירת בת זונה זה יעל, הסיירת של הנדסה קרבית, אבל ממש קשה להתקבל אליה, ופה הרבה יותר רע ממורן ,עם אתה נופל אתה תקוע בהנדסה קרבית

מילא להיות תקוע בתותחנים זה נחמד, אתה יכול להיות סטינגר, שזה שיא הקשה אבל נשמע לי בנזונה.

בקשר לצוללות , אני אישית מתנגד לחיל הים, זה נראה לי מנותק מהמציאות :)
Hell_Copter
יש לי כמה דברים להגיד על מה שאמרתם אבל אני יגיב שאני יחזור
אני זז עכשיו לירושלים
תאחלו לי בהצלחה
ביי
MoSH_MaN
שיהיה לך בהצלחה

אז אני לקרבי לא ילך.... /:

Hell_Copter
אוקיי חזרתי עכשיו מירושלים...
איזה רצח הבחינות האלה!!!!!!!!!!!!
נפרט אחר כך כי אין לי כח לדבר עליהם :)
אבל אני רק יגיד שלא היה שום שאלון 300 כמו שאמרת רותם...
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוקיי חזרתי עכשיו מירושלים...
איזה רצח הבחינות האלה!!!!!!!!!!!!
נפרט אחר כך כי אין לי כח לדבר עליהם :)
אבל אני רק יגיד שלא היה שום שאלון 300 כמו שאמרת רותם...


אל תדאג עוד יעשו לך , וזה היה אמור להיות במבחנים
לא יודע למה לא היה לך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement