|
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לגבי הפרופיל אני כמעט בטוח שאפילו 72 לא מספיק למורן
לתותחנים כן אבל אני חושב שלמורן לא - אני יכול לברר עם חברים שלי |
64 אני יודע שזה לא קרבי.........
אבל 72 ממה שהבנתי מספיק למורן
ככה המאמן שלי אמר לי
עמרם אם יש לך מושג
מכון אמיל...
שנים על גבי שנים
מתגייסים כל שנה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל 72 ממה שהבנתי מספיק למורן
ככה המאמן שלי אמר לי
עמרם אם יש לך מושג
מכון אמיל...
|
ואללה אחי - אני לא בטוח ...
אבל שמע זה סיכון - כי מה קורה אם לא ישימו אותך שם ותישאר
בגדודים של תותחנים ?
ביאוס אחושרמוטה !... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה אחי - אני לא בטוח ...
אבל שמע זה סיכון - כי מה קורה אם לא ישימו אותך שם ותישאר
בגדודים של תותחנים ?
ביאוס אחושרמוטה !... |
פרופיל 64 לא קרבי בשום מצב
פרופיל 72 יכניס אותך לתותחנים שריון או נ"מ אבל לדברים החרא שם
למורן חייבים נראה לי מינימום 82 אם לא 97...
אל תבנה על מורן בקיצר...
ת'אמת בכלל אל תבנה על סיירת או משהו עם פרופיל כזה |
|
|
| MoSH_MaN |
תודה על הסטירה
:sadgreen: :clown: :confused: :wtf: |
|
|
| yahel222 |
שמע תלפיות אם תגיע יכול להיות פצצה
חיל הים דע לך שחובלים זה מזה כבוד
אבל קשה ובכלל להגיע לשם יש לך את הגיבוש הזה ברפסודה
אחד איתי בקורס בחיל הים סיפר לנו על זה נגנגבו אנשים במגלן ומטכ"ל לא עוברים כזה דבר....תחשוב כולך קיא
וצוללות אתה חייב לחתום קבע אז זה ז...
ומורן קשה קשה להתקבל אבל זה גם כבוד !!!!!!!
אבל תחשוב גם ששם יש לך הכשרה רק שנה ו4 ואז,רק אז אתה נהיה צעיר...
הכי ז... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע תלפיות אם תגיע יכול להיות פצצה
חיל הים דע לך שחובלים זה מזה כבוד
אבל קשה ובכלל להגיע לשם יש לך את הגיבוש הזה ברפסודה
אחד איתי בקורס בחיל הים סיפר לנו על זה נגנגבו אנשים במגלן ומטכ"ל לא עוברים כזה דבר....תחשוב כולך קיא
וצוללות אתה חייב לחתום קבע אז זה ז...
ומורן קשה קשה להתקבל אבל זה גם כבוד !!!!!!!
אבל תחשוב גם ששם יש לך הכשרה רק שנה ו4 ואז,רק אז אתה נהיה צעיר...
הכי ז... |
צוללות לא חובה היום לחתום קבע אחי !
יש שם איזה פירצה !
ההוא שהיה איתי בחובשים חתם מרצון ...
וחובלים זה כבוד אבל דותן מה אתה מגזים ???
אלק מגלן ומטכ"ל לא עוברים כאלה דברים
תאמין לי להם יש את החרא שלהם...
וזה נחשב לאחד הגיבושים היותר קלים בצה"ל
גיבוש למטכ"ל פי כמה יותר קשה וגם יותר ארוך ...
ולא הבנתי למה קשה להתקבל ? |
|
|
| warpedd_ |
טוב למי ששאל על הפרופיל כי לא ממש עקבתי
הסיירת היחידה כמה שזכור לי ב72 זה שריון
והשאר זה 82 ומעלה אבל תלוי על מה הורידו לך
בקשר למורן הקצ' היחידי זה שאתה נכנס
לשמה דרך תותחנים ורק אחרי זה אתה ניגש לגיבוש מורן
זתומרת שאם אתה נופל אתה תקוע בתותחנים שזה לא משהו
וגיבוש חובלים לא כזה פשוט
יש לך גם מסעות וגם הסירה המפורסמת
הגיבוש הכי קשה נראה לי שייטת
אני מכיר כמה סופרמנים כאלה שנפלו שמה |
|
|
| DjChook |
טוב באתי קצת מאוחר אבל בכל זאת
רועי בהצלחה
בקשר למורן, אח שלי שירת שם, ו... טוב מאד שמורן, לא רשמת
למרות שאני לא יודע הרבה דברים כי הוא לא מספר, נראה לי אני אתפוס אותך לשיחה, להחליף מידע :)
בקשר לחובלים, יש לי חבר שעבר את המיונים ויש לו גיבוש בינואר, הוא ממש רוצה את זה , אני אגיד לו מה שאמרתם.
בקשר לסיירות בכלל, אין שום סיכוי להגיע למורן עם 72, 82 אין בעיה אני חושב
עוד סיירת בת זונה זה יעל, הסיירת של הנדסה קרבית, אבל ממש קשה להתקבל אליה, ופה הרבה יותר רע ממורן ,עם אתה נופל אתה תקוע בהנדסה קרבית
מילא להיות תקוע בתותחנים זה נחמד, אתה יכול להיות סטינגר, שזה שיא הקשה אבל נשמע לי בנזונה.
בקשר לצוללות , אני אישית מתנגד לחיל הים, זה נראה לי מנותק מהמציאות :) |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי כמה דברים להגיד על מה שאמרתם אבל אני יגיב שאני יחזור
אני זז עכשיו לירושלים
תאחלו לי בהצלחה
ביי |
|
|
| MoSH_MaN |
שיהיה לך בהצלחה
אז אני לקרבי לא ילך.... /: |
|
|
| Hell_Copter |
אוקיי חזרתי עכשיו מירושלים...
איזה רצח הבחינות האלה!!!!!!!!!!!!
נפרט אחר כך כי אין לי כח לדבר עליהם :)
אבל אני רק יגיד שלא היה שום שאלון 300 כמו שאמרת רותם... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אוקיי חזרתי עכשיו מירושלים...
איזה רצח הבחינות האלה!!!!!!!!!!!!
נפרט אחר כך כי אין לי כח לדבר עליהם :)
אבל אני רק יגיד שלא היה שום שאלון 300 כמו שאמרת רותם... |
אל תדאג עוד יעשו לך , וזה היה אמור להיות במבחנים
לא יודע למה לא היה לך |
|
|
|
|