return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 11)
View this Thread in Original format
DjChook
אתה יכול לשבת בשלישות ולשחק סוליטר

אבל שלוש שנים ? אחי באמת זה מבאס

אני בניתי על פרופיל בסביבות ה 64
ודפקו לי 97, שלאט לאט שהזמן עובר אני מתחיל להבין שזה לא בשבילי

אבל מצד שאני אני לא מהאנשים שמשקרים, ואני לא אשקר בשביל להוריד את הפרופיל
מה שכן אני מאמין שיש לי בכל זאת בעיה אחת שהצבא בסוף החליט לא להתייחס אליה שאני חושש שתפריע לי בשרות הסדיר....

(אני הומו)
סתם :)
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook

מה שכן אני מאמין שיש לי בכל זאת בעיה אחת שהצבא בסוף החליט לא להתייחס אליה שאני חושש שתפריע לי בשרות הסדיר....

(אני הומו)
סתם :)



חחחחחח
דווקא אם אתה הומו נראה שמאוד תהנה מהשרות הקרבי
:crazy:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NaOren
אני 1.77
ושוקל 47 וחצי

:-)



ואני שחיף!!!

פחחחח
coby
quote:
Originally posted by NaOren
אני 1.77
ושוקל 47 וחצי

:-)



מהההההה... אני 1.71 ושוקל 62

ואני חשבתי שאני רזה :wtf:
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
פרופיל 45 זה הפרופיל הכי נמוך שמשרת

אז מין הסתם זה תפקידים לא משהו

לפחות אני רואה את זה ככה

ואתה רוב הסיכויים תשרת קרוב לבית

אתה יכול להיות טבח... פקיד

וכאלה


21 יכול להיות מתנדב
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by DjChook
ורומן, כמה הדפר שלך ?


מה זה? חחח
היה לי כולה צו ראשון...


חחח אורן יוצא שאתה יותר רזה ממני...
:eyes:
DjChook
עזבו את אורן, הוא ישמין, אל דאגו

חודש אחד יגור איתי, כל יום שמש, הוא ישמין ויהיה דוב :)

(רק צריך אישור מדרור)

בקיצור רומן, בצו הראשון יש לך כאלה מבחנים שאתה מקליק במחשב כל מני דברים וזה ארוך מאד וקשה מאד ,

אז זה הדפר = דירוג פסיכוטכני ראשוני

90 זה הכי גבוה

וזה הולך בקפיצות של 10

לי יש 80,
שזה נחשב לגבוה

יכול להיות שאתה דיברת על האימות נתונים, ששאולים אותך שם קצת שאלות בעברית על קריאת משפטים והבנה, לא הלך לי בזה ככ טוב ואיבדתי שם נקודה בקבא אני חושב על זה שלא ידעתי למצוא מילה נרדפת להסלמה
ידעתי להסביר את המושג
אבל הם חיפשו את המילה
"התדרדרות"
רררר
בקיצור, קבא - קבוצת איכות, שילוב של כמה גורמים,
זה המקסימום 56, יש לי 54 (עוד נקודה על זה שאמרתי שאני מעדיף לשרת לא קרבי)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אה ובקשר לצו שלי
אז המשקל שלי זה 51 על גובה 179
אני רזה מאוד
:)

והמבחנים הפסיכוטכניים היו קשים לכולם?
במיוחד החלק של ההבנת הנקרא, נגמר לי הזמן בזה בכלל


פאק אחי אתה רזה אחושילינג!!!
והמבחנים הפסיכוטכניים לי אישית לא היו קשים בכלל
כולם זיינו את השכל המתמטיקה זה הכי קשה... זה היה לי הכי קל... סיימתי תוך פחות מ 20 דקות שיש לך חצי שעה
והדפר שלי זה 90 אז שתבינו שלא סתם נחשתי או משהו

quote:
Originally posted by Flotser
נגיד יש מישהו דפקו לו פרופיל 45, או משהו כזה,
זה יותר טוב או יותר רע?
איזה תפקידים יש לאנשים כאלה

?


זה פרופיל אחי שיכולים לא לגייס בכלל אם אני לא טועה... תלוי במקרה
זה על בעיה רפואית קשה כנראה
אבל בכל אופן זה תלוי אם אתה רוצה לשרת או לא...
יש אחד שהרצה לנו שאין לו יד והוא הגיע להיות מפקד באגוז... אז לך תדע

quote:
Originally posted by DjChook
מה זה מחכה לסיווג ביטחוני, הוא זיין לך את השכל

קודם כל הוא עבר רק שני שלבים

כלומר עכשיו הוא צריך לעבור ראיון אישי, ואז זה מתחיל להיות לא ידוע



אחי... מהרגע שהוא עבר את השלב הקשה של המבחנים זה רץ כמו מטורף!!
אמרו לנו על התלפיות שנקבל תשובה ככה באמצע ינואר
לפני שבועיים חבר שלי קיבל טלפון שהוא עבר...
מאז היה לו ראיון וכל זה... מבחני קצונה
ועכשיו הוא מחכה לסיווג בטחוני
הם מריצים את זה בקצב רצחני עכשיו!!
אז יש מצב שההוא מחכה לסיווג בטחוני
בכל מקרה יש לך יותר מסיווג בטחוני אחד לפני שעולים

quote:
Originally posted by DjChook
פרופיל 45 זה הפרופיל הכי נמוך שמשרת

אז מין הסתם זה תפקידים לא משהו

לפחות אני רואה את זה ככה

ואתה רוב הסיכויים תשרת קרוב לבית

אתה יכול להיות טבח... פקיד

וכאלה


נראה לי שזה תלוי במקרה....
אם אני לא טועה יש כאלה עם פרופיל 45 שיפטרו אותם משירות
אלא אם כן הם רוצים... אבל אל תפסו אותי במילה
בכל מקרה זה יהיה תפקיד לא מאתגר במיוחד :)

quote:
Originally posted by NaOren
אני 1.77
ושוקל 47 וחצי

:-)


אני לא זוכר שאתה יותר גבוה ממני...
אבל פאק... לך תטחן קצת אוכל בנאדם!!!

quote:
Originally posted by DjChook
אתה יכול לשבת בשלישות ולשחק סוליטר

אבל שלוש שנים ? אחי באמת זה מבאס

אני בניתי על פרופיל בסביבות ה 64
ודפקו לי 97, שלאט לאט שהזמן עובר אני מתחיל להבין שזה לא בשבילי

אבל מצד שאני אני לא מהאנשים שמשקרים, ואני לא אשקר בשביל להוריד את הפרופיל
מה שכן אני מאמין שיש לי בכל זאת בעיה אחת שהצבא בסוף החליט לא להתייחס אליה שאני חושש שתפריע לי בשרות הסדיר....

(אני הומו)
סתם :)


אל תחשוב ששלישות זה הכי סבבה שיש...
לך תראה את אריאל.. טוחן שבתות כמו מטורף...
ומורן כמעט כל יום בבית
אז תעשה את החשבון

ואנחנו יודעים שאתה הומו אז זה בסדר :D

quote:
Originally posted by Shahar
21 יכול להיות מתנדב


מישהו עם פרופיל 21 בחיים לא יכול להיות מתנדב אחי!!!
זה מישהו עם בעיה נפשית!!
זה יותר מסתם קבניסט....
יכולים לאשפז אנשים כאלה לקצת זמן גם
אתה אולי מדבר על 24...
שזה בעיה רפואית שאי אפשר להתגבר עליה ואי אפשר שהבנאדם ישרת באף תפקיד


quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מה זה? חחח
היה לי כולה צו ראשון...


דפ"ר זה דירוג פסיכו טכני...
המבחנים שעשית קובעים את הדפ"ר שלך...
חן פחות או יותר הסביר את זה טוב...
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מישהו עם פרופיל 21 בחיים לא יכול להיות מתנדב אחי!!!
זה מישהו עם בעיה נפשית!!
זה יותר מסתם קבניסט....
יכולים לאשפז אנשים כאלה לקצת זמן גם
אתה אולי מדבר על 24...
שזה בעיה רפואית שאי אפשר להתגבר עליה ואי אפשר שהבנאדם ישרת באף תפקיד


21 זה גם בעיה רפואית זה לא רק סעיף נפשי
!!!!
*יחתיכת *פיייייייייפ
Q-PiXeL
מתי אני אמור לקבל תתוצאות של הדפר?

ורועי אם יש לך דפר 90 זה אומר שלא היו לך בכלל טעויות?
או שאפשר לטעות כמה פעמים?

warpedd_
די איזה זייני שכל אתם

בכל מקרה רומן (אני חושב) אין לך
מה לדאוג יותר מדי מהמבחנים
ברור שהם לא מצפים ממך ל100 אחוז


בכל מקרה אני יכול להגיד לך שהיו איתי אנשים במבחנים לטייס
שהיו ב3 יח מתמתיקה ובקושי ידעו לעשות 1+1 ועברו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מתי אני אמור לקבל תתוצאות של הדפר?

ורועי אם יש לך דפר 90 זה אומר שלא היו לך בכלל טעויות?
או שאפשר לטעות כמה פעמים?


יכולות להיות טעויות... זה טבעי שיהיו טיפה טעויות כי זה בלחץ זמן יענו והכל...
אבל יש מדד של עד ככה וככה טעויות זה כזה ציון ועד ככה וככה זה ציון אחר...

ואתה לא מקבל את הדפ"ר או את הקב"א שלך
אם יש לך קשרים אתה יכול לברר
אני בררתי את שלי בעזרת חבר שלי שאחראי על התקציבים
הם אלה שבאמת שולטים בצבא :stongue:

quote:
Originally posted by Shahar
21 זה גם בעיה רפואית זה לא רק סעיף נפשי
!!!!
*יחתיכת *פיייייייייפ


אז זה מה שאמרו לך ששאלת למה קיבלת פרופיל 21??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement