|
שאלות שלי על צבא ושאר ירקות (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MasterP
זה היתרון של חיילים
מדים נשק עניינים |
YA MAN ֱֱֱ
JAMAICA MAN ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
זה היתרון של חיילים
מדים נשק עניינים |
רק שאין להם נשק כי הם באונירסיטה לומדים :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רק שאין להם נשק כי הם באונירסיטה לומדים :D |
יש ויש ...
:)
הם מקבלים נשק אבל באמת אחרי זה ...
וכוס אמק איזה כיף לחבר שלי
קיבל לפני שבוע מקוצרר !!!
לא מקוצר - מקוצרר !!!
זה נשק לסגני אלוף אין !
ולא סתם אלא מקוצרר פלאט-טופ !!!
FLAT TOPPPPP !!!
אם מישהוא מכיר הוא בטוח יתלהב ...
הבן זונה משרת על אזרחי ביחידה סודית 504 למי שמכיר
היה עליהם לא מזמן כתבה גדולה בעיתון ...
יו הלוואי עליי פלאט טופ רגיל ולהוא יש מקוצרר מאניק |
|
|
| clubber@work |
דבר ראשון
גיבוש חובלים לא כזה קל אבל מצד שני גם לא ממש קשה
ואי אפשר להשוות אותו לגיבוש שייטת ומטכ"ל
מהסיבה הפשוטה שזה גיבוש שעושים יותר עם הראש
ולא רק פיזי (שהרבה יותר קל משאר הגיבושים)
כל הזמן מבחנים שונים ומבחני מנהיגות ופיקוד
דבר שני
במיונים לחובלים\צוללות יתנו לך לעשות מבחנים על ידע כללי
ועל ידע ימי ושאלון 300 ולכתוב קורות חיים
וכל מיני דברים מהסוג הזה
אחרי הכל הם מחליטים את מי לשלוח לגיבוש צוללות או לגיבוש חובלים או כלום
אם ניתנת לך בחירה אז תלך על חובלים כי משם אפשר לפול לצוללות דבר שההפך אי אפשר...
בסך הכל 2 הגיבושים חביבים ולא לא הקטע עם רפסודת ההקאות הוא הקשה...
יש דברים הרבה יותר מעצבנים וקשים
קיצר אני עשיתי את שניהם אז אם אתה צריך מידע אז רק תשאל
בקשר למורן ומגלן - אלה 2 יחידות שקשורות
ב-
"נערך על ידי מורן : אחי אני מצטער אתה ממש לא אמור להגיד מה שאמרת פה ! אני לא יודע אם עברת הרצאות
בט"ש אבל ממש אסור לך לכתוב את זה פה ! אני מבין שאתה לא חתום סיווג אם ככה אתה מפזר מידע , ובייחוד פה באינטרנט , פעם אחרונה שיש פה כזה דבר
שניהם יחידות מובחרות וקרביות עד כמה שאני יודע מגלן נחשבת יותר קרבית
ואפשר להגיע אליה דרך גיבוש יחט"יות בצנחנים רק שלפי מה שהבנתי בזמן האחרון
הם ואגוז לוקחים נפלים ממטכ"ל שלד"ג וכאלה אז אין הרבה מקום שם...
לכל הסיירות ששייכות ליחידות אחרות כמו : יעל מורן דובדבן וכו...
נערכים גיבושים בתחילת הגיבוש לפני הטירונות - בדובדבן זה קצת שונה כי צריך להיות מאותרדובדבן בגיבוש צנחנים ואז לעבור
את הגיבוש של דובדבן עצמה...
אה - וטירונות חובלים היא 0.3 מעכשיו
וגם חובלים וגם צוללות זה טוב השאלה היא עם אתה מתאים ואם אתה רוצה
אני לדוגמא חתמתי ויתור בחובלים כי התפקיד לא עניין אותי - רציתי חי"ר
והמגמות הם:שיוט לוחמה אלקטרונית ומכונאות וכאלה
והיציאות גרועות בקורס שנמשך שנה ומשהו
אבל אחר-כך יש לך חיים טובים
יציאות מעולות!!
ודבר אחרון - תכתוב בשאלון 300 את מה שהם רוצים לשמוע אפילו אם אתה משקר
אבל תזכור טוב טוב מה כתבת כי בגיבושים עושים לך ראיון ושואלים אותך
על כמעט כל מה שכתבת!
מקווה שעזרתי להבהיר את הנושא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
דבר שני
במיונים לחובלים\צוללות יתנו לך לעשות מבחנים על ידע כללי
ועל ידע ימי ושאלון 300 ולכתוב קורות חיים
וכל מיני דברים מהסוג הזה
אחרי הכל הם מחליטים את מי לשלוח לגיבוש צוללות או לגיבוש חובלים או כלום
אם ניתנת לך בחירה אז תלך על חובלים כי משם אפשר לפול לצוללות דבר שההפך אי אפשר...
בסך הכל 2 הגיבושים חביבים ולא לא הקטע עם רפסודת ההקאות הוא הקשה...
יש דברים הרבה יותר מעצבנים וקשים
|
חבר שלי היה בזה והוא גם היה איתי בתלפיות...
הוא אמר לי שבדיוק את אותה מבחן צורות עשו להם בחובלים, רק שבחובלים הביאו להם 15 דקות לפחות בתלפיות הביאו לנו 6 דקות
ונפתח קודם כל את כל האפשרויות שיהיה אחר כך ממה לבחור ולא סתם להתקע עם משהו אחד
| quote: | Originally posted by clubber@work
ודבר אחרון - תכתוב בשאלון 300 את מה שהם רוצים לשמוע אפילו אם אתה משקר
אבל תזכור טוב טוב מה כתבת כי בגיבושים עושים לך ראיון ושואלים אותך
על כמעט כל מה שכתבת!
מקווה שעזרתי להבהיר את הנושא |
כן זה ברור לי שצריך לסלף קצת עובדות והכל...
וכן אחי עזרת מאוד
תודה רבה :) |
|
|
| DjNumShum |
טוב אני ישפוך מה שאני יודע קצת על הצבא בתור אחד שנמצא בחיל הים
חובלים - זה קורס בן זונה אתה לומד ועושה כלכך הרבה דברים זה אחד הקורסים הכי שווים בצה"ל מורידים המון מהערך שלו וסתם זה קורס סוף הדרך אז נכון היציאות לא משהו אבל באיזה מסלול שווה בצבא היציאות כן טובות? קח כל קורס או מסלול קרבי שווה בצה"ל (שייטת מטכל טייס) כולם אתה תסגור 28 חופשי
מישהו פה דיבר על הרפסודה בגביוש חובלים טוב האמת שזה לא כזה נורא
אני הייתי בזה וזה מגעיל כן אבל לא כזה נורא
וחובלים עושים טירונות 02 ולא 03 מה שכן הם עושים טירונות 02 משופרת יענו זורקים רימון או משהו וזה ההבדל היחיד
דיברתם על סיירת יעל ויחס"פ
הם נמצאים איתי עכשיו באותו בסיס מעבירים איזה סידרה
הם תותחים אחושרמוטה באמת שאני רואה אותך זה נותן כלכך הרבה רעל
אני שומר בלילה במגדלי שמירה ורואה את האימונים שהם עושים זה מדהים חבל על הזמן הם תותחים אחושרמוטה!
באמצע השמירה בלילה אני חצי רדום פתאום אני רואה איזה 5 חיילים כולם צבועים בשחור כל אחד עם המקוצר שלו והמטול והשפנפן
זה מרעיללללל |
|
|
| clubber@work |
| quote: | | וחובלים עושים טירונות 02 ולא 03 מה שכן הם עושים טירונות 02 משופרת יענו זורקים רימון או משהו וזה ההבדל היחיד |
אחי מהגיוס האחרון הפכו את הטירונות ל03
וגם שינו את הקורס לגמרי
אני לא זוכר בדיוק מה - אבל הסבירו לנו על זה בגיבוש... |
|
|
| DjNumShum |
אחי ממש לא
הם עדיין עושים 02
בדוק... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by clubber@work
דבר ראשון
גיבוש חובלים לא כזה קל אבל מצד שני גם לא ממש קשה
ואי אפשר להשוות אותו לגיבוש שייטת ומטכ"ל
מהסיבה הפשוטה שזה גיבוש שעושים יותר עם הראש
ולא רק פיזי (שהרבה יותר קל משאר הגיבושים)
כל הזמן מבחנים שונים ומבחני מנהיגות ופיקוד
|
צודק
ברור שהוא יותר קל ...
הוא גם יותר קצר ...
| quote: | Originally posted by clubber@work
בקשר למורן ומגלן - אלה 2 יחידות שקשורות
ב-
"נערך על ידי מורן : אחי אני מצטער אתה ממש לא אמור להגיד מה שאמרת פה ! אני לא יודע אם עברת הרצאות
בט"ש אבל ממש אסור לך לכתוב את זה פה ! אני מבין שאתה לא חתום סיווג אם ככה אתה מפזר מידע , ובייחוד פה באינטרנט , פעם אחרונה שיש פה כזה דבר
|
אחי גם אם זה נראה לך בסדר , לא כותבים כאלה דברים
גם אם נראה לך שלא אמרת משהוא כזה חשוב ושזה סתם שטויות
תדע לך שרק על המילה שכתבת אני מכיר מישהוא שישב במחבוש ...
| quote: | Originally posted by clubber@work
אה - וטירונות חובלים היא 0.3 מעכשיו
|
אני גם יודע שזה 0.2 ...
שמע חברים שלי ממרץ 02 עשו טירונות 02 ...
לא משופרת ולא בתיך ...
ובמקרה היא הייתה בשלוחה של מחנה 80 אני חושב ...
שאר הדברים בפוסט הזה אמרת נכון ...
| quote: | Originally posted by DjNumShum
טוב אני ישפוך מה שאני יודע קצת על הצבא בתור אחד שנמצא בחיל הים
קח כל קורס או מסלול קרבי שווה בצה"ל (שייטת מטכל טייס) כולם אתה תסגור 28 חופשי
דיברתם על סיירת יעל ויחס"פ
|
מה אתה עושה בחייל הים אחי ?
דבר שני - מה אתה מדבר חובלים אוכלים חרא יציאות יותר מכל מסלול אחר
מטכ"ל יש להם יציאות פצצה אחי על מה אתה מדבר ????
טירונות הם עושים עם צנחנים והם סוגרים בדיוק כמוהם שזה לא כזה
נורא - לפעמים שבוע לפעמים ששבועיים ובערך רק פעם אחת בטירונות 21 ...
ואח"כ שהם נכנסים ליחידה הם יוצאים כל שבוע !!!
ויש חופשים וכאלה !
יש לי חבר במטכ"ל אחי אני לא מזבל בשכל - הם עוברים כל מיני
קורסים למשל בוינגייט וכאלה ויש להם שם יציאות אחלה
ואח"כ שהם נכנסים יותר עמוק למסלול עדיין היציאות שלהם לא קרוב לחרא של חובלים ...
ובקשר ליעל ויחס"פ הם באמת תותחים ...
ביחד הם מרכיבים את צוות יהלום (ויפתח שזאת היחידה שהייתי בה תופסים
חלק בתוך הצוות לפעמים) שזה צוות מצויין למשימות מיוחדות ...
בכל אופן אין על 504 ...
סיירת פצצה תנאים מעולים ...
מי שמאותר לשם - חייו טובים בצבא ... |
|
|
| DjNumShum |
אני מקווה להיות בדבורים
הייתי אמור להתגייס באוקטובר לחובלים אבל ויתרתי כי פשוט לא מתאים לי הקבע |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by guetag
"קשה זה טוב, כואב זה מצויין"
תפנימו את המשפט הזה חבר'ה |
יש יותר טובים
"קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים"
והמשפט של חיל הים
"קשה יש רק בלחם ובמים גם הוא מתרכך" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
"קשה זה טוב, כואב זה מצויין"
תפנימו את המשפט הזה חבר'ה |
אני בהחלט יפנים את המשפט אחי
זה גורם לי לחשוב על דברים....
חזק |
|
|
|
|