|
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה לא ספאם !
זה תוכן מאוד חשוב
לאט לאט אני מחזיר אותכם בתשובה
עד שכל אחד יסגוד
! |
עדיף שלא תאכל נקניק שרוף בטוסט
מילא צ'יפס... כי זה סבבה
אבל זה לא אחי!!!
אם תחזור בתשובה לחודש אני יתחיל לראות את זה כל יום |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עדיף שלא תאכל נקניק שרוף בטוסט
מילא צ'יפס... כי זה סבבה
אבל זה לא אחי!!!
אם תחזור בתשובה לחודש אני יתחיל לראות את זה כל יום |
סבבה !
יאללה הלכתי לישון מחר אני צריך להדריך את החארות האלה ...
אשכרה אני בא מחר עם לגו כדי לעשות להם מיתאר של הרבה פצועים
יש לי בובות מלגו עם דם וכאלה
אתה חייב לראות אחי משהוא מצחיק אחושרמוטה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סבבה !
יאללה הלכתי לישון מחר אני צריך להדריך את החארות האלה ...
אשכרה אני בא מחר עם לגו כדי לעשות להם מיתאר של הרבה פצועים
יש לי בובות מלגו עם דם וכאלה
אתה חייב לראות אחי משהוא מצחיק אחושרמוטה ... |
אני ישמח לראות
ויותר ישמח לתמרור שהבטחת לי
פעם הבאה בגעש אתה עוזר לי לקחת את התמרורים שם!! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by oDrori
בקיצוץ, ימי חיינו הסדדרה של החיים :)
זה ושיפ אין דה ביג סיטי
ומורן ספאמר שכמוך, תפסיק לסיים כל טרד פה בשיחה על קאמילה, היא לא כזאת שווה!!!! |
ימי חיינו הסיידרההה
יש שם את בילי הכוסית
למפגרים שביניכם
ע-מ-נ-ו-א-ל |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה לעשות מדינת קומבינה ...
תראה את השיטה הביזיונית של הפרימריס של הליכוד ...
פשוט מצחיק מה שהלך שם
בני זונות ...
אל המזכירה של נתניהו ב20 הראשונים ...
מראה על המצב בליכוד - גם שם לא חסר
מושחתים ולכל אוהדי נתניהו יימח שמו
תדעו שהוא זה ששינה את השיטה מפרימריס פתוחים
כמו בעבודה עם מתפקדים שמי שרוצה מצביע
לשיטה הדפוקה של היום ...
אבל אין מה לעשות הליכודניקים פה לא רואים כלום
חוץ מ
"היידה ביבי" |
חחחחח עכשיו קראתי
ראסמי שבכנסת הבאה שלנו
יהיו המזכירה של זה
הנהג של זה
העוזר של זה
ואלו יחוקקו חוקים שתבינו כוס ראבק ערס
גם בליכוד יש איזה 19 לא ידועים בגרוש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
ימי חיינו הסיידרההה
יש שם את בילי הכוסית
למפגרים שביניכם
ע-מ-נ-ו-א-ל |
מה הקשר למפגרים שביננו!?
אף אחד חוץ ממך ומעודד (המוזר) רואים את החרא הזה
איך אתה עוקב אחרי כל ה 12348734896057851463893 פרקים שיש לזה בכלל? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר למפגרים שביננו!?
אף אחד חוץ ממך ומעודד (המוזר) רואים את החרא הזה
איך אתה עוקב אחרי כל ה 12348734896057851463893 פרקים שיש לזה בכלל? |
לא כזה קשה... תפסיד שבועיים של פרקים של התוכנית הזאת ובסידרה יעברו כ-3 ימים... וגם זה בקושי |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר למפגרים שביננו!?
אף אחד חוץ ממך ומעודד (המוזר) רואים את החרא הזה
איך אתה עוקב אחרי כל ה 12348734896057851463893 פרקים שיש לזה בכלל? |
לא אמרתי למפגרים שלא יודעים מי זאת בילי
a.k.a
עמנואל
רק בגללה רואים את הסדרה (או לפחות כמו שעודד אומר פרק אחד בשבוע
ולפזמון
"נערך ע"י לאקי : אחי פעם אחרונה זה קורה" |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MasterP
לא אמרתי למפגרים שלא יודעים מי זאת בילי
a.k.a
עמנואל
רק בגללה רואים את הסדרה (או לפחות כמו שעודד אומר פרק אחד בשבוע
ולפזמון
"נערך ע"י לאקי : אחי פעם אחרונה זה קורה" |
בואנה אתה מותח תחבל אחי !!!
וביררתי מאריצה נעלמה לחו"ל עם האבא הדפוק שלה
אפילו לא אמרה שלום לחבר'ה ...
איזה קטע ...
טוב נו לפחות בפרק הבא מנואל ומיה ביחד !
WOOT !
מה אני אומר אאאאאאההה ??!?
קיצר - גם בליכוד יש את איך קוראים לה גילה גמליאל
כולה בת 28 וכבר גנבה חצי מהכספים של הסטודנטים !!!
לפחות היום שמעתי שכבר הגישו נגדה מיליון תביעות
לפחות היא מייצגת את הליכוד בכבוד : בת 28 וכבר
מעלה בכספים של המדינה ...
סעמק על הליכוד אינעל ראבאק .. |
|
|
| MoSH_MaN |
כן היא בושה
אמא שלי אמרה לי עליה....
ומה שהלך בליכוד
זה פשוט הכל שחיתות.... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן היא בושה
אמא שלי אמרה לי עליה....
ומה שהלך בליכוד
זה פשוט הכל שחיתות.... |
ראסמי ...
אבל שמע זה שעדיין יש אנשים (אהם אהם אורן אהם אהם) שיילכו
ויצביעו על עיוור נתניהו וייצעקו
היידה ביבי
כי אין להם הרבה שכל והם לא מתענינים בכלל במה שקורה
במציאות אלא רק באיך שהטמבל מדבר ... זה מה שעצוב...
איזה מדינה.... איזה מדינה ... איזה מדינה , מיוחדת במיננננהההה |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה אתה מותח תחבל אחי !!!
וביררתי מאריצה נעלמה לחו"ל עם האבא הדפוק שלה
אפילו לא אמרה שלום לחבר'ה ...
איזה קטע ...
טוב נו לפחות בפרק הבא מנואל ומיה ביחד !
WOOT !
מה אני אומר אאאאאאההה ??!?
קיצר - גם בליכוד יש את איך קוראים לה גילה גמליאל
כולה בת 28 וכבר גנבה חצי מהכספים של הסטודנטים !!!
לפחות היום שמעתי שכבר הגישו נגדה מיליון תביעות
לפחות היא מייצגת את הליכוד בכבוד : בת 28 וכבר
מעלה בכספים של המדינה ...
סעמק על הליכוד אינעל ראבאק .. |
ולדבר הפחות החשוב
הליכוד כולו שחיטות
אלק סקר בארץ ראיתי
41 מנדטים
אתם קולטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|