|
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי אני לא מאמין ...
בהתחלה הייתי בטוח אמרת בצחוק ...
חבר'ה הפוסט שלי וזה של אורן שבא ישר אחריו
הם דוגמא לזה שלא משנה כמה ימין מישהוא יהיה הוא
לא צריך להצביע ליכוד אם יש לו משהוא בקופסה שעל הכתפיים ... |
לא הבנתי מה אמרת ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NaOren
לא הבנתי מה אמרת ... |
המשפט הזה - ^ - מצדיק את מה שאמרתי לגבי הקופסא שעל
הכתפיים אצל תומכי ביבי ...
סתם אני צוחק עזבו ...
:eyespop: |
|
|
| oDrori |
| מורן אתה מוד לא מוסרי! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מורן אתה מוד לא מוסרי! |
ואתה גם בנאדם חרא...
אבל חפיף
העיקר יהיה אל מי לבוא שתהיה מלחמה עם נשקים כימיים ביולוגיים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
מורן אתה מוד לא מוסרי! |
יא קקי בגלל זה כתבתי שאני צוחק
אני אוהב את כולם !!!
בלי הבדלי דת מין גזע וביבי !!!
סעמק תראו מה הצננת עושה לי
גם הפסדתי המורדים היום ראבאק !
מישהוא יודע מה קרה ?אם מאריצה הצליחה
להתחמק מאבא שלה הבן זונה הזה ולהישאר שם עם סוניה ? |
|
|
| NaOren |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם אתה רואה ת'חרא הזה?
לא על תתחילו לדבר פה על הסידרה הזאת זה לא מעניין לי ת'ביצה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם אתה רואה ת'חרא הזה?
|
גם אני ?
מה זה גם ?????
יש פה בפורום עוד אוהבי מאריצה !!!!! ??!?!?
תשמיעו קולכם אל תתביישו חבר'ה !
יש מספיק מאאאאריצה לכולם !!!:eyespop: |
|
|
| NaOren |
חחחחחחח
איזה אהבל אהבל
:-)))))))))))))
מת עליך ....
היום בדיוק ידידה שלי אמרה לי לראות את זה, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה כי אם אני נכנס לסדרות האלה אני חייב לראות כל יום
אז אני מעדיף לא לראות בכלל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחח
איזה אהבל אהבל
:-)))))))))))))
מת עליך ....
היום בדיוק ידידה שלי אמרה לי לראות את זה, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה כי אם אני נכנס לסדרות האלה אני חייב לראות כל יום
אז אני מעדיף לא לראות בכלל |
היא ערה ???
יש לך תטלפון !
אני חייב לברר מה קרה עם מאאאאריצה !!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחח
איזה אהבל אהבל
|
על בסיס אזר אזר?!
יייששששששש סוף סוף מורן נפטר מהחתימה המעפנה הזאת
עכשיו האקספלורר רץ כמו מלך |
|
|
| oDrori |
בקיצוץ, ימי חיינו הסדדרה של החיים :)
זה ושיפ אין דה ביג סיטי
ומורן ספאמר שכמוך, תפסיק לסיים כל טרד פה בשיחה על קאמילה, היא לא כזאת שווה!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
ומורן ספאמר שכמוך, תפסיק לסיים כל טרד פה בשיחה על קאמילה, היא לא כזאת שווה!!!! |
זה לא ספאם !
זה תוכן מאוד חשוב
לאט לאט אני מחזיר אותכם בתשובה
עד שכל אחד יסגוד
! |
|
|
|
|