return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 9)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי אני לא מאמין ...
בהתחלה הייתי בטוח אמרת בצחוק ...


חבר'ה הפוסט שלי וזה של אורן שבא ישר אחריו
הם דוגמא לזה שלא משנה כמה ימין מישהוא יהיה הוא
לא צריך להצביע ליכוד אם יש לו משהוא בקופסה שעל הכתפיים ...



לא הבנתי מה אמרת ...
luckystrike
quote:
Originally posted by NaOren
לא הבנתי מה אמרת ...

המשפט הזה - ^ - מצדיק את מה שאמרתי לגבי הקופסא שעל
הכתפיים אצל תומכי ביבי ...















סתם אני צוחק עזבו ...
:eyespop:
oDrori
מורן אתה מוד לא מוסרי!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
מורן אתה מוד לא מוסרי!


ואתה גם בנאדם חרא...
אבל חפיף
העיקר יהיה אל מי לבוא שתהיה מלחמה עם נשקים כימיים ביולוגיים
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
מורן אתה מוד לא מוסרי!


יא קקי בגלל זה כתבתי שאני צוחק

אני אוהב את כולם !!!
בלי הבדלי דת מין גזע וביבי !!!

סעמק תראו מה הצננת עושה לי
גם הפסדתי המורדים היום ראבאק !

מישהוא יודע מה קרה ?אם מאריצה הצליחה
להתחמק מאבא שלה הבן זונה הזה ולהישאר שם עם סוניה ?
NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

גם אתה רואה ת'חרא הזה?

לא על תתחילו לדבר פה על הסידרה הזאת זה לא מעניין לי ת'ביצה
luckystrike
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

גם אתה רואה ת'חרא הזה?



גם אני ?
מה זה גם ?????

יש פה בפורום עוד אוהבי מאריצה !!!!! ??!?!?

תשמיעו קולכם אל תתביישו חבר'ה !
יש מספיק מאאאאריצה לכולם !!!:eyespop:
NaOren
חחחחחחח
איזה אהבל אהבל
:-)))))))))))))
מת עליך ....
היום בדיוק ידידה שלי אמרה לי לראות את זה, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה כי אם אני נכנס לסדרות האלה אני חייב לראות כל יום
אז אני מעדיף לא לראות בכלל
luckystrike
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחח
איזה אהבל אהבל
:-)))))))))))))
מת עליך ....
היום בדיוק ידידה שלי אמרה לי לראות את זה, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה כי אם אני נכנס לסדרות האלה אני חייב לראות כל יום
אז אני מעדיף לא לראות בכלל


היא ערה ???
יש לך תטלפון !
אני חייב לברר מה קרה עם מאאאאריצה !!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחח
איזה אהבל אהבל


על בסיס אזר אזר?!

יייששששששש סוף סוף מורן נפטר מהחתימה המעפנה הזאת
עכשיו האקספלורר רץ כמו מלך

oDrori
בקיצוץ, ימי חיינו הסדדרה של החיים :)
זה ושיפ אין דה ביג סיטי


ומורן ספאמר שכמוך, תפסיק לסיים כל טרד פה בשיחה על קאמילה, היא לא כזאת שווה!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori

ומורן ספאמר שכמוך, תפסיק לסיים כל טרד פה בשיחה על קאמילה, היא לא כזאת שווה!!!!


זה לא ספאם !
זה תוכן מאוד חשוב
לאט לאט אני מחזיר אותכם בתשובה
עד שכל אחד יסגוד
!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement