return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 4)
View this Thread in Original format
nesher
quote:
Originally posted by Sniper
אני מסכים עם הבן אדם הזה שאמר לך
אבל הבעיה היחידה היא שהורגים להם מישו הם מפיצים את זה בכל העולם בתיקשורת וכל העולם רואה מה שאנחנו עשינו להם ושלנו הם עושים משו כל התיקשורת בעולם משו קטן וזהו
אבל בארץ שלנו מדברים עלזה ימים שלמים ככה שהעולם לא חשוף למה שהם עושים לנו בעיקרון הציאו לערבים מיזמן חלקים מהארץ והם לא הסכימו הם רוצים את כל הארץץ הם לא רוצים אותנו פה מה לא ברור בזה????


כן אבל בסופו של דבר הם יבינו את המצב ואת זה שהם לא יכולים להעיף אותנו מפה, בדיוק כמו שאנחנו לא יכולים להעיף אותם
נצטרך להגיע להסדר מתישהו
NyKoN
מה שאתם לא מבינים זה שהיחס שלנו כלפיהם לא עושה כלום

החינוך שהם מקבלים עושה את הכל- הם לומדים להתאבד ולשנוא את היהודים ואין מה לעשות
אם תהרוג עכשיו את כולם תמנע הרבה מאוד בעיות

אני יודע שאתם תגידו
"איך אתה יכול לעשות משהו כזה אחרי שהעם שלך עבר את זה בשואה?"
בלה בלה בלה.. בולשיט
אתם יודעים טוב מאוד שאם לא נעשה משהו דרסטי כדי שהם יבינו שלא מתעסקים איתנו אז אנחנו בסוף נעבור עוד איזה שואה קטנה

אתם אומרים לחסל את הגרעין הקשה
תראו..
אתם מחסלים עכשיו את מוחמד ומוחמד הוא פעיל חמאס שאחראי לכמה פיגועים גדולים- ובהחלט מגיע לו למות
מה הבן שלו חושב? מה כל הכפר שלו חושב? בייחוד אחרי שעושים לו הלוויה של קדושים?

תגידו כמה שאתם רוצים שהאידיאולוגיה שלי חד צדדית ומפגרת וזאת אידיאולוגיה של ילד בכיתה ב' שלא מבין מהחיים שלו

אבל אתם טועים
יש סיבות מאוד היגיוניות שאני אומר את זה


עוד דבר אני חייב להוסיף
המוח של הערבי לא ממש חכם- ערבים לא יודעים מתי להפסיק ומתי הם הפסידו
מבחינתם עד שהם לא משיגים משהו ו"משפילים" את האויב המלחמה לא נגמרת

הדרך היחידה שהסכסוך הזה יגמר חוץ מלהרוג את כולם זה לתת להם את המדינה וזהו


ורותם-
תתבייש איך שאתה משווה בין האצ"ל והלח"י והפלמ"ח לבין הארגוני טרוריסטים המלוכלכים האלו
הארגונים היהודים אז עשו פעולות נקם שלא גרמו להרג מכוון

ואיך שאתה משווה בין שניהם זה פשוט בושה שישראלי מדבר ככה
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
אני מסכים עם הבן אדם הזה שאמר לך
אבל הבעיה היחידה היא שהורגים להם מישו הם מפיצים את זה בכל העולם בתיקשורת וכל העולם רואה מה שאנחנו עשינו להם ושלנו הם עושים משו כל התיקשורת בעולם משו קטן וזהו
אבל בארץ שלנו מדברים עלזה ימים שלמים ככה שהעולם לא חשוף למה שהם עושים לנו בעיקרון הציאו לערבים מיזמן חלקים מהארץ והם לא הסכימו הם רוצים את כל הארץץ הם לא רוצים אותנו פה מה לא ברור בזה????


בכלל מעצבן אותי כל ההסברה המפגרת שלנו בעולם,
איך הייתי שמח לעשות הסברה בטעם המדינה ככה בתקשורת העולמית , למה יש לי כל כך הרבה מה להגיד.
וכוסאומו של החדשת האלה בחול (למרותש אני אוהב פוקס ניוז), שנגיד כשתופסים מישהו מאל-קעידה מדברים על זה בכל העולם לפחות יום שלם, אבל מה ששומעים עלינו זה רק אם הרגנו אזרחים או ילד בן 10 או אם התפוצץ אצלנו אוטובוס. לא שומעים על זה שתפסנו מחבל בדרך לפיגוע, או שמצאנו חגורת נפץ בתוך אמבולנס שלהם. ועוד איך אפשר להפוך את מה שקורה כאן, אם נרצה כמובן, למלחמה נגד הטרור העולמי, וככה כאילו מקבלים חסות מכל העולם .

בכלל יש משפט שאני מאוד אוהב:
"אם הערבים יניחו את הנשק, יהיה שלום במזרח התיכון, אם ישראל תניח את הנשק, לא יהיה יותר ישראל"

ומצטער לא קראתי את כל הטרד לפני, בטח יש פה כמה שמאלנים במולבלים שאולי אני אוכל להסביר להם משהו...אבל אתה אורן די מגזים, איך אתה רוצה להשמיד את כולם :stongue: ,
זה לא פתרון זה, פשוט צריך להלחם בטרור, בצורה שהם יבינו שאין להם סיכוי יותר עם הטרור שלהם כמו שהם מבינים עד עכשיו (יצאנו מלבנון בלחץ של טרור, שון מבטיח מדנה בלחץ של טרור!)
שיראה כאילו למדנו מהם לקח ולא נסכים יותר למשחקים שלהם, וככה הם יסיכימו להחליף את השלטון שלהם, יעני מיני אפגניסטן, ואז נביא להם מדינה ויהיה סבבה, נישב נעשן איתם נרגילה בעזה

quote:
Originally posted by NyKoN

ורותם-
תתבייש איך שאתה משווה בין האצ"ל והלח"י והפלמ"ח לבין הארגוני טרוריסטים המלוכלכים האלו
הארגונים היהודים אז עשו פעולות נקם שלא גרמו להרג מכוון

ואיך שאתה משווה בין שניהם זה פשוט בושה שישראלי מדבר ככה


כמה שאתה צודק אחי

אל תשכחו שאצל ואלה פעלו ככה כשמליונים נרצחו בשואה והבריטים לא נתנו לאלה שצליחו להמלט משמה להגיע לארץ, אלא גרמו לרבים מהם לטבוע בים!!!
איך אפשר להשוות את זה למה שעושים הפלשתינאים , שלא מפסיקים שימוש בטרור, למרות שכמעט והיה להם כל מה שהם רצו אחרי הסכמי אוסלו ועוד עם קמפ דייויד, היה להם כמעט הכל , כמעט מדינה, הם לא היו כבושים כבר

ועכשיו כולם חושבים בעולם שאנחנו עם כובש והפלשתינאי המסכן מגן על עצמו,
אצ"ל פעלו מתוך חוסר אונים גמור לעזור לניצולי השואה
DjChook
נו באמת
הוא רק אמר שהפעולות שהם עשו נגד ערבים היו כאלה

תגיד לי אתה היית בעבר, יש דברים שלא מתפרסמים

יש דברים שלא לומדים בשיעורי אזרחות
אחי אל תהיה עיוור....

בקשר למצב עוד משהו

החינוך בבית נכון הוא לשנאת יהודים

אבל הם לא שונאים אותנו באמת כי אנחנו שונים
הם שונאים אותנו כי אנחנו יושבים להם על הוריד ומפריעים להם בחיים

הפרדה חד צדדית תפתור לדעתי את המצב והעפת ההתנחלויות זה ההתחלה

אני ככ שונא את המתנחלים!!! מה הם עושים שם סעמקקק
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook

אני ככ שונא את המתנחלים!!! מה הם עושים שם סעמקקק


קובעים עובדות בשטח כוס עמאק
מה היית עושה אם לא היו "מתנחלים" ברמת הגולן?
מה היית עושה אם לא היו "מתנחלים" בירושלים?

היה נשאר רק ת"א

תחשוב..
כשיכנסו לתהליכי שלום- אם יכנסו לתהליכי שלום
יהיה יותר קל לבקש עוד שטח כי יש שם כבר מושבים קיימים שבעיה לפנות
בשביל זה הם שם!
ציונות בשבילם זה לקבוע עובדות בשטח
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook

אני ככ שונא את המתנחלים!!! מה הם עושים שם סעמקקק



אווווי לפעמים אני מתבייש בך אשו...


ורותם באמת איך אתה יכול להשווות בינהם???
עזבו נמאס לי כבר לריב פה ולרשום שוב ושוב מה אני חושב ומה צריך להיות
ומה הדרך היחידה שהמזדינים בתחת האלה יבינו !!!
ומורן - אחלה רעיון ת'אמת להרוס כפר אחרי פיגוע...
אבל למה שאני אומר להרוג אותם אומרים לי שזה לא טוב
ושאומרים להרוס כפר עם תושבים "חפים מפשע" זה כן טוב???
MoSH_MaN
למה אתה חושב שהמתנחלים האלה דבר טוב!?!

אתה ראית את המפגרים על זה

סתם בשום מקום עושים בית
וזה שלהם
וזה סתם ולא צריך את זה!

והם ביזיון טוטאלי למדינת ישראל!
nesher
פי אתה ממש טמבל אורן
כמו שחן אמר, ותודה על זה אחי
ברור שלא באתי להשוות ביניהם או להגיד שהם היו צודקות בדיוק באותה מידה
באתי להסביר לך מה גורם להם לעשות דברים כאלה
ולהגיד לך שהפעולות שלהם לא היו ממש שונות , אפילו אחד מהאצ"ל , בספר שהוא כתב , מתאר את הפעולות ואחר-כך הוא אומר שאין כמעט הבדל בין הפעולות שלהם לבין הפעולות של הערבים
תשמע, אני פשוט מנסה להאיר את עיניך ולהראות לך שלא הכל שחור לבן
אנחנו לא כאלה צדיקים
תשמע, אני אומר לך פעם אחרונה, אי אפשר להשמיד את כולם זה לא פתרון
פתרון יכול להגיע רק בצורת הסכם מדיני , עם כבוש תמיד מתנגד לא משנה מה
קיצר, צא מאידיאולוגיה שלך , גם אתה לומד בדיוק מהסביבה שלך לשנוא ערבים , אתה פשוט נעול על הצד שלך
אז הבנו שמלמדים אותם לשנוא יהודים בבית ספר ולהיות שהידים
תאמין לי כשתהיה להם מדינה הם לא יעשו כזה דבר
קשה להישאר שמאלני במצב הזה, אבל אני אומר שאין פתרון אחר
NyKoN
quote:
Originally posted by nesher

תאמין לי כשתהיה להם מדינה הם לא יעשו כזה דבר


כשתהיה להם מדינה הם לא יצטרכו מתאבדים
יהיו להם כבר טנקים ופתאום תהיה להם גם מלחמה קונבנציונלית מאוד ואז יהיה מאוד קשה לנצח
ביחוד בגלל שהם כ"כ קרובים אלינו מבחינה ג"ג ואין להם שום בעיה לרגל אחרינו ואחרי הצבא

אם אתה מסכים עם הרעיון שצריכה להיות להם מדינה זה אולי בגלל שאתה לא רואה את התמונה הגדולה- התמונה שאנחנו, "המפגרים" שנגררים אחרי הרחוב, כן רואים
Tarantula
quote:
Originally posted by NyKoN
כשתהיה להם מדינה הם לא יצטרכו מתאבדים
יהיו להם כבר טנקים ופתאום תהיה להם גם מלחמה קונבנציונלית מאוד ואז יהיה מאוד קשה לנצח
ביחוד בגלל שהם כ"כ קרובים אלינו מבחינה ג"ג ואין להם שום בעיה לרגל אחרינו ואחרי הצבא

אם אתה מסכים עם הרעיון שצריכה להיות להם מדינה זה אולי בגלל שאתה לא רואה את התמונה הגדולה- התמונה שאנחנו, "המפגרים" שנגררים אחרי הרחוב, כן רואים


אז מה, מה אתה מציא לעשות איתם!?

DjChook
וואי נייקון אתה חיי בסרט

מאיפה נראה לך הם יביאו טנקים ?!

ד"א הים ? אהה ישראל שולטת ...
מירדן, לא, ממצריים לא, מסוריה, לא

יצור עצמי ? נו באמת

אתה חיי בסרטים וחושב שברגע שיש מדינה אז זה אומר שהיא חזקה

מדינה במצב שלהם היום זה רק יצוגי

וזה אומר שאנחנו לא חיים בתוכם והם יכולים להתחיל להשתקם

תראה למשל משהו הסטורי

כיום יפן היא אחת המדינות הכי משגשגות כלכלית וגם חברתית...

אנו שואלים עצמנו, איך זה שלפני 60 שנה היא תקפה את המעצמה הגדולה ביותר
חטפה שתי פצצות אטום על הראש, ובכל זאת היום היא מעצמה כלכלית

כ ביפן הבינו שבכח לא משיגים כלום, והם התחילו להשקיע כל שקל בפיתוח הכלכלה והחברה, ועזבו פיתוח נשקים...

LET THE BIG BOYS FIGHT
כמו שאומרים

שצבא ישראל יצטרך להילחם, אני מאמין שהוא ילחם וינצח כל אויב

אבל במצב הנוכחי שאתה נלחם בקטנות אז זה לא מלחמה

ואתה תפסיד,
כי מה לעשות שלנו אכפת מכל חייל וחייל...
NyKoN
אולי יפן הבינה שבכח לא משיגים כלום
אבל ארה"ב הבינה שכן

ובתכלס
תהיה יפה נפש ותגיד כמה שאתה רוצה שבכח לא משיגים כלום
אבל בעולם שלנו כח נותן לך הכל

ותאמין או לא
שתוך כמה שנים שלהם תהיה מדינה וכמו שהם הצליחו לפתח טילים אז גם טנקים
הם יצליחו


ואלונה
אולי הפתרון שלי לא ראלי
אבל אני מציע שאו לסרס את כל האוכלוסיה שלהם שלא יוכלו להתרבות
או להרוג את כולם

או הרעיון הכי חכם- לעשות להם טרנספר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement