|
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
היום פרסמו בערוץ 2 שברצועת עזה נולד תינוק כל חצי שעה
זתומרת 18 אלף ילדים בשנה
רק ברצועת עזה
בעזה יש כרגע 2 מיליון אנשים שחיים בממוצע עד גיל 64
אותי אישית זה מפחיד
המשריצים האלה מולידים כמות של עיר שלמה בשנה
איפה זה יגמר??? |
|
|
| Ariels |
אז על מה הם בוכים שמורידים להם 17 ילדים
?!!? אני לא מבין |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
אז על מה הם בוכים שמורידים להם 17 ילדים
?!!? אני לא מבין |
הם אומרים שהם משריצים כ"כ בשביל להשלים את החסר
:p |
|
|
| DjChook |
אריאללללל התגעגעתיייייייי
מה קורה אחי ?
ובגלל זה צריך להשמיד אותם מעכשיו :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Ariels
אז על מה הם בוכים שמורידים להם 17 ילדים
?!!? אני לא מבין |
חחחחח אשכרההה
צריך לדעתי לעשות להם כמו בסין אסור להביא יותר מילד אחד... הערבים האלה מסוגלים להגיד עוד ששמנו אותם בגטו ואין להם איפה לגור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחח אשכרההה
צריך לדעתי לעשות להם כמו בסין אסור להביא יותר מילד אחד... הערבים האלה מסוגלים להגיד עוד ששמנו אותם בגטו ואין להם איפה לגור |
הם יגידו את זה אל תדאג...
הם יבכו לעולם שישראל לא נותנת להם מדינה והם חיים בצפיפות כזאת |
|
|
| luckystrike |
אל תתחילו להגיד שמאלני\ימני
חלק מהדברים אנחנו צודקים אבל מה לעשות חלק
מהדברים שהם אומרים יש בהם משהוא
תלכו למחסומים תסתכלו איך אנחנו מתנהגים לערבים וגם אלה
שבטוח אין להם שום קשר לטרור - כמו ילדים קטנים וזקנים
...
סתם נקודה למחשבה אבל עכשיו יתחיל פה וויכוח אז נעזוב ...
ואריאל !!!
ראית את העצומה ?????
חבר'ה אתמול הפצרתי באריאל לחזור !
תרימו אליו טלפונים בהמוניכם !!! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אל תתחילו להגיד שמאלני\ימני
חלק מהדברים אנחנו צודקים אבל מה לעשות חלק
מהדברים שהם אומרים יש בהם משהוא
תלכו למחסומים תסתכלו איך אנחנו מתנהגים לערבים וגם אלה
שבטוח אין להם שום קשר לטרור - כמו ילדים קטנים וזקנים
...
|
אף אחד לא אמר שמאלני ימני
אני יודע מה קורה במחסומים והם מקבלים את היחס המגיע להם..
אני יודע על איך שהם מנסים לסבן את החיילים שיתנו להם לצאת אבל מה לעשות זה גבול ולא תמיד נותנים לעבור
ההשרצה ההמונית הזאת שלהם עוברת כל גבול..
יש להם פי2 ילודה מתמותה לפחות
למדנו על זה בג"ג ואמרו לנו שהמקום עם השיעור ילודה הכי גבוהה בעולם זה רצועת עזה
רק תראו שבימים האחרונים היד על ההדק ברצועת עזה הררררבבבבבבבה יותר קלה.. אפשר ללכת ברחוב וסתם לירות בערבים ואני מסכים עם זה
וזה גם לטובתם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
רק תראו שבימים האחרונים היד על ההדק ברצועת עזה הררררבבבבבבבה יותר קלה.. אפשר ללכת ברחוב וסתם לירות בערבים ואני מסכים עם זה
וזה גם לטובתם |
אחי ממש לא לענין מה שאמרת עכשיו ...
ממש מעצבן אותי חשיבה כזאת
מי אתה שתחליט ? סעמק ...
ודיברתי על התנהגות שבאים לזקנים וקורעים לה שתם את השקיות שהם
חזרו איתם עם המצרכים או שבועטים להם בדברים ...
ואני הייתי במחסומים הרבה אחי - המון הדרכות שלי הם בשטחים
אני יודע על מה אני מדבר ...
רק לפני איזה חודש ראיתי אחד שנתנו לו להתייבש שמחסום שעה וחצי ,
פשוט סתם והחיילים הסתלבטו עליו בעברית ...
אחרי שעה וחצי שם בחום אש הוא שאל מה קורה ?
ואז איזה מגבניק בא אליו ודחף לו אחוש מכות - ההוא היה על
הרצפה שם והתחיל לדמם מהפה ...
ותאמין לי הוא לא היה מבוקש , עצור או חשוד
סתם מישהוא עם אישור לעבור שהחיילים הסתלבטו עליו יענו כי נתנו
לו לחכות סתם ...
אבל מצד שני אתה אומר לירות בהם ברחוב כי זה
לטובתם בעצם אז אולי היו צריכים לירות בעצם ...
לפי מה שאתה אומר ... |
|
|
| NyKoN |
תראה
המצב שיש היום זה מה שהם הביאו על עצמם
וחוץ מזה
הדעה שלי זאת הדעה שלי ושלך שלך
אני בטוח שאני לא אצליח לשכנע אותך במה שאני מאמין ואתה לא תצליח לשכנע אותי
אז אין טעם לריב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תראה
המצב שיש היום זה מה שהם הביאו על עצמם
וחוץ מזה
הדעה שלי זאת הדעה שלי ושלך שלך
אני בטוח שאני לא אצליח לשכנע אותך במה שאני מאמין ואתה לא תצליח לשכנע אותי
אז אין טעם לריב |
נכון - אם אתה חושב שצריך ללכת ולירות בערבים וזה לטובתם
באמת לא נראה לי אני יכול לשכנע אותך ...
אחי בואנה זה רעיון פצצה
תרוץ לכנסת |
|
|
| nesher |
בואנה נייקון , שמע , לא נכנס איתך לוויכוח או משהו
אבל אני אומר לך , כשאני רואה אנשים כמוך, אני מבין למה הסכסוך לא נגמר
כי כמוך יש משני הצצדדים
ואם זאת צורת המחשבה שלך , אתה לא שווה יותר ממחבל שמפוצץ 20 ישראלים, סלח לי על ההשוואה, הוא לפחות מאמין שייצא לו משהו טוב, אתה סתם רוצה להרוג |
|
|
|
|