return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
את כל הבעיות האלה הם היבאו על עצמם..
יש להם בעיית עוני אז הם מביאים ילדים לעולם
שישתמשו בקונדום מה יש???

אף מדינה בעולם לא מכונה לקחת את הפליטים אליה...מעניין למה?
אז שישראל תסבול...אנחנו גם ככה נדפקים מכל העניין
חאלס צריך לחסל את האזור..
עכשיוו כל ילד שם רוצה להיות מחבל...והכוחות והמשאבים של ישראל מוגבלים
זה לא יגמר טוב אם ניתן להם להמשיך ככה.

ההתנהגות של החיילים היא לא רצויה...לפעמים הם יודעים מה שהם עושים ..
אבל מה שסיפרת מורן זה לפי דעתי טיפשי לעשות
מה יהיה?

ד"א..לא צריך לחשוב בצורה קיצונית לשום כיוון...כי חיים את הרגע ואין לדעת מה יביא המחר..

טה טם!!
YuVaL
חברייס
לא נעים לא להיות השוטר פה
אבל אם זה מתחיל להיות פה טרד של פוליטיקה
u know what the consequences will be
:)
Sniper
quote:
Originally posted by Rising
את כל הבעיות האלה הם היבאו על עצמם..
יש להם בעיית עוני אז הם מביאים ילדים לעולם
שישתמשו בקונדום מה יש???

אף מדינה בעולם לא מכונה לקחת את הפליטים אליה...מעניין למה?
אז שישראל תסבול...אנחנו גם ככה נדפקים מכל העניין
חאלס צריך לחסל את האזור..
עכשיוו כל ילד שם רוצה להיות מחבל...והכוחות והמשאבים של ישראל מוגבלים
זה לא יגמר טוב אם ניתן להם להמשיך ככה.

ההתנהגות של החיילים היא לא רצויה...לפעמים הם יודעים מה שהם עושים ..
אבל מה שסיפרת מורן זה לפי דעתי טיפשי לעשות
מה יהיה?

ד"א..לא צריך לחשוב בצורה קיצונית לשום כיוון...כי חיים את הרגע ואין לדעת מה יביא המחר..

טה טם!!


אני ממש ממש מסכים איתך אחי!!! כל ילד רוצה להרוג שם ביגלל החינוך של ההורים שלו אני לא אומר שאיו שונים יש שם גם ערבים שבאמת רוצים שלום אבל מה לעשות הם סובלים מההיתנהגות של אחרים ביכלל כל השיטת חינוך אפשר להשוות אותה לגרמניה! בגרמניה התחילו ללמד את הילדים מגיל קטן בביצפר שיהודי זה לא טוב צריך להשמיד אותם בלה בלה בלה בכל אופן נייקון כמה שאני קיצוני אתה יותר.. אין לי מה להגיד לך הרי שהם יורים על החיילים והם מחזירים באש הם (הערבים) מסוגלים להגיד שזה טבח!! כמו שהם בקרוב יגידו שהישראלים עושים להם גטו ואין להם איפה לחיות\לעבוד בקיצר לדעתי אין כ"כ פיתרון כי כמה שתיתן להם הם עדיין לא יסתפקו בזה כי הם רוצים שאנחנו הישראלים נצא מהארץ הזאת
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook


ובגלל זה צריך להשמיד אותם מעכשיו :)


ראסמייייייי

והחראות האלה משריצים כמו דגים !!!!
צריך להשמיד אותם
אחד אחד!!!

ומורן זה שאתה אומר שלא מתנהגים אליהם יפה... אז ככה צריך להיות!!!!
למה לפי דעתך אנחנו צריכים להתייחס לערבים בהתנהגות יפה????
ונייקון ( נראה לי לא בטוח שזה אתה)
אתה צודק במה שאתה אומר ואני מסכים איתך
צריך להרוג אותם עוד שהם קטנים!!!

ונשר - למה ואיך אתה יכול להשוות אותו למחבל שהורג ???
לעזעזעל לא מבין...
צריך במדינה הזאת עוד איזה
ברוך גולדשטיין אחד, שיעורר פה לכולם ת'מצב...!!
ושיראה לערבים האלה שאנחנו לא פרררירים שלהם שלא עושים להם כלום או שאנחנו הורגים להם איזה מחבל אחרי פיגוע שהם עושים
Tarantula
quote:
Originally posted by NaOren
ראסמייייייי

והחראות האלה משריצים כמו דגים !!!!
צריך להשמיד אותם
אחד אחד!!!


אתה אומר להשמיד....
זה באמת נראה לך הגיוני להשמיד עם שלם?! כאילו תקשיב לעצמך...
עם גישה כזאת הבעיה הזאת לא תיפטר בחיים... מה זה יעזור למישהו שחיילים ישראלים מסטלבטים על איזה זקן ערבי?! מה זה יעזור למנוע מהם לפגע בנו?!
אין מה לעשות.. להשמיד אותם בלתי אפשרי.. וצריך למצוא פתרון אחר , כי אלימות כזאת באמת לא תפטור שום דבר..
זה לא שאני בעד לתת להם את כל הארץ רק בשביל שלום.. אבל בשביל להשיג משהו צריך גם לוותר..

אוקי.. אותם מלמדים מילדות שיהודי זה לא טוב.. וצריך לרצוח אותו.. אותנו לא מלמדים, אבל מה אנחנו שונאים אותם פחות?! ההורים שלנו לא מדברים לידנו על כל זה מגיל צעיר?!

מישהו פה אמר שאת שיטות הלימוד אפשר להשוות לגרמניה.. זה באמת נכון ובלתי נסבל המחשבה שמלמדים אותם לשנוא אותנו מהבית ספר..
אבל אנחנו גם רוצים להשמיד את כל העם שלהם, ולסלק אותם לעזאזל מהאדמה הזאת.....
dj trinity
חברה אתם ממש מגזימים (אבל ממש)
אני אישית גר 500 מטר מעיר ערבית טירה לפני האינטיפדה הייתי הולך
ואף פעם לא היו אצלנו בעיות איתם ואני 5 קילומטר
קלקילייה לדעתי עם נעיף את כל הדוסים המזדיינים האלה שיושבים התנחלויות מצבנו היה יותר טוב היינו מתקרבים לפתרון עם הערבים ואגב עם אני יהיה לרגע קיצוני אז הדתיים מאוד דומים לערבים גם הם משריצים 15 16 איש 7 שנים....
אני לא אומר שהערבים תמימים
אבל לא כולם שהידים וכו וכו וכו
והחינוך שהם מקבלים הוא מסיבה אחת פשוטה אין להם תנאים בסיסיים למחיה
סתכלו על זה ככה על כל בן שהם שולחים להתאבד הם מקבלים משהו כמו 5000 דולר כל שנה למשך כל החיים
אבל מה מפריע להם יש להם 17 פחות אחד לא ישנה הם גם לא זוכרים איך קוראים לכולם (גם הדוסים ככה)
קיצר אני יכול לזיין תשכל שעות עם אתם רוצים עוד רק תגידו

לסיכום בואו נראה גם איפה אנחנו לא בסדר הרי משתי הצדדים יש קיצוניים אבל זה לא חייב ליהיות תמיד מלחמה!!
אני נשמע כמו פאקינג היפי!
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
חברייס
לא נעים לא להיות השוטר פה
אבל אם זה מתחיל להיות פה טרד של פוליטיקה
u know what the consequences will be
:)


יובל - אני יהיה השוטר הט'רד הזה
אתה יכול להפסיק להסתכל
:)
אין שום דבר רע בדיונים כאלה ...
עד שזה מגיע לספאם וקללות זה בסדר ...

quote:
Originally posted by Tarantula
אתה אומר להשמיד....
זה באמת נראה לך הגיוני להשמיד עם שלם?! כאילו תקשיב לעצמך...
עם גישה כזאת הבעיה הזאת לא תיפטר בחיים... מה זה יעזור למישהו שחיילים ישראלים מסטלבטים על איזה זקן ערבי?! מה זה יעזור למנוע מהם לפגע בנו?!
אין מה לעשות.. להשמיד אותם בלתי אפשרי.. וצריך למצוא פתרון אחר , כי אלימות כזאת באמת לא תפטור שום דבר..
זה לא שאני בעד לתת להם את כל הארץ רק בשביל שלום.. אבל בשביל להשיג משהו צריך גם לוותר..

אוקי.. אותם מלמדים מילדות שיהודי זה לא טוב.. וצריך לרצוח אותו.. אותנו לא מלמדים, אבל מה אנחנו שונאים אותם פחות?! ההורים שלנו לא מדברים לידנו על כל זה מגיל צעיר?!

מישהו פה אמר שאת שיטות הלימוד אפשר להשוות לגרמניה.. זה באמת נכון ובלתי נסבל המחשבה שמלמדים אותם לשנוא אותנו מהבית ספר..
אבל אנחנו גם רוצים להשמיד את כל העם שלהם, ולסלק אותם לעזאזל מהאדמה הזאת.....


WORDS OF WISDOM ...
אורן - אתה ממש טמבל ...
גם אני חושב ככה אחרי פיגוע וכאלה מתוך כעס
אבל אני לא מספיק מטומטם כמו איזה מגבניק שחור
שיבוא לזקנצ'יק אחד ויתחיל לבעוט לו בשקים של תפוחי אדמה
שהוא מביא לאישתו הבייתה
תאמין לי שלזקן הזה אין שום דבר נגד אף אחד וממש לא מזיז לא את
הביצה המצב בין ערבים לישראלים הוא רק רוצה לחיות עם אישתו
ולאכול תפוחי אדמה ...
תאמין לי - ראסמי רותם צודק בהרבה מהדברים שהוא אמר ...

נכון - רובם זונות , רובם חארות , אף מדינה לא רוצה אותם באמת
אז למה שאנחנו ניתקע איתם ?
באמת גם הערבים נזכרו שהמדינה פה שייכת להם רק שאנחנו עברנו הינה
לפני זה לא הפריע להם כלום ואפילו ירדן , מצריים וכל השכנים לא היו מוכנים להיתקע עם החרבונות האלה ...
אבל עדיין אין מה לעשות איתם אנחנו תקועים ...
והשמדה זה לא רעיון הכי מציאותי

אורן בהמשך למה שאתה אומר - אולי תציע לממשלה את הרעיון שלך
נקים רחובות קטנים סתם אני מנסה לחשוב על שם
הממממ גטאות אפשר לקרוא לזה
אולי נעביד אותם שם כדי שייצא לנו מזה משהוא ורק אז נהרוג אותם
ראסמי אורן - אתה נשמע אהבל ...

אני לא אומר שהם מלאכים אני אומר שצריך למצוא פיתרון
הפרדה נשמע הכי הגיוני אבל תאכלס גם עם זה יש בעיות ...
חבל שאי אפשר טרנספר ...
הכי פשוט הכי טוב ...
Hell_Copter
עוד ט'רד כזה... כמה כיף

אז ככה...
טריניטי... אתה מדבר על ערבים ישראלים... פה מדובר על פלשתינים
זה שני דברים שונים לגמרי!!
עד כמה שלא נעים להודות ערבים ישראלים הם חלק מהמדינה שלנו... זה אולי מסריח ויכול לגרום בעיות אבל הם חלק
קחו לדוגמה את אלונה... היא גרה בנצרת עילית, עיר יהודית לכל דבר... אבל יש שם ים ערבים... והעיר שלה ליד נצרת, שזאת עיר ערבית בכלל
אין מה להשוות בהתנהגות בין פלשתינים לערבים ישראלים וזהו

ולמה בכלל לחשוב על השמדה של עם שלם!?!?!?1
צריך כולה לטפל בגרעין הבעייתי וזה אמור לפתור את הכל
הנחש לא ימשיך להכיש אם תכרות לו את הראש!!!
DjChook
quote:
Originally posted by YuVaL
חברייס
לא נעים לא להיות השוטר פה
אבל אם זה מתחיל להיות פה טרד של פוליטיקה
u know what the consequences will be
:)



ממתי אתה מוד ?!
Scorchio
"רצועת עזה קרובה לפיצוץ"

נראה לי יותר טוב ככה...

Rising
quote:
Originally posted by Scorchio
"רצועת עזה קרובה לפיצוץ"

נראה לי יותר טוב ככה...


אני איתך ברעיון ;)
nesher
תשמעו חברים
בקטע אם הערבים , מצטער להגיד, אני פשוט לא רואה פתרון
מורן , קצת הפליא אותי שאחרי כל הנאום שלך הבאת את הדוגמא של טנספר ואמרת שהוא טוב, אבל שחושבים על זה
אם הייתה איזה מדינה בעולם שרוצה לקבל אותם , זה אחלה רעיון
אבל מצד שני אחי, תחשוב אם היו לוקחים אותך מהאדמה שלך , ותוקעים אותך באיזה חור פתאום , שאתה בכלל לא רוצה להיות בו, על זה חשבת?
חוץ מזה, כבר יש לנו בעיות עולמיות יותר חמורות
העניין עם המוסלמים נהפך לעניין כלל עולמי, ככה זה בכל מאה כמעט, תמיד יש משהו חרא, מאה שעברה אלה היו הגרמנים בשתי מלחמות עולם , עכשיו זה הטרור האיסלמי שמאיים לכבוש את העולם (דרך-אגב כל פעם מצחיק אותי מחדש (לחשוב על בן-לאדן בתור מוח, פינקי אנד דה בריין בריין בריין בריין
אוסאמה, מה עושים מחר בערב
מה שאנחנו עושים כל ערב, מנסים להשתלט על העולם , מוחהחהחהחהחה
קיצר, עזבו שטויות , למה לחשוב הרבה
אין פתרון מתאים כרגע, הפתרון היחידי שקיים באופק, זה שיקום מנהיג טוב יותר אחרי ערפאת
איך שאני רואה את זה
רק ארה"ב מסוגלת מתישהו להביא לשלום עולמי, אבל זה הולך לקחת הרבהההה זמן
והרבה פיצוצים, והרבה מלחמות
תפסיקו כבר עם טרד'ים על ערבים ולשפוך את כל מה שיש לכם בבטן, במקום בשכל
כולנו אחרי כל פיגוע גדול , דוגמאת התאומים ומלון פארק, הבדל ענק כמובן
חושבים מהבטן ואומרים להשמיד את כולם
אבל צריך אחרי כל זה , לקחת את הדברים ולחשוב יותר בהגיון
איך באמת אפשר לפתור תבעיה, והשמדת עם , זה לא הפתרון לבעיה, וזה הכי נורא בעולם שיהודים כמוכם , שאמורים לדעת מזה אומר, חושבים על כזה דבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement