|
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ראסמי ...
אבל שמע זה שעדיין יש אנשים (אהם אהם אורן אהם אהם) שיילכו
ויצביעו על עיוור נתניהו וייצעקו
היידה ביבי
כי אין להם הרבה שכל והם לא מתענינים בכלל במה שקורה
במציאות אלא רק באיך שהטמבל מדבר ... זה מה שעצוב...
איזה מדינה.... איזה מדינה ... איזה מדינה , מיוחדת במיננננהההה |
היייייידה ביבי
ומה הקשר !!!!
תאמין לי ששאני מבין מאד בפוליטיקה.... לא יודע אם יותר ממך כי אני לא יודע כמה אתה מבין
אבל אבא שלי חבר ליכוד ובכלל אנחנו מדברים על זה הרבה
אז אולי אתה הוא זה שלא מבין פה...
| quote: | Originally posted by MasterP
ולדבר הפחות החשוב
הליכוד כולו שחיטות
אלק סקר בארץ ראיתי
41 מנדטים
אתם קולטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
גבר...
התערבתי עם חבר שלי על 50 שקל
אני אומר שיהיה מעל 55 מנדטים
:-)
יש לי הרגשה טובה לגבי הבחירות.... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by nesher
אנחנו אספסוף גאה |
אני אספסוף גאה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NaOren
גבר...
התערבתי עם חבר שלי על 50 שקל
אני אומר שיהיה מעל 55 מנדטים
:-)
יש לי הרגשה טובה לגבי הבחירות.... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
העיקר שאתה אומר שאתה מבין בפוליטיקה
אתה שוכח בכלל מה שביבי עשה!
GIVE ME A BRAKE
!!!! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
העיקר שאתה אומר שאתה מבין בפוליטיקה
אתה שוכח בכלל מה שביבי עשה!
GIVE ME A BRAKE
!!!! |
ראיתי וואי שינוי שיחקו אותה
אורן עלק 55 מנדטים ומעלה
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בבקשה זה מביך
ומישהו ראה את הכרזה של שינוי
בהארץ?
משהו בסט
באמת שיחקו אותה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by MasterP
ראיתי וואי שינוי שיחקו אותה
אורן עלק 55 מנדטים ומעלה
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בבקשה זה מביך
ומישהו ראה את הכרזה של שינוי
בהארץ?
משהו בסט
באמת שיחקו אותה |
כן ראיתי אותה!
חיפשתי ולא מצאתי
אז הבאתי את זה |
|
|
| Hell_Copter |
אורן בוא תתערב גם איתי...
בא לי להרויח קצת כסף קל |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
העיקר שאתה אומר שאתה מבין בפוליטיקה
אתה שוכח בכלל מה שביבי עשה!
GIVE ME A BRAKE
!!!! |
הם כותבים שהם קיימו מה שהם הבטיוחו לבוחריהם,
אבל כולכם בטח שמעתם שהם לא הוציאו כמעט (או בכלל) שום חוק נגד חרדים..
אז אולי הם יקיימו את ההבטחות בבחיורת האלה, אבל בבחירות הקודמות הם סתם מפלגה שלא עשתה כלום, כאילו אם אני טועה תקנו אותי |
|
|
| MoSH_MaN |
הם היו באופיזיציה
והם היו חלשים וחדשים
אז זה קשה
אבל עכשיו.........! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הם היו באופיזיציה
והם היו חלשים וחדשים
אז זה קשה
אבל עכשיו.........! |
טוב אז שיהיה לך בהצלחה, אני אישית לא אוהב את המפלגה |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Flotser
הם כותבים שהם קיימו מה שהם הבטיוחו לבוחריהם,
אבל כולכם בטח שמעתם שהם לא הוציאו כמעט (או בכלל) שום חוק נגד חרדים..
אז אולי הם יקיימו את ההבטחות בבחיורת האלה, אבל בבחירות הקודמות הם סתם מפלגה שלא עשתה כלום, כאילו אם אני טועה תקנו אותי |
תשמע אחי, 6 מנדטים למפלגה באופוזיציה מול 17 מנדטים לש"ס בקואליציה
נו באמת
למה אתה מצפה?
אבל בעקרון , אתה תתפלא כמה חוקים דווקא הם כן הציעו
הרבה כאלה, והם אלה שהכניסו את הסעיף בחוק טל שאומר שהחוק הוא זמני ל5 שנים אם אני לא טועה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
טוב אז שיהיה לך בהצלחה, אני אישית לא אוהב את המפלגה |
אני איתך בזה אחי
ומוש לא קשור לחדשים...
אם האמינו בהם אז יאמינו בהם היום
זה לא שהם עשו משהו מאסיבי שיגרור כל כך הרבה שינוי בדעת הקהל |
|
|
|
|