return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 11)
View this Thread in Original format
nesher
אנחנו אספסוף גאה
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike
ראסמי ...
אבל שמע זה שעדיין יש אנשים (אהם אהם אורן אהם אהם) שיילכו
ויצביעו על עיוור נתניהו וייצעקו
היידה ביבי
כי אין להם הרבה שכל והם לא מתענינים בכלל במה שקורה
במציאות אלא רק באיך שהטמבל מדבר ... זה מה שעצוב...

איזה מדינה.... איזה מדינה ... איזה מדינה , מיוחדת במיננננהההה


היייייידה ביבי

ומה הקשר !!!!
תאמין לי ששאני מבין מאד בפוליטיקה.... לא יודע אם יותר ממך כי אני לא יודע כמה אתה מבין
אבל אבא שלי חבר ליכוד ובכלל אנחנו מדברים על זה הרבה
אז אולי אתה הוא זה שלא מבין פה...



quote:
Originally posted by MasterP

ולדבר הפחות החשוב
הליכוד כולו שחיטות
אלק סקר בארץ ראיתי
41 מנדטים
אתם קולטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


גבר...
התערבתי עם חבר שלי על 50 שקל
אני אומר שיהיה מעל 55 מנדטים
:-)

יש לי הרגשה טובה לגבי הבחירות....
NaOren
quote:
Originally posted by nesher
אנחנו אספסוף גאה



אני אספסוף גאה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NaOren
גבר...
התערבתי עם חבר שלי על 50 שקל
אני אומר שיהיה מעל 55 מנדטים
:-)

יש לי הרגשה טובה לגבי הבחירות....



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

העיקר שאתה אומר שאתה מבין בפוליטיקה

אתה שוכח בכלל מה שביבי עשה!

GIVE ME A BRAKE



!!!!
MasterP
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

העיקר שאתה אומר שאתה מבין בפוליטיקה

אתה שוכח בכלל מה שביבי עשה!

GIVE ME A BRAKE



!!!!


ראיתי וואי שינוי שיחקו אותה
אורן עלק 55 מנדטים ומעלה
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בבקשה זה מביך

ומישהו ראה את הכרזה של שינוי
בהארץ?
משהו בסט

באמת שיחקו אותה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by MasterP
ראיתי וואי שינוי שיחקו אותה
אורן עלק 55 מנדטים ומעלה
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בבקשה זה מביך

ומישהו ראה את הכרזה של שינוי
בהארץ?
משהו בסט

באמת שיחקו אותה



כן ראיתי אותה!
חיפשתי ולא מצאתי
אז הבאתי את זה
Hell_Copter
אורן בוא תתערב גם איתי...
בא לי להרויח קצת כסף קל
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

העיקר שאתה אומר שאתה מבין בפוליטיקה

אתה שוכח בכלל מה שביבי עשה!

GIVE ME A BRAKE



!!!!


הם כותבים שהם קיימו מה שהם הבטיוחו לבוחריהם,
אבל כולכם בטח שמעתם שהם לא הוציאו כמעט (או בכלל) שום חוק נגד חרדים..
אז אולי הם יקיימו את ההבטחות בבחיורת האלה, אבל בבחירות הקודמות הם סתם מפלגה שלא עשתה כלום, כאילו אם אני טועה תקנו אותי
MoSH_MaN
הם היו באופיזיציה
והם היו חלשים וחדשים
אז זה קשה


אבל עכשיו.........!
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הם היו באופיזיציה
והם היו חלשים וחדשים
אז זה קשה


אבל עכשיו.........!


טוב אז שיהיה לך בהצלחה, אני אישית לא אוהב את המפלגה

nesher
quote:
Originally posted by Flotser
הם כותבים שהם קיימו מה שהם הבטיוחו לבוחריהם,
אבל כולכם בטח שמעתם שהם לא הוציאו כמעט (או בכלל) שום חוק נגד חרדים..
אז אולי הם יקיימו את ההבטחות בבחיורת האלה, אבל בבחירות הקודמות הם סתם מפלגה שלא עשתה כלום, כאילו אם אני טועה תקנו אותי


תשמע אחי, 6 מנדטים למפלגה באופוזיציה מול 17 מנדטים לש"ס בקואליציה
נו באמת
למה אתה מצפה?
אבל בעקרון , אתה תתפלא כמה חוקים דווקא הם כן הציעו
הרבה כאלה, והם אלה שהכניסו את הסעיף בחוק טל שאומר שהחוק הוא זמני ל5 שנים אם אני לא טועה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
טוב אז שיהיה לך בהצלחה, אני אישית לא אוהב את המפלגה


אני איתך בזה אחי
ומוש לא קשור לחדשים...
אם האמינו בהם אז יאמינו בהם היום
זה לא שהם עשו משהו מאסיבי שיגרור כל כך הרבה שינוי בדעת הקהל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement