|
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by NyKoN
או הרעיון הכי חכם- לעשות להם טרנספר |
חכם...
נו יופי
אתה חושב מישהו מוכן לקבל אותם? חאלס בלתי אפשרי
נתקענו איתם. |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחח
מישהו זוכר את פלאש
טראנס פייר לערבים
חחחח |
|
|
| DjChook |
וואי נייקון אני לא מאמין שאתה אומר כאלה שטויות
איזה טילים בדיוק הפלסטינאים יצרו ?!?!!?
אולי החמאס בעזרת לבנון וסוריה מייצרים טילים
אולי מבריחים לרשות טילים
אבל מיצרים ?!
ומוש
זה אחד הפלאשים / דברים בטלויזיה הכי מצחיקים שנראו איי פעם ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחח
מישהו זוכר את פלאש
טראנס פייר לערבים
חחחח |
זה סרט גאוני!!!
יש לי אותו על המחשב עדיין
קורע אותי כל פעם מחדש!!
ואורן... אין לך מושג כמה אתה צודק
נראה לכם שלמדינות ערב אכפת מהפלשתינאים?
אולי הם שונאים את ישראל אבל אם יגידו להם לקחת את כל הפלשתינאים הם ישתינו עליהם בקשת!!! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה סרט גאוני!!!
יש לי אותו על המחשב עדיין
קורע אותי כל פעם מחדש!!
|
באמת אחד הגדוליםםםם!!! |
|
|
| oDrori |
נראה לי שאני תקוע כמה פוסטים אחורה בטרד אבל כמה דברים:
-מדינות ערב לא שמות זין על הערבים. מלבד מצריים, לאף מדינה ערבית אין זהות לאומית בעלת טווח הסטורי מוצק. האחווה הערבית היא במטרה לחזק את האיסלאם וכאשר מגיע המועד - לתרץ את המלחמה ביהודים
זה בתגובה לפוסטים האחרונים.
וזה משהו שהייתי צריך לשאול\להגיד וה וא לא לגמרי קשור לנושא הזה אבל הוא כן:
מה הצעד הסופי מצד הימין? תסלחו לי שאני משתמש במונחים כמו ימין\ שמאל וכו' אבל לאן הוא בא להוביל? במקור הימין נוצר כתגובה לשמאל ולא בשביל להגיע לאיזשהי מטרה וככה אני מרגיש גם שעכשיו... מה, לנסות להעיף את הפלסטינאים? אפילו עם ארה"ב עוזרת לנו, יש לנו 65 אחוזים מאוכלוסיית העולם להתמודד איתה אח"כ.
אני בעיקרון מקווה לקבל תשובה מאלון (נייקון) ואורן (נאור) שהם שני הקיצוניים העיקריים פה ממה שקראתי עד עכשיו... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני מסכים עם הבן אדם הזה שאמר לך
אבל הבעיה היחידה היא שהורגים להם מישו הם מפיצים את זה בכל העולם בתיקשורת וכל העולם רואה מה שאנחנו עשינו להם ושלנו הם עושים משו כל התיקשורת בעולם משו קטן וזהו
|
לדעתי מערכת ההסברה שלנו פשוט על הפנים ...
נתניהו הזה - שיתנו לו לדבר כי זה הדבר היחידי שהוא טוב בו ...
לדעתי הוא צריך להקים מערך יותר נורמלי ממה שהיה שפרס היה
אחראי על זה למה ההסברה שלנו ביחס לשלהם על הפנים ...
| quote: | Originally posted by NyKoN
ורותם-
תתבייש איך שאתה משווה בין האצ"ל והלח"י והפלמ"ח לבין הארגוני טרוריסטים המלוכלכים האלו
הארגונים היהודים אז עשו פעולות נקם שלא גרמו להרג מכוון
ואיך שאתה משווה בין שניהם זה פשוט בושה שישראלי מדבר ככה |
אני יגיב רק על זה למה שאר הפוסט שלך עשה לי בחילה ...מצטער אם זה נשמע
מתנשא ...
ואם אחד האצ"ל השווה ביניהם תאמין לי שהוא לא מתבייש שהוא ישראלי
ולא עשינו רק פעולות נקם ומה אתה מזיין תשכל
חלק מהם כן גרמו להרג מכוון - אבל אני לא מסכים עם ההשוואה כי
באמת יש הבדל - אנחנו השתדלנו לפחות לפגוע פחות באזרחים
והיה לנו יותר קל למה היה פה ממשל צבאי יחסית , וגם
עוד משהוא - אנחנו הודענו על פצצות ונתנו זמן לפינוי הבינינים
...
אבל כמו שחן אמר ואני מסכים איתו - לא הכל יודעים ואני מאמין
שכמו שערבים מאמינים שהכל כשר להשיג את המדינה
שלהם ככה גם אנחנו האמנו ...
אל תהיו עיוורים (חן תודה על ההשראה :)
| quote: | Originally posted by Flotser
איך אפשר להשוות את זה למה שעושים הפלשתינאים , שלא מפסיקים שימוש בטרור, למרות שכמעט והיה להם כל מה שהם רצו אחרי הסכמי אוסלו ועוד עם קמפ דייויד, היה להם כמעט הכל , כמעט מדינה, הם לא היו כבושים כבר
|
גם פה אני יגיב לזה רק למה מה שכתבת לגבי האצ"ל וההגנה לא נכון פשוט ...
קיצר - בציטוט הזה אני מסכים איתך בגלל זה אני נוטה לימין ...
מה לעשות אין עם מי לדבר שם - רובם זונות עם בעיות פנימיות ושחיתויות
מטורפות בשילטון ... אין אבל גם פיתרון טוב מימין ...
אולי הפרדה ... אולי מנהיג חדש ... ואללה אין לי מושג
אני מאמין שארה"ב יגמרו עם עיראק הם יעברו לחיזבאללה כמו שהם אמרו ובדרך יטפלו גם בחמאס ואז אני מאמין שיהיה יותר טוב ...ויותר קל ...
מבחינת התמיכה ...
| quote: | Originally posted by NyKoN
קובעים עובדות בשטח כוס עמאק
מה היית עושה אם לא היו "מתנחלים" ברמת הגולן?
מה היית עושה אם לא היו "מתנחלים" בירושלים?
היה נשאר רק ת"א
תחשוב..
כשיכנסו לתהליכי שלום- אם יכנסו לתהליכי שלום
יהיה יותר קל לבקש עוד שטח כי יש שם כבר מושבים קיימים שבעיה לפנות
בשביל זה הם שם!
ציונות בשבילם זה לקבוע עובדות בשטח |
איזה בולשיט !!! על מה אתה מדבר?!?!?
אם זה כזאת ציונות וגבורה למה אתה לא מתנחל ???
למה ההורים שלך היום לא עוברים לשם למען הציונות !!!???
איזה בולשיט אחי - אתה חיי בסרטים כל ההתנחלויות האלה
שיימחקו יימח שמם - איזה ציונות ואיזה נעליים !!!
חצי מהכסף שההורים שלך קורעים תת'חת בשבילו בעבודה כל יום
כדי לקנות לך את המחשב שאתה כותב עליו עכשיו הולך להתנחלויות האלה !
זה אשכרה מדינה בתוך מדינה - הם טפילים ולמי שמתעניין קצת
שייקרא על הסכומים שהולכים לשם !! אין לכם מושג פשוט אין ...
ואתם יודעים כמה כוח צה"ל מבזבז כדי להגן עליהם ???
אחי אתה אשכרה לא יודע על מה אתה מדבר - מה זאת אומרת מה יהיה שם ???
יהיה שם אוצרות ודרקונים ! צה"ל יהיה שם כמו עכשיו אלא מה ???
רק שבלעדיהם יהיה לו יותר קל לקבוע את העובדות בשטח
ואולי יהיה לו גם יותר כסף כי החארות האלה לא ייקחו הכל
ולחיילים שם יהיו תנאים יותר טובים ! (אריאל יחי שיפוץ החטמר"ים :)) רק
שייצאו משם כבר כל הדפוקים האלה ...
| quote: | Originally posted by nesher
פתרון יכול להגיע רק בצורת הסכם מדיני , עם כבוש תמיד מתנגד לא משנה מה
קיצר, צא מאידיאולוגיה שלך , גם אתה לומד בדיוק מהסביבה שלך לשנוא QUOTE]
יש בזה משהוא ולאלה שלומדים עכשיו בבית ספר בין השאר היסטוריה
תזכרו שכל עם כבוש בהיסטוריה ששאף לעצמאות מדינית קיבל
אותה בסוף ... אין מה לעשות גם הם יקבלו זה רק עניין של זמן
ושל הרוגים ...
[QUOTE]Originally posted by NyKoN
כשתהיה להם מדינה הם לא יצטרכו מתאבדים
יהיו להם כבר טנקים ופתאום תהיה להם גם מלחמה קונבנציונלית מאוד ואז יהיה מאוד קשה לנצח
ביחוד בגלל שהם כ"כ קרובים אלינו מבחינה ג"ג ואין להם שום בעיה לרגל אחרינו ואחרי הצבא
|
אחי אלוהים על מה אתה מדבר ???
בואנה אם אתם לא יודעים תחסכו לנו את ההסברים ואל תגידו שטויות !!!
איזה טנקים ואיזה נעליים ??????
אתה יודע על האמצעים שיש לנו בכלל ???
איזה טנקים ??? אני משה אופניק אם יהיה להם אישורים לייצר בכלל
קופסאות גפרורים ...
אם תהיה להם מדינה הפיקוח עליהם יהיה על הוריד שבגרון של
אמא של עראפת !
אתה יודע שישראל יצא מסיני - בהסכם עם מצריים - אתה יודע
שכל טנק או משהוא הכי קטן שמתקרב לסיני אנחנו יודעים על זה ???
יש לנו כוח מודיעין עצום אחי - איזה טילים ואיזה טנקים
התקשרו מבלוקסאסטר ואמרו שתחזיר ת'סרט שאתה חיי פה ...
כמו שחן אמר - מדינה במצב שלהם זה רק ייצוגי
עצמאות מדינית במסגרת טריטוריאלית ...
| quote: | Originally posted by NyKoN
אבל אני מציע שאו לסרס את כל האוכלוסיה שלהם שלא יוכלו להתרבות
|
חחחחח
אחי קרעת אותי - את זה עוד לא שמעתי ...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נראה לכם שלמדינות ערב אכפת מהפלשתינאים?
אולי הם שונאים את ישראל אבל אם יגידו להם לקחת את כל הפלשתינאים הם ישתינו עליהם בקשת!!! |
כוס אמק - זה נכון אחושרמוטה איזה עצבים ...
נראה לי הפרדה הכי ריאלי - שייתקעו להם עם כל הבעיות שלהם
בינינו שדה מוקשים וחאלאס ...
| quote: | Originally posted by oDrori
מה הצעד הסופי מצד הימין? תסלחו לי שאני משתמש במונחים כמו ימין\ שמאל וכו' אבל לאן הוא בא להוביל? במקור הימין נוצר כתגובה לשמאל ולא בשביל להגיע לאיזשהי מטרה וככה אני מרגיש גם שעכשיו...
|
יש בזה משהוא - שמעתי כבר המון דברים על התאוריה הזאת ...
וזה בערך נכון ...
בגלל זה גם שתדעו שהימין הוא היחיד בדרך כלל שיכול לעשות שלום
למה אם השמאל בשלטון הימין התנגד לשלום לא משנה מה ...
ולא משנה באיזה תנאים ...
אבל השמאל תמיד יתמוך בשלום
בגלל זה התאוריה אומרת שרק ימין לרוב יביא שלום
וככה היה גם בצרפת - ש"דה גול" יצא מאלג'יריה ...
וככה גם עם השלום עם מצריים שהליכוד מתגאים כאילו זה הישג שלהם ...
איזה בדיחה השמאל עוד דיברו על הסכמים כאלה הרבה לפני
ובכנסת הליכוד התנגד כמעט כולו לשלום - העבודה הם אלה שאישרו
את ההסכם ורק בזכותם וחלק מהליכוד הוא עבר הכנסת ...
אלק הישג של הליכוד - בגלל זה גם שאני נוטה לימין אני יכול
להגיד שהרבה מהליכוד פשוט בדיחה לפעמים ...
ועוד שוויתרנו על סיני - שטח ענק - גדול פי כמה מישראל ומכיל
כמויות נפט אדירות !!
כמה כסף ישראל הפסידה על הנפט הזה
ולא רק זה עד עכשיו יש לנו בעיות כי מצרים רוצה החזרים
על הנפט ששאבנו בתקופה שהיינו שם סעמק ...
חבר'ה - רק משהוא קטן - שמחה והילולה שסוף סוף יש פה דיון נורמלי בלי קללות ושטויות כאלה
וגם אחלה שיחסית הרבה הצטרפו :) |
|
|
| DjChook |
בונא מורן אתה כותב הרבההה בלילה :)
אבל בעיקרון באמת פוסט נחמד שמסביר הרבה
אלון אתה לאט ולאט הופך להיות כמו אורן
כל הפוסטים שלך הם על בסיס רגש ולא ידע, והרגש שלך משתלט...
וככה יוצאים לך פוסטים שגורמים להגיד
:wtf:
ולא מה שהאייקון הזה מייצג אלא מה שרשום באותיות שלו :)
בכל מקרה בקשר למה שאמרת מורן אני שמח שאתה אוהב את הכתיבה שלי
באמת בזמן האחרון אני מרגיש נורא מאושר לכתוב בפורום :)
אוהבים את מה שאני כותב
ואני אוהב אותכם חחח
גם את אלון, ואת אורן בכלל
למרות שדעותיהם מוזרות :)
אחחחחחחח אין לי משהו מענין להוסיף כרגע לטרד ...
אהה יש בעצם משהו קטן...
תגיד לי מתי פעם אחרונה ביקרת ברמת הגולן ולמדת שם על אופי האדמה או על הצמחים והחיות שגרות שם ?
אתה יודע למה אתה לא נזכר ? כי לא לומדים
כל איזור רמת הגולן נשבע לכם זה רמת זכרון, כל מה שעושים שם זה ללמוד על מלחמות
ואם נמשיך להכנס לשם למלחמות, באיזשהו שלב גם נלמד על מלחמות שקראנו במאה הזאתי...
אי אפשר להמנע מיזה, הסכסוך עם סוריה, שאולי לא ככ חם עכשיו אףפעם לא יעלם
הם לא יפסיקו לרצות את רמת הגולן בדיוק כמו שהערבים לא יפסיקו לרצות את השטחים שלהם חזרה.
Edit:
שגיא הציע שנה שעברה לשים סטטוסטרון במים שהם שוטים
וככה כל הערבים יקבלו הורמונים ויהיו הומואים ופלצנים ולא יתרבו חחח
אני לא זוכר בדיוק איך קוראים להורמון הזה
אולי סטטוגן ?
המממ לא זוכררר |
|
|
| NyKoN |
דבר ראשון הרשו לי לפתוח בהצהרה קטנה
אין לכם מושג מה הרמת ידע הכללית שלי שנוגעת להיסטוריה של מדינת ישראל וקווים מדיניים ואסטרטגיים
אתם לא יודעים מה אני כן יודע ומה אני לא יודע
ומורן תתפלא- אני יודע הרררררבבבבבבה יותר ממה שאתה חושב
מה שאני אומר מתבסס על עובדות קודם ורגשות אח"כ
אני לא אמרתי שאני מסכים עם מתנחלים- אני בעצמי לא סובל דוסים
אבל בתכלס זה נכון- הם אלה שקובעים את העובדות בשטח
אתה תצא משם עכשיו איזה מסר אתה מעביר להם?
שהכנעת אותנו- בדיוק כמו שיצאת מלבנון ואז התחילה האינתיפדה ופתאום לערבים נפתח התאבון
המוח הערבי לא עובד כמו המוח שלנו יש להם אידיאולוגיה שונה מאוד
וכמה שהם מפגרים אלוהים חנן כמה מהם להיות חכמים ותתפלא אבל אפשר בהחלט להוציא מידע מאווווווווד סודי על יחידות ובסיסים ולוח שמירות של בסיסים בגלל המיקום הג"ג שהם כ"כ קרובים אלינו
ותאמין או לא תוך כמה שנים של מדינה כמו שהיו מחרטות שיצרו את הטילים המעפנים שלהם הם ייצרו טנקים ולאט לאט הטנקים ישתפרו מחרא לטוב מספיק בשביל להוריד מחסום
ומה אז? חזרנו לאותה משבצת רק שהפעם לחארות האלה יש מדינה והפעם הם לא רוצים שנצא מהשטחים אלא שנצא מהמדינה שלנו
הכל נראה לך מאוד דמיוני ומאוד מוגזם אבל הכל מאוד נכון
ותשמע- אם הקטע של הסירוס זה עוד פתרון
אולי זה מצחיק אותך אבל אולי זה ימנע מהם להשריץ כ"כ הרבה ילדים כי עם כל הכבוד 2 מיליון איש על 120 ק"מ מרובע ושזה ממשיך לגדול בכזאת מהירות זה לא ממש בריא לנו או להם |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by NyKoN
דבר ראשון הרשו לי לפתוח בהצהרה קטנה
אין לכם מושג מה הרמת ידע הכללית שלי שנוגעת להיסטוריה של מדינת ישראל וקווים מדיניים ואסטרטגיים
אתם לא יודעים מה אני כן יודע ומה אני לא יודע
ומורן תתפלא- אני יודע הרררררבבבבבבה יותר ממה שאתה חושב
מה שאני אומר מתבסס על עובדות קודם ורגשות אח"כ
אני לא אמרתי שאני מסכים עם מתנחלים- אני בעצמי לא סובל דוסים
אבל בתכלס זה נכון- הם אלה שקובעים את העובדות בשטח
אתה תצא משם עכשיו איזה מסר אתה מעביר להם?
שהכנעת אותנו- בדיוק כמו שיצאת מלבנון ואז התחילה האינתיפדה ופתאום לערבים נפתח התאבון
המוח הערבי לא עובד כמו המוח שלנו יש להם אידיאולוגיה שונה מאוד
וכמה שהם מפגרים אלוהים חנן כמה מהם להיות חכמים ותתפלא אבל אפשר בהחלט להוציא מידע מאווווווווד סודי על יחידות ובסיסים ולוח שמירות של בסיסים בגלל המיקום הג"ג שהם כ"כ קרובים אלינו
ותאמין או לא תוך כמה שנים של מדינה כמו שהיו מחרטות שיצרו את הטילים המעפנים שלהם הם ייצרו טנקים ולאט לאט הטנקים ישתפרו מחרא לטוב מספיק בשביל להוריד מחסום
ומה אז? חזרנו לאותה משבצת רק שהפעם לחארות האלה יש מדינה והפעם הם לא רוצים שנצא מהשטחים אלא שנצא מהמדינה שלנו
הכל נראה לך מאוד דמיוני ומאוד מוגזם אבל הכל מאוד נכון
ותשמע- אם הקטע של הסירוס זה עוד פתרון
אולי זה מצחיק אותך אבל אולי זה ימנע מהם להשריץ כ"כ הרבה ילדים כי עם כל הכבוד 2 מיליון איש על 120 ק"מ מרובע ושזה ממשיך לגדול בכזאת מהירות זה לא ממש בריא לנו או להם |
יאללה אחי, אז מה אתה אומר, אני בעד סירוס
נכרות להם תזין
זה מה שאתה אומר?
אני קורא את זה עכשיו , ותשמע , בדרך-כלל דברים כמו שלך מצחיקים אותי וזה, ואני לוקח את זה בסבבה ובהבנה שמדברים מהלב ולא מהמוח
אבל אחי, איזה זיוני מוח אתה מביא פה בכמויות , בא לי למות
איזה סרטים אתה חייייייייי, אחי אני עוד שניה בא ולוקח לך תממיר של היס!
זה מסוכן לך גבר
נראה לך שבתור מדינה עצמאית , הם יהיו כאלה מפגרים ויעיזו להתקרב לתחת שלנו?
חוץ מזה, תאמין לי שתהיה להם מדינה הם יצטרכו לעבוד על הבעיות הפנימיות שלהם 100 שנה לפחות עד שייצא מהם משהו
הכל שם הולך ביחד עם ישראל
איזה לכבוש איזה להעיף ואיזה זיון מוח
הם רוצים מדינה, הם רוצים שטח , עוד משהו שהם רוצים ולא ניתן להם ועל זה רוב הוויכוחים זה זכות השיבה של הפליטים , משהו כמו 3 מליון אנשים
אז בגלל הבעיה של ההשרצה שלהם , גם השמאל מבין שזה לא הגיוני להביא כל כך הרבה אנשים למקום הקטן הזה
?אחי, אתה רוצה שאני יביא סיכה לפוצץ לך תבועה שאתה חיי בא |
|
|
| NaOren |
רותם - אתה נראה לי חי באיזה סרט טוב
וואלה אם נראה לך שהם כאלה טובים אז שמח בשבילך כי אני רק שומע ערבי כבר מעלה לי תפיוזים....!!
בראסמי עכשיו תגיד לי נראה לך שהם רוצים שלום????
לעזעזעלל כבר נמאס בתקופת ברק... עראפת וברק היו כבר בלבי של כמעט חתימה או אנערף מה היה שם
אבל ערפאת ביקש עוד ועוד וזה לא בגלל שהוא רצה עוד ועוד
הוא פשוט לא רצה שלום~!!!!
והזבל הזה עדיין לא רוצה
וכמו ערפאת תאמין לי שיש עוד המון כאלה שם שלא רוצים ואם יש כאלהב שכן רוצים אז הם ממש ממש ממש ממש ממש מיעוט והם לא עושים כלום עם הדעות שלהם... |
|
|
| MasterP |
טוב יש וויכוחים שעדיף לא להתערב בהם
מהסיבה הפשוטה שאף צד לא יכריע
לוקח זמן עד שמישהו מתבגר ואז מבין את הדרך הנכונה
לפי דעתי הם לא רוצים לקלוט את זה עכשיו אז למה ללכת עם הראש בקיר
כל אחד עם הדעה שלו
אם הם חושבים שהם צודקים אז זכותם אם בסופו של דבר יבינו
**EDIT**
ואורן צודק בקשר לאפלייה שלי חחחחחח
סחטיין על ההשקעה כל מי שכתב פה את מה שהוא חושב |
|
|
|
|