|
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
| quote: | Originally posted by MasterP
האירופאים אדישים לעולם אין מה לעשות |
True
הם לא למדו לקח ממלחמת העולם השניה, ממדיניות הפיוס שלהם
ומי שלומד היסטוריה כיתה י"א יודע על מה אני מדבר
קיצר, האירופאים זה כמו עשרים מוחות של יוסי ביילין , שאתה כולם קיבצו לאחד
תשמעו , באתי פה קצת והדגשתי יותר מדי את הגישה השמלאנית למצב, ברור לי שלמרות הבחירות והכל השמאל ינצח בסופו של דבר כי זאת השיטה היחידה
אבל להשמיד את כולם לא פתרון ריאלי
מה גם שניסיתי בערך להסביר כמו רון למה הם עושים את זה
לא שאני מצדיק אותם אל תתפסו אותי במילה
שיש פיגוע אני מרגיש אותו דבר כמוכם וגם מספיק פעמים יצא לי להגיד מוות לערבים!!!
אבל תמיד צריך לחשוב עם המוח ולא עם הלב, ובטח ובטח שלא עם הזין , אבל זה מה שרובנו עושים
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
True
הם לא למדו לקח ממלחמת העולם השניה, ממדיניות הפיוס שלהם
ומי שלומד היסטוריה כיתה י"א יודע על מה אני מדבר
קיצר, האירופאים זה כמו עשרים מוחות של יוסי ביילין , שאתה כולם קיבצו לאחד
תשמעו , באתי פה קצת והדגשתי יותר מדי את הגישה השמלאנית למצב, ברור לי שלמרות הבחירות והכל השמאל ינצח בסופו של דבר כי זאת השיטה היחידה
אבל להשמיד את כולם לא פתרון ריאלי
מה גם שניסיתי בערך להסביר כמו רון למה הם עושים את זה
לא שאני מצדיק אותם אל תתפסו אותי במילה
שיש פיגוע אני מרגיש אותו דבר כמוכם וגם מספיק פעמים יצא לי להגיד מוות לערבים!!!
אבל תמיד צריך לחשוב עם המוח ולא עם הלב, ובטח ובטח שלא עם הזין , אבל זה מה שרובנו עושים
:D |
סיכום טוב ...
תפנימו את הקטע הזה שבסופו של דבר רק ימין בדרך זה שיצליח לעשות תשלום ...
למה בכל המדינות כמו שלנו וסורי חברים - הימין לא יאפשר לעשות שלום
לשמאל בחיים - בעיקר כי רוב הימין טיפשים שחורים ומה לעשות
זה ככה רוב העם שלנו זה אמחה אחת גדולה ובגלל זה גם יש רוב לליכוד
בדרך כלל ...
קיצר כמו שהשלום עם מצרים - הימין עשה אותו אבל תאכל'ס בכנסת
השמאל זה שהעביר את ההסכם והימין הצביעו נגד
ההסכם שבגין הביא ...
יענו - השמאל יאפשר לימין לעשות שלום
אבל הימין בחיים לא יאפשר לשמאל ... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יענו - השמאל יאפשר לימין לעשות שלום
אבל הימין בחיים לא יאפשר לשמאל ... |
כי השמאל הפ פריארים !!!
שיוותרו על יותר מידי |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סיכום טוב ...
תפנימו את הקטע הזה שבסופו של דבר רק ימין בדרך זה שיצליח לעשות תשלום ...
למה בכל המדינות כמו שלנו וסורי חברים - הימין לא יאפשר לעשות שלום
לשמאל בחיים - בעיקר כי רוב הימין טיפשים שחורים ומה לעשות
זה ככה רוב העם שלנו זה אמחה אחת גדולה ובגלל זה גם יש רוב לליכוד
בדרך כלל ...
קיצר כמו שהשלום עם מצרים - הימין עשה אותו אבל תאכל'ס בכנסת
השמאל זה שהעביר את ההסכם והימין הצביעו נגד
ההסכם שבגין הביא ...
יענו - השמאל יאפשר לימין לעשות שלום
אבל הימין בחיים לא יאפשר לשמאל ... |
אתה כל הזמן מדגיש את זה שהימין לא יתן לשמאל להעביר את השלום
אז תסביר לי איך עברו הסכמי אוסלו ואיך נחתם הסכם השלום עם ירדן?
שזה בערך מסכם 2/3 מההסכמים שלנו לשלום בהיסטוריה
שזה כבר עוקף את הימין |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אתה כל הזמן מדגיש את זה שהימין לא יתן לשמאל להעביר את השלום
אז תסביר לי איך עברו הסכמי אוסלו ואיך נחתם הסכם השלום עם ירדן?
שזה בערך מסכם 2/3 מההסכמים שלנו לשלום בהיסטוריה
שזה כבר עוקף את הימין |
דבר ראשון אוסלו וגם ההסכם עם ירדן אגב לא עברו בעזרת
הליכוד ולא היה לליכוד שום קשר אליהם
אם זה היה תלוי בהם הם לא היו נחתמים בכלל
ולא התכוונתי לימין באופן כללי זה לא כל הימין
יותר התכוונתי לליכוד
הרי ברור שש"ס שמגדירה את עצמה כימין
יעשו הכל בשביל קצת כסף כולל ללכת נגד העקרונות שלהם ... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשון אוסלו וגם ההסכם עם ירדן אגב לא עברו בעזרת
הליכוד ולא היה לליכוד שום קשר אליהם
אם זה היה תלוי בהם הם לא היו נחתמים בכלל
ולא התכוונתי לימין באופן כללי זה לא כל הימין
יותר התכוונתי לליכוד
הרי ברור שש"ס שמגדירה את עצמה כימין
יעשו הכל בשביל קצת כסף כולל ללכת נגד העקרונות שלהם ... |
קצת כסף?
ש"ס טפילים פשוט
אין להם עקרונות אידיאולוגים אמיתיים , אם היום הימין שולט אז הם יגידו שהם ימין , כדי לקבל יותר קולות
המטרה שלהם היא לזכות בכוח חזק ומקום בממשלה שיאפשר להם להתפטר ואז ליצור מצב של פחות מ61 ח"כ בממשלה, מה שיביא להתפרקות
ואז הם יאיימו על הממשלה בכל חוק שאם לא נותנים להם כסף לפה וכסף לשם
א) הם מתפטרים מהממשלה
ב) הם לא מעבירים שום חוק
ככה בדיוק הם גם יוצרים חוקים דתיים וכפייה
בכל הקדנציות האחרונות זה הלך להם יפה
נקווה שהפעם שינוי תכנס לממשלה ותביא אותה באותו נשק בדיוק
לא נראה לי אבל
Let's Hope So
לא יאומן שגם הטר'ד הזה שקשור בכלל בבעיות לאומיות אפשר לשנות לחרדים
אבל בכל זאת
זה לא הנושא
אז תקראו את זה
אבל בבקשה אין יותר מדי מה להגיב, לא באתי להחליף נושא |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
א) הם מתפטרים מהממשלה
ב) הם לא מעבירים שום חוק
ככה בדיוק הם גם יוצרים חוקים דתיים וכפייה
בכל הקדנציות האחרונות זה הלך להם יפה
נקווה שהפעם שינוי תכנס לממשלה ותביא אותה באותו נשק בדיוק
לא נראה לי אבל
Let's Hope So
|
זה נכון מאוד
אבל יש בעיה
למי שלא ידע שרון הזקן הטמבל הזה נתן לחרדים
לעגן את התקציב שלהם בחוק
אם עד עכשיו הם התחננו כל פעם מחדש היום
יש חוק מעוגן של סכום התחלתי
אינעל ראבאק |
|
|
| MasterP |
איזה שחיטות הולכת בממשלה ובכלל בכנסת
זה דבר שחבל על הזמן
אני כ"כ שונא את הממשל שלנו בגלל זה אין לי אמון בו בכלל
שתבינו כמה פרוטקציות הכל שם
וגם שחברים מקבלים עבודות בממשלה
מביאים עובדים זרים
מקבלים כספי שחיטות
סוחטים כספים מהממשל
עושים עסקים מלוכלכים
אין חבל"ז
אני רק לא מבין איך הם לא מתביישים לעמוד מולנו ולהגיד שהם מייצגים אותנו האזרחים ומשרתים אותנו
ולא הפוך
בני זונות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MasterP
איזה שחיטות הולכת בממשלה ובכלל בכנסת
זה דבר שחבל על הזמן
אני כ"כ שונא את הממשל שלנו בגלל זה אין לי אמון בו בכלל
שתבינו כמה פרוטקציות הכל שם
וגם שחברים מקבלים עבודות בממשלה
מביאים עובדים זרים
מקבלים כספי שחיטות
סוחטים כספים מהממשל
עושים עסקים מלוכלכים
אין חבל"ז
אני רק לא מבין איך הם לא מתביישים לעמוד מולנו ולהגיד שהם מייצגים אותנו האזרחים ומשרתים אותנו
ולא הפוך
בני זונות |
מה לעשות מדינת קומבינה ...
תראה את השיטה הביזיונית של הפרימריס של הליכוד ...
פשוט מצחיק מה שהלך שם
בני זונות ...
אל המזכירה של נתניהו ב20 הראשונים ...
מראה על המצב בליכוד - גם שם לא חסר
מושחתים ולכל אוהדי נתניהו יימח שמו
תדעו שהוא זה ששינה את השיטה מפרימריס פתוחים
כמו בעבודה עם מתפקדים שמי שרוצה מצביע
לשיטה הדפוקה של היום ...
אבל אין מה לעשות הליכודניקים פה לא רואים כלום
חוץ מ
"היידה ביבי" |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אבל אין מה לעשות הליכודניקים פה לא רואים כלום
חוץ מ
"היידה ביבי" |
אלההההההההה
היידה ביבי
מת עליו
" נתניהו - כי חייבים לשנות את המצב "
וסתם שתדעו:
יש היום תמונה שרואים את אבא שלי בידיעות, איזה יופי
:-) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NaOren
אלההההההההה
היידה ביבי
מת עליו
" נתניהו - כי חייבים לשנות את המצב "
וסתם שתדעו:
יש היום תמונה שרואים את אבא שלי בידיעות, איזה יופי
:-) |
אחי אני לא מאמין ...
בהתחלה הייתי בטוח אמרת בצחוק ...
חבר'ה הפוסט שלי וזה של אורן שבא ישר אחריו
הם דוגמא לזה שלא משנה כמה ימין מישהוא יהיה הוא
לא צריך להצביע ליכוד אם יש לו משהוא בקופסה שעל הכתפיים ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NaOren
אלההההההההה
היידה ביבי
מת עליו
" נתניהו - כי חייבים לשנות את המצב " |
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
ביבי?! |
|
|
|
|