|
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Flotser
טוב אז שיהיה לך בהצלחה, אני אישית לא אוהב את המפלגה |
ושיהיה לך בהצלחה עם מאיר שטרית....
:haha:
ורועי זה ממש שטויות
מפלגה קטנה באופיזיציה בקושי יכולה לעשות משהו
אבל שהיא עולה זה כבר שמתנה
כמו שהמפלגה של הילטר עלתה לשילטון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ורועי זה ממש שטויות
מפלגה קטנה באופיזיציה בקושי יכולה לעשות משהו
אבל שהיא עולה זה כבר שמתנה
כמו שהמפלגה של הילטר עלתה לשילטון |
מפלגה קטנה באופוזיציה ומפלגה קטנה בקואליציה זה כמעט אותו דבר...
אבל ברוש עדיף להיות בקואליציה
ובקשר להשוואה למפלגה הנאצית...
אתה דפוק בשכל או משהו?!
ששנה הבאה תלמד בהסטוריה על עליית הנאצים לשלטון אז תחזור ותגיד את המשפט הזה עוד פעם!!
היטלר כביכול עלה לשלטון בדרך דמוקרטית... אבל יש הרבה מאחורי זה
כמו צבא הבריונים שלו שהשליט טרור ... וכל השקרים והכל
תעשה לי טובה ותוודא עובדות קודם |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מפלגה קטנה באופיזיציה בקושי יכולה לעשות משהו
אבל שהיא עולה זה כבר שמתנה
כמו שהמפלגה של הילטר עלתה לשילטון |
איזה סרוט אתה :stongue: :stongue:
:crazy: |
|
|
| oDrori |
שני דברים על מה שראיתי בעמוד הזה:
יש לי תמיכה בהרבה מה"מאפיינים" של שינוי, לא חושב שהייתי מצביע להם אבל בכל מקרה אין לי שמץ של ספק שהם יהיו המפלגה העולה ממש ממש חזק בבחירות האלה.
ואין אין אין סיכוי בכלל שהליכוד עוברים את ה-45, גם לזה הםם לא יגיעו לדעתי. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NaOren
היייייידה ביבי
ומה הקשר !!!!
תאמין לי ששאני מבין מאד בפוליטיקה.... לא יודע אם יותר ממך כי אני לא יודע כמה אתה מבין
אבל אבא שלי חבר ליכוד ובכלל אנחנו מדברים על זה הרבה
אז אולי אתה הוא זה שלא מבין פה...
|
משפט מאוד חכם - בגלל שאתה מדבר עם אבא שלך אני לא מבין פה ...
פששש איזה יציאה אחי - תרוץ לכנסת ...
קיצר - אם אתה כזה מבין תייחס למה שאמרנו פה לגבי הקרקס שהיה
בליכוד ביום של הפריימריס ... והבחירות המזוייפות האלה
והשיטה הלא דמוקרטית שביבי שלך הכניס לליכוד בפריימריס ...
והחוק ששרון העביר שמקציב לחרדים תקציב קבוע
עד עכשיו הם היו צריכים להתחנן כל פעם מחדש עד ששרון
הטמבל הזה אישר את זה בחוק - פווול כסף באופן קבוע ...
זאת הטעות הכי גדולה של שרון בקדנציה שלו לדעתי
קודם כל תענה על זה ועל שאר הדברים שאמרנו...
קיצר - אתה מבין גדול בלהגיד שאתה מבין אבל לא בלענות לעניין ..
| quote: | Originally posted by NaOren
גבר...
התערבתי עם חבר שלי על 50 שקל
אני אומר שיהיה מעל 55 מנדטים
:-)
יש לי הרגשה טובה לגבי הבחירות.... |
טוב לזה לא נראה לי צריך להגיב בעצם ...
תשנה קריירה למנבא עתידות ...
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ושיהיה לך בהצלחה עם מאיר שטרית....
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ובאמת פלוצר תסביר לנו קצת על פועלו של האיש ...
מעבר להצלחה שלו כראש עיר ...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מפלגה קטנה באופוזיציה ומפלגה קטנה בקואליציה זה כמעט אותו דבר...
אבל ברוש עדיף להיות בקואליציה
|
????????
אחי - אל תגיד שטויות ...
אתה יודע איזה כוח יש ל6 מנדטים בתוך הקואליציה ???
מה אתה מדבר בכלל - כמה הצבעות נפלו על כזה מספר
וחוץ מזה ככה היה להם ייצוג כמו שצריך בוועדות ...
ולא כמו שעכשיו שיש להם דובר בוועדת הכספים שאומר
ברדיו שזה ביזיון שהזרימו לחרדים ולחינוך שלהם עוד פעם את
אותו תקציב שלכל השאר קיצצו ... אבל אין לו מה לעשות יותר
מזה כי הוא הדובר - זה ההבדל בין ייצוג בקואליציה לבין ייצוג
באופיזיציה ... |
|
|
| MoSH_MaN |
לאקי אתה צודק
עכשיו אני מקווה מאד שהם יגיעו לאופיזיציה
כמה שיותר מנדטים להם
כמה שפחות לש"ס ויקחו אותם....אני מקווה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לאקי אתה צודק
עכשיו אני מקווה מאד שהם יגיעו לאופיזיציה
כמה שיותר מנדטים להם
כמה שפחות לש"ס ויקחו אותם....אני מקווה |
אני מאוד מקווה שיבוא יום הגאולה וסוף סוף
שינוי ייכנסו במקום החרדים האלה
שינוי-עבודה-ליכוד
ואולי מרץ מי יודע ...
קיצר אני בטוח שזה לא יקרה אבל...
אף אחד לא ישאיר את החרדים והדתיים המושחתים האלה בחוץ |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ובאמת פלוצר תסביר לנו קצת על פועלו של האיש ...
מעבר להצלחה שלו כראש עיר ...
|
בשמחה,
דבר ראשון הוא יפה תואר :eyespop:
הוא איש משכיל:
תואר שני במדיניות ציבורית, אוניברסיטת בר אילן
דוקטורנט - אוניברסיטת בר אילן
הוא דובר ערבית וערבית מרוקאית ככה שהוא יוכל לקלל את ארעפת בשפה של אמא שלו.
הוא שירת בצהל כמו כל אזרח נאמן למדינה בתפקיד סרן- מפקד ענף קצינים בחיל רפואה
ח"כ למופת:
בכנסת העשירית:
חבר בוועדות: ועדת הכספים; ועדת חוקה, חוק ומשפט; ועדת החינוך והתרבות;
בכנסת האחת עשרה:
ועדת משנה לתקציב הביטחון
חבר בוועדת הכספים;
בכנסת השלוש עשרה:
ממלא מקום יושב-ראש הוועדה לתקציב הביטחון
יושב-ראש ועדת משנה להשכלה גבוהה
יושב-ראש ועדת המיחשוב של הכנסת
חבר בוועדות: ועדת הכנסת; ועדת הכספים; ועדת החינוך והתרבות; ועדה לקידום מעמד האישה;
בכנסת הארבע עשרה:
סגן יושב-ראש הכנסת
יושב-ראש הקואליציה
יושב-ראש סיעת הליכוד
חבר בוועדות: ועדת הכנסת; ועדת הכלכלה; ועדת החוץ והבטחון; ועדה לענייני מחקר ופיתוח מדעי וטכנולוגי;
במהלך הכנסת החמש עשרה:
חבר בוועדות: ועדת הכנסת; ועדת הכספים; הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון; ועדה למאבק בנגע הסמים;
וכן שר מצליח:
בממשלה ה-27: מה-23/2/1999 שר האוצר
וכמה שתגידו שביבי אפס, ברור לכולם שהוא תרם מאוד לכלכלה
(מה שעצבן אותי שישר אחרי שביבי בפסיד בבחירות היה באיזה עיתון ראשי כתבה ענקית עליו על כמה הוא תרם לכלכלה, למה דווקא אחרי שהפסיד מפרסמים את זה, ביב היה גדול)
וכמובן האחראי על זה היה מי לא אלא מאיר חברנו שר האוצר
בממשלה ה-29: שר המשפטים
חוקק המון חוקים כולל חוקים חשובים כמו: חוק נגד ההשטה (לא חשש בתגובותיהם הנזעמות של חברי ש"ס, משום שהחוק פגע לא רק בערבים אלא גם בעובדיה יוסף, אז מוש תעריך אותו על המאמץ שהמפלגה שלך לא עשתה)
והוא העביר עוד מלא חוקים כשר המשפטים אני כבר לא ממש זוכר.
פעילות ציבורית:
- ראש עירית יבנה מ- 1974 עד 1987
- גזבר הסוכנות וההסתדרות הציונית מ- 1988 עד 1992
- חבר חבר הנאמנים של אוניברסיטת בן-גוריון
והאוניברסיטה הפתוחה
- חבר הוועד המנהל של אוניברסיטת בר-אילן
וגם הוא יודע לעמוד על דעתו ולנסח בצורה טובה את הדברים שלו בטלויזיה למרות שיש לו קול מצחיק.
בקיצור הוא כלי שבכלים, מאיר מלך ישראל.
וגם הוא לא צבוע ולא מושחת כמו הרבה חברי כנסת אחרים, בקשה תוכיחו אחרת. |
|
|
| Hell_Copter |
חבר שלי עושה היום למורה להסטוריה אני גם הולך לבחירות לכנסת
קוראים למפלגה שלי מ"ל
היא עושה לו כזה מה זה מ"ל?
אז הוא עונה לה מוות לערבים
:stongue: |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחח הרגת אותיייייייייי
אורן להקשיב לאבא שלך זה כמו להקשיב לשרון או לכל פוליטיקאי
זה שהוא אבא שלך לא אומר שמה שהוא אומר קדוש :)
ובקשר לכל מה שנאמר פה , אתם טוחנים את הנושא ככ הרבה שכבר אין לי כח להגיב |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי עושה היום למורה להסטוריה אני גם הולך לבחירות לכנסת
קוראים למפלגה שלי מ"ל
היא עושה לו כזה מה זה מ"ל?
אז הוא עונה לה מוות לערבים
:stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יואווו איזה מצחיק זההה
חחחח אני מאמץ אתזה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Flotser
בשמחה,
דבר ראשון הוא יפה תואר :eyespop:
הוא איש משכיל:
תואר שני במדיניות ציבורית, אוניברסיטת בר אילן
דוקטורנט - אוניברסיטת בר אילן
הוא דובר ערבית וערבית מרוקאית ככה שהוא יוכל לקלל את ארעפת בשפה של אמא שלו.
הוא שירת בצהל כמו כל אזרח נאמן למדינה בתפקיד סרן- מפקד ענף קצינים בחיל רפואה
ח"כ למופת:
בכנסת העשירית:
חבר בוועדות: ועדת הכספים; ועדת חוקה, חוק ומשפט; ועדת החינוך והתרבות;
בכנסת האחת עשרה:
ועדת משנה לתקציב הביטחון
חבר בוועדת הכספים;
בכנסת השלוש עשרה:
ממלא מקום יושב-ראש הוועדה לתקציב הביטחון
יושב-ראש ועדת משנה להשכלה גבוהה
יושב-ראש ועדת המיחשוב של הכנסת
חבר בוועדות: ועדת הכנסת; ועדת הכספים; ועדת החינוך והתרבות; ועדה לקידום מעמד האישה;
בכנסת הארבע עשרה:
סגן יושב-ראש הכנסת
יושב-ראש הקואליציה
יושב-ראש סיעת הליכוד
חבר בוועדות: ועדת הכנסת; ועדת הכלכלה; ועדת החוץ והבטחון; ועדה לענייני מחקר ופיתוח מדעי וטכנולוגי;
במהלך הכנסת החמש עשרה:
חבר בוועדות: ועדת הכנסת; ועדת הכספים; הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון; ועדה למאבק בנגע הסמים;
וכן שר מצליח:
בממשלה ה-27: מה-23/2/1999 שר האוצר
וכמה שתגידו שביבי אפס, ברור לכולם שהוא תרם מאוד לכלכלה
(מה שעצבן אותי שישר אחרי שביבי בפסיד בבחירות היה באיזה עיתון ראשי כתבה ענקית עליו על כמה הוא תרם לכלכלה, למה דווקא אחרי שהפסיד מפרסמים את זה, ביב היה גדול)
וכמובן האחראי על זה היה מי לא אלא מאיר חברנו שר האוצר
בממשלה ה-29: שר המשפטים
חוקק המון חוקים כולל חוקים חשובים כמו: חוק נגד ההשטה (לא חשש בתגובותיהם הנזעמות של חברי ש"ס, משום שהחוק פגע לא רק בערבים אלא גם בעובדיה יוסף, אז מוש תעריך אותו על המאמץ שהמפלגה שלך לא עשתה)
והוא העביר עוד מלא חוקים כשר המשפטים אני כבר לא ממש זוכר.
פעילות ציבורית:
- ראש עירית יבנה מ- 1974 עד 1987
- גזבר הסוכנות וההסתדרות הציונית מ- 1988 עד 1992
- חבר חבר הנאמנים של אוניברסיטת בן-גוריון
והאוניברסיטה הפתוחה
- חבר הוועד המנהל של אוניברסיטת בר-אילן
וגם הוא יודע לעמוד על דעתו ולנסח בצורה טובה את הדברים שלו בטלויזיה למרות שיש לו קול מצחיק.
בקיצור הוא כלי שבכלים, מאיר מלך ישראל.
וגם הוא לא צבוע ולא מושחת כמו הרבה חברי כנסת אחרים, בקשה תוכיחו אחרת. |
פששש
מרשים :)
אבל משהו גורם לי לחשוד שקונטרול, סי ווי היו מעורבים פה! |
|
|
|
|