|
רצועת עזה קרובה לפיצוץ אוכלוסין (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי עם חלק קט ממה שאמרת אני מסכים
אבל באופן הכללי אני לא מסכים עם הגישה שלך
אל תעשה מהערבים מלאכים קטנים עם בייגלעכים על הראש ...
כמו שדרגון אמר היה יותר קל אם היינו יכולים לכוון אותם (ביחד עם
כמה דוסים) לים ולפזר שם כמה כרישים
...
אין מה לעשות - בסה"כ
הם חבורת תחמנים שבאמת השילטון שם רקוב ופשוט אין מי לדבר
ובאמת כמו שאורן אמר ראינו את זה עם ברק ...
נכון הם חיים בחרא אבל אל תתן להם את זה כתרוץ
להרוג אותנו - אני מאמין שגם אם היית במצב שלהם לא היית
מתחיל להרוג אנשים ...
אבל עדיין לא צריך להשמיד אותם ...
נראה לי הפרדה הכי טוב ...
מוקשים בינינו וחאלאס ...
אבל תאכל'ס בסוף יהיה להם מדינה גם ככה
זה עובדות על פי ההיסטוריה - כל מדינה ששאפה לעצמאות
קיבלה אותה בבסוף לא משנה בכמה טרור היאא השתמשה ...
הקטע הוא אולי להחליף את השילטון שם אבל אני לא מאמין שזה
יעזור בזמן הקרוב ...
בינתיים כפיתרון זמני נראה לי הפרדה כרעיון טוב ... |
תראה, אני לא עושה מהם מלאכים
הם הרבה יותר גרועים מאיתנו, אפילו מאנשים כמו נייקון שאומר שצריך להשמיד את כל הערבים
אני לא יתחיל להסביר פה למה כי אני בטוח שאתם מסכימים איתי
מה שאני מנסה להראות זה שזה לא חד צדדי
אומנם הם הורגים לנו חפים מפשע ואנחנו הורגים מחבלים, אבל עדיין אל תשארו תמימים למה הם סובלים הרבה יותר מאיתנו
המצב הזה הוא בעצם מעגל של הם הורגים אותנו ואנחנו הורגים להם
אז נכון שאנחנו "מגיבים" כביכול על מה שהם עושים אבל התגובות האלה רק גורמות לעוד מחבלים לצוץ
אני לא אומר שלא צריך להגיב כי לא היינו מגיבים כנראה שהמצב היה עוד יותר גרוע, אבל מה שאני מנסה להגיד זה שאין פתרון צבאי למצב
צריך לשבת על השולחן, אין מה לעשות
בכל מקרה לגבי הפוסט הארוך שלי, לא הצגתי ממש את הדעות שלי אלא נתתי נקודת מבט אחרת בגלל שחלק מהפוסטים פה ממש ממש עיצבנו אותי
ונייקון, אין לי משהו נגדך, אבל לדעתי אתה מגזים עם הדעות שלך
ברצינות, תחשוב רגע... להרוג את כל הערבים ? |
|
|
| DjChook |
רון
אני לא יודע להתייחס כלא מסכים / מסכים למה שאמרת
כי זה גם לא מוכח
אבל זה נשמע מעניין
לדעתי רק עוד מספר עשרות שנים שהנושא ילמד בהסטוריה יהיו פרשנויות מדויקות לעניין |
|
|
| oDrori |
ראסמי!
בואנה תחשבו איזה מזל יש לנו שיש לנו רק מאה אחת של עולם חדש ללמוד בהיסטוריה (פלוס שטויות במהלך הדרך אבל לא רציני. תחשבו שהחל מ-1900 הכל מתועד במדוייק ופאק, מה ייצטרכו ללמוד בשנת 2100... פי שתיים חומר! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תראה, אני לא עושה מהם מלאכים
הם הרבה יותר גרועים מאיתנו, אפילו מאנשים כמו נייקון שאומר שצריך להשמיד את כל הערבים
אני לא יתחיל להסביר פה למה כי אני בטוח שאתם מסכימים איתי
מה שאני מנסה להראות זה שזה לא חד צדדי
אומנם הם הורגים לנו חפים מפשע ואנחנו הורגים מחבלים, אבל עדיין אל תשארו תמימים למה הם סובלים הרבה יותר מאיתנו
המצב הזה הוא בעצם מעגל של הם הורגים אותנו ואנחנו הורגים להם
אז נכון שאנחנו "מגיבים" כביכול על מה שהם עושים אבל התגובות האלה רק גורמות לעוד מחבלים לצוץ
אני לא אומר שלא צריך להגיב כי לא היינו מגיבים כנראה שהמצב היה עוד יותר גרוע, אבל מה שאני מנסה להגיד זה שאין פתרון צבאי למצב
צריך לשבת על השולחן, אין מה לעשות
בכל מקרה לגבי הפוסט הארוך שלי, לא הצגתי ממש את הדעות שלי אלא נתתי נקודת מבט אחרת בגלל שחלק מהפוסטים פה ממש ממש עיצבנו אותי
|
מסכים עם ברוב אחי...
הבנתי מה שאמרת גם אני התעצבנתי קצת ...
*agree* |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי אל תזלזל פה באינטילגנציה שלי ותשנה מה שאמרת
גם אם לא אמרת במילים האלה , אתה אמרת שהם
גיבורים ושהם ציונים ושהם נלחמים למעננו שם
ואם לא הם אז מי וכל הבולשיט הזה
בדרך כלל הגיבורים שלך שנלחמים על הציונות שלך אז אתה מסכים איתם לא ?
אני לא מכיר מישהוא שלא מסכים עם הגיבור שלו ועוד לא סתם גיבור
כזה שנלחם למען הציונות לפי מה שאתה אומר
מה אתה לא מסכים איתם פתאום ?
פוסט אחד הם מחרפים את נפשם למענו פוסט אחרי זה הוא כבר פתאום
לא מסכים איתם !
איך אני דיונים כאלה - תודו מגיע לי קרמבו אחד לפחות !
|
לא לא..
אני אמרתי שהציונות בשבילם זה לשבת שם
תאמין לי שאני מעדיף שנעיף אותם כמה שיותר מהר..
הם מפריעים לאינטרס שלנו, מפריעים לחיילים ומפריעים לתקציב של המדינה
אני מכיר גם מיליון ואחד מקרים שהם סתם הציקו לערבים וכמה שזה מצחיק אותי זה ממש לא יפה ברמת העיקרון
ונשר..
די לשחק אותה כאילו שאתה גדול ומבין יותר ממני
מה שאמרתי שהכל פה השערות ותאוריות לא נוגע רק לי אלא לכולם- כולל אותך
אני יודע שאישית אין לי כשרון לראות את העתיד
אם לך יש אז מה טוב ואני מצטער ומה שאמרתי לא נוגע אליך ספציפית
אם אין לך אז בבקשה תפסיק עם המשפטי חוכמה שלך ותתייחס לדעה שלי בכבוד כמו שאני מתייחס לשלך |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by oDrori
ראסמי!
בואנה תחשבו איזה מזל יש לנו שיש לנו רק מאה אחת של עולם חדש ללמוד בהיסטוריה (פלוס שטויות במהלך הדרך אבל לא רציני. תחשבו שהחל מ-1900 הכל מתועד במדוייק ופאק, מה ייצטרכו ללמוד בשנת 2100... פי שתיים חומר! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא חשבתי על זה אף פעם...
אבל אני יוכל ללמד את הילדים שלי את זה
:-))) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תראה, אני לא עושה מהם מלאכים
הם הרבה יותר גרועים מאיתנו, אפילו מאנשים כמו נייקון שאומר שצריך להשמיד את כל הערבים
אני לא יתחיל להסביר פה למה כי אני בטוח שאתם מסכימים איתי
מה שאני מנסה להראות זה שזה לא חד צדדי
אומנם הם הורגים לנו חפים מפשע ואנחנו הורגים מחבלים, אבל עדיין אל תשארו תמימים למה הם סובלים הרבה יותר מאיתנו
המצב הזה הוא בעצם מעגל של הם הורגים אותנו ואנחנו הורגים להם
אז נכון שאנחנו "מגיבים" כביכול על מה שהם עושים אבל התגובות האלה רק גורמות לעוד מחבלים לצוץ
אני לא אומר שלא צריך להגיב כי לא היינו מגיבים כנראה שהמצב היה עוד יותר גרוע, אבל מה שאני מנסה להגיד זה שאין פתרון צבאי למצב
צריך לשבת על השולחן, אין מה לעשות
בכל מקרה לגבי הפוסט הארוך שלי, לא הצגתי ממש את הדעות שלי אלא נתתי נקודת מבט אחרת בגלל שחלק מהפוסטים פה ממש ממש עיצבנו אותי
ונייקון, אין לי משהו נגדך, אבל לדעתי אתה מגזים עם הדעות שלך
ברצינות, תחשוב רגע... להרוג את כל הערבים ? |
אם זה היה תלוי בי
הייתי מוריד כמה שיותר ערבים ומוחק אותם מהאדמה
כי בתכלס- איסלאם זה דת שמציגה כרגע סכנה לא רק לנו אלא לכל העולם
ואני לא מבין אותך רון
באמת שלא..
מה בא קודם? אנחנו? או הם?
תפסיק להתייחס לכמה שהם מסכנים ותחשוב על הצד שלך תשאיר את הדאגה לארגונים האלה- גוש שלום והאו"ם |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by oDrori
ראסמי!
בואנה תחשבו איזה מזל יש לנו שיש לנו רק מאה אחת של עולם חדש ללמוד בהיסטוריה (פלוס שטויות במהלך הדרך אבל לא רציני. תחשבו שהחל מ-1900 הכל מתועד במדוייק ופאק, מה ייצטרכו ללמוד בשנת 2100... פי שתיים חומר! |
חחח
וואלה
אבל תראה
בהיסטוריה בכיתה י' אנחנו לומדים על בית שני-
בחטיבה למדנו מימי הביניים עד הקמת המדינה
זה המון חומר בלי שום קשר
זה שתהיה להם עוד מאה להוסיף זה באמת באסה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אם זה היה תלוי בי
הייתי מוריד כמה שיותר ערבים ומוחק אותם מהאדמה
כי בתכלס- איסלאם זה דת שמציגה כרגע סכנה לא רק לנו אלא לכל העולם
|
באופן יבש זה נכון ...
אבל מה לעשות את לא יכול לעשות את זה ...
רק לנחש אפשר ... ניבוי העתיד בשלבים :
טוב כמו שאמרתי הפרדה + שדה מוקשים ...
תוך כמה זמן אולי שיפור ...
החלפת עראפת שיילך יימח שמו ...
ומשא ומתן ...
ומדינה ... |
|
|
| MoSH_MaN |
רגע זה בלתי אפשרי וזה לא יהיה אפשרי
ועוד משהו
אירופה זונות
לו אירופה אנחנו וארצות הברית כבר היינו מזיינים את הערבים האלה בתחת |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רגע זה בלתי אפשרי וזה לא יהיה אפשרי
ועוד משהו
אירופה זונות
לו אירופה אנחנו וארצות הברית כבר היינו מזיינים את הערבים האלה בתחת |
האירופאים היפים |
|
|
| MasterP |
| האירופאים אדישים לעולם אין מה לעשות |
|
|
|
|