|
ILTA - החלטות בנוגע אתר - שונות
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
:פה תכתבו על כל דבר אחר שקשור לאתר
:נכון לעכשיו
שם האתר
"אני מבקש לכתוב רק דברים עניניים ולא דברים כמו "כן אני מסכים
:D :D :D |
|
|
| nesher |
ITF
בלאאאא
ככה קראו ל
FTP
שפעם היה לנו
אם מישהו זוכר
:D
אם יהיה עוד אחד כזה אחרי האתר
יקראו לו
ITFF
Israely Trance Force Ftp
אבל תאמת
זה יותר מדי נדוש, זה חיקוי כזה
עדיף
ITA
Israely TranceAddictz
כי זה מה שאנחנו , זאת גאווה לאומית , אנחנו מכורי טראנס ישראלים , מהאתר הכי טוב למכורי טראנס
www.מכורלטראנס.com
:D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
יפה מאוד אחי, רעיון מעולה
רק חבל שיש לי חיבור מסריח אז אני לא יוכל להנות ממנו כמו כולם |
|
|
| Rising |
שמות? בוא נראה..
Israel Trance Force
Israeli Trance Heads
Israel Trance Addicts (לא)
The Israeli Scene
Israel Night Clubbing.
:tongue3 |
|
|
| DjChook |
נו מה ?!
עוד טרדים ?
בשביל מה יש סטיקי ?!
בוא נראה
Israelis Worried About The Trance Scene And Want To Make A Diffrent
זה יוצא
IWATTSAWTMAD
מי יכול לבטא את זה ? |
|
|
| warpedd_ |
למה באנגלית??
איגוד חובבי טראנס בישראל
אחוות האלקטרוניקה בא"י?!?!
טארנס בע"מ
trance inc.
נשמע יותר טוב
בכל מקרה למרות החילוקי דעות שיענו טראנס זה רק ז'אנר במוזיקה
אלקטרונית אפשר להכניס לשם של האתר של המלה טראנס
כי בטכלס לא נראה לי שיש לנו הרבה עניין בדראמ-אנ-בייס |
|
|
| luckystrike |
טוב בכל אופן אני בעד
ILTA
בינתיים
אולי אח"כ נשנה אבל לפחות לעכשיו
אין מה להתווכח יותר מדי תמיד יהיו חילוקי דעות
לדעתי
ILTA
יהיה שם זמני לפחות לעכשיו ...
זה דווקא סבבה - החיסרון היחידי זה המילה טראנס יענו ...
כי בכל זאת נתיימר לעסוק בכל האלקטרוני אבל לא נורא
...
ככה זה גם פה סה"כ ... |
|
|
| DJ F0cus |
תזכרו עם מי אתם מתעסקים, רוב הסיכויים שהאנשים שיכנסו לאתר לא יבינו מה בכלל אומר השם
:)
?The Electronic Age אולי -
ובשביל שיבינו שמדובר במוסיקה - אפשר יהיה לעשות איזה סרטון בפלאש שיראה שמות של סגנונות מוסיקה אלקטרונית עוברות על המסך ונעצרות.. משהו כזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
תזכרו עם מי אתם מתעסקים, רוב הסיכויים שהאנשים שיכנסו לאתר לא יבינו מה בכלל אומר השם
:)
?The Electronic Age אולי -
ובשביל שיבינו שמדובר במוסיקה - אפשר יהיה לעשות איזה סרטון בפלאש שיראה שמות של סגנונות מוסיקה אלקטרונית עוברות על המסך ונעצרות.. משהו כזה |
לגבי סירטונים ודברים מתקדמים נדבר יותר מאוחר
בינתיים לפי מה שאני רואה אין לנו אפילו בסיס שבבסיסים ובגלל זה
בפעם האלף בוא נעלה לבינתיים לפחות לאוויר משהוא קטן לפחות
שיהיה כתוב האתר בבנייה ...
יהיה את התנשמת עם התקליט בפה ומשם זה יוביל לדף שאני ועודד ניסחנו
ולמטה נגיד יהיה כתוב האתר בבנייה ...
מה הבעייה הכי פשוט בארץ בתור התחלה ...
משם נמשיך ...
ולגבי השם אפשר אולי
The Israeli Electronic Scene
???
טוב נראה לי לא נגיע להסכמה על שם ...
עדיף ביינתים
ILTA
וזהו ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Rising
שמות? בוא נראה..
Israel Night Clubbing.
:tongue3 |
נייט קלאב
נשמע מאד חזק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נייט קלאב
נשמע מאד חזק |
הממממ
לא דומה מדי לנייט ?
יענו ללילה ??? |
|
|
|
|