|
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ja het is inderdaad Ralphie B. - Massive, staat op Johan Gielen -Recorded ;) |
Heeft iemand de tracklist van de cd?????
greetings Muppet |
|
|
| Rudy |
| Ik heb nu Rank 1 - Such is life (Marco V remix) uit de Marco V live @ Qontact set geript! Ik zal m ff uploaden! Hijs maar 4:04! Maar is in ieder geval wat :p:p |
|
|
| Optimus Trance |
Héééé, Verdi van Picotto zit erbij, die (original mix) wilde ik al een tijdje hebben!!!!
thnx, djiwan |
|
|
| tango |
hej kanis, jij ook nog bedankt voor dat nummertje!
Ik heb trouwens nog wat goed nieuws! Marco V heeft weer 2 nieuwe Remixen gemaakt, dat vertelde hij me in een andere email.
Het gaat om
Da hool - Meet her at the loveparade (!!)
En nog een nummer wat hij een "club classic" noemde genaamd "liquidation".
Ook vertelde hij me dat de dub mix van planet funk's - chase the sun waarschijnlijk niet wordt gereleased.
Maar wat ben ik benieuwd naar die da hool remix ;)
Ook komt er een marco v compilatie cd op de markt, als het goed is wordt ie net na de zomer gereleased. :D
grtz.
TNG |
|
|
| Muppet |
O ja Blik voordat ik het vergeet bedankt voor Tenshi(Y)(Y)...zo'n vreed nummer
Greetings Muppet |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Muppet
O ja Blik voordat ik het vergeet bedankt voor Tenshi(Y)(Y)...zo'n vreed nummer
Greetings Muppet |
geen dank hoor, hij is zeker vet |
|
|
| Glaniskanis |
Geen dank Tango
Ik had er nog meer geupped:
Strobe - Human Animal
Infernal - Muzaik
Peyote - Alcatraz
Revil O - Witness 2001
Er kunnen nu dus weer wat nummertjes van de request list af
Ik zal strax ff de release van Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye uppen, die is echt heerlijk
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| moogwai |
Oke ik de volgende topnummers ge-upped:
Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Green Court mix)
Ralphie B. - Massive (CD rip from JGR)
Delerium - Innocente (Mr. Sam's The Space Between Us Remix)--> De mix die Armin van Buuren draaide in zijn laatste SLam FM set... deze remix is misschien zelfs beter als de Tiesto remix ;) |
|
|
| tango |
he mensen, aangezien ik niet veel terug kan doen met m'n 56k probeer ik jullie toch op de een of andere manier terug te belonen.
Hier een aantal lockertjes met inhoud:
[email protected][/email] (waaronder mauro picotto live @ mayday)
share
[email protected] (waaronder alle "how you like" bass remixen)
share
[email][email protected]
share
01-freefall_feat._jan_johnston-skydive__radio_edit-snd.mp3
02-freefall_feat._jan_johnston-skydive__warrior_radio_edit-snd.mp3
03-freefall_feat._jan_johnston-skydive__original_mix-snd.mp3
04-freefall_feat._jan_johnston-skydive__warrior_mix-snd.mp3
05-freefall_feat._jan_johnston-skydive__john_johnson_vocal_mix-snd.mp3
Kijk maar of er iets leuks bij zit. Ik mogt ze spreaden, 'k weet alleen niet wie de insomnia crew is.
grtz,
TNG |
|
|
| raoel |
Voor degene die um nog niet hebben (niemand denk ik :D )
ik heb de nieuwe van fiocco
Fiocco - Something (A1)
Zeer vette plaat.
Ik heb me op deze site nog nooit verdiept met dat UPPEN en die Locker????
Hoe doe je dat hier of waar doen jullie dat ???
Laat maar ff iets weten want daar snap ik geen kloot van.
Wil je Fiocco - Something (A1)hebben ga dan naar www.freedrive.com en log daar in
user: tranceaddicts
pass: tranceaddict
Daar staat ook
Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights
Laat me ff iets weten over dat uppen en zo:) |
|
|
| Optimus Trance |
| nou ja, t begon met een paar mensen en nu hebben er geloof ik 10 ofzo(??) mensen de pass om die locker te vullen met mp3tjes, enne....tsja weet ik veel wat ik eer nog over kwijt kan.... vraag glaantje maar!:D:D:D |
|
|
| raoel |
maar wat is dan zo'n locker ?????
Ik ben DONKER blond (of ben ik gewoon dom) (heb mun HAVO:D)
trouwens da geld alleen voor vrouwen
toch???
Welke kleur zou onze MISS PROXIMUS hebben ??:p |
|
|
|
|