|
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Ja sorry heb geen zin om die hele thread door te gaan nemen, ben ik morgen nog bezig. Ik heb hem jammer genoeg niet gevolgd. Kan iemand proberen een kleine samenvatting te geven?
Bedankt alvast |
|
|
| Remy D |
| Ik laat dit maar ff aan mij voor bij gaan wat ik eigenlijk al een tijdje doe, voor mij denk te ingewikkeld met al dat uploaden enzo.... :) Maarja volgende keer beter. |
|
|
| raoel |
Ik zal
Fiocco - Something (A1)
FF uppen (wordt een toppertje :D)
Of mag je alleen maar nummers uppen die gevraagt worden ???????
Ik heb ook nog
NRG - Energizer (A1 Remix)
Wil iemand deze hebben (zeer goed nummer) |
|
|
| Glaniskanis |
Je mag uppen wat je wil, als de locker vol is beginnen we toch lekker een nieuwe of dan verwijderen we een aantal nummertjes
Geen probleem hoor, het is trouwens
Nu-NRG - Energizer (A1 Mix)
Fiocco - Something (A1 Mix) is het ook zeker waard om te uppen (heb hem ook)
Weet iemand hoe die mixen heten van bovenstaande plaatjes (ik haat het als ik de mix niet weet :p)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
vuile schijtzooi
Als ik iets probeer te uppen krijg ik net voor het einde
:mad: download failed :mad: :mad:
Weet iemand hoe dit komt???
Ik zal nu eens ff een ander nummer proberen misschien dat het an het nummer ligt:mad:
en uuh klopt het is Nu-NRG - Energizer
maar wat dat op slaat ???
Want het is absoluut geen NU-NRG (das veel gaver:D ) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Fiocco - Something (A1 Mix) is het ook zeker waard om te uppen (heb hem ook)
Weet iemand hoe die mixen heten van bovenstaande plaatjes (ik haat het als ik de mix niet weet :p)
Greetz,
Glaniskanis |
Volgens mij is A1 de Original Mix en B1 de Peter Luts Remix (weet ik alleen niet 100% zeker) ;) |
|
|
| raoel |
en ik heb nog een request
Camilia - Get your thing together (Pitfire remix)
En ik heb
Santos - 321 Fire (Trisco Mix)
niet zo gaaf als degene die picotto op trance NRG draait, lijkt zelfs een totaal ander nummer. |
|
|
| Dj Lex |
| Wat is het password en het emailadres jongens? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wat is het password en het emailadres jongens? |
moet ff Glaniskanis PMen, als je het namelijk zomaar hierop zet, kan iedereen er zomaar komen en dus ook gebruiken(lees: deleten) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
moet ff Glaniskanis PMen, als je het namelijk zomaar hierop zet, kan iedereen er zomaar komen en dus ook gebruiken(lees: deleten) |
ja uiteraard ik begrijp het en myplay kan hem deleten.
mzzl |
|
|
| raoel |
ik ben wanhopig opzoek naar
FEND - BREAKDOWN (extended remix)
Dit is niet de extended remix versie die je op napster vindt (vond:mad:)
Deze versie klinkt heel anders dan de originele die iedereen kent. Deze lijkt heel veel op
Silvio Ecomo - No Dip
Het heeft dezelfde beat en toen ik um voor het eerst hoorde dacht ik eigenlijk dat het een remix van "No dip" was maar de DJ liet de plaat zien en er stond dus
Fend - Breakdown (extended remix) op
Heeft iemand verder nog
Camilia - Get your thing together (Pitfire remix)
Ook een hemelse plaat:D:D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by raoel
vuile schijtzooi
Als ik iets probeer te uppen krijg ik net voor het einde
:mad: download failed :mad: :mad:
Weet iemand hoe dit komt???
Ik zal nu eens ff een ander nummer proberen misschien dat het aan het nummer ligt:mad: |
Het is nu 1 keer gelukt om er iets op te zetten en ik heb het al wel 10 x geprobeerd:mad: .
Ik heb het zitten bekijken en het is de hele tijd bij 99% van de upload. En dan wil die denk ik naar 100% / afronden en dan krijg ik het berichtje "download failed".
Weet iemand hoe dit komt:eek: |
|
|
|
|