|
Gezamenlijke Myplay locker....... (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| Ik heb trouwens een PM gestuurd naar swamper of hij dit een sticky thread wilde maken, zou wel mooi zijn als hij dat doet |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
ben nu ook 1tje aan t uppen nightclub - French Kiss(DJ scott project). vinnet wel een lekker nummertje
|
, ik heb t verkeerde nummerthe geupped!!!:D:D:D
Nou ja, doe ik strax wel fftejs de goeie:D |
|
|
| tango |
Ik zal is kijken of ik ook wat kan uppen vanavond met m'n verrotte 56k. Moet toch iets in return doen he? ;)
grtz,
TNG |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tango
Ik zal is kijken of ik ook wat kan uppen vanavond met m'n verrotte 56k. Moet toch iets in return doen he? ;)
grtz,
TNG |
Ik zit met hetzelfde probleem, krijg waarschijnlijk in juli adsl. Duurde bij mij 20min. voordat ik een nummer had geupt.
Ik heb ook een request: Michel de Hey - Hirogen
Latuurrzz...... |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Blik
ik zie daar de Sound of Goodbye ertussen staan, ik heb daar wel een mixje van maar volgens mij is het de originele, moet ik hem toch maar ff uppen?? |
Ja hehe :)
Graag natuurlijk, dat is wel een ontzettend geweldig nummertje.
En als iemand anders nog meer mixen ervan heeft :), die graag ook.
Ik kreeg trouwens een PM van ene Cools (hij heeft al wel 9 posts gemaakt op TA.com)
Hij wil ook de user/pass weten. Kent iemand hem aangezien ik hem niet ken en weet die iemand ook of ie te vertrouwen is, want ik ga natuurlijk niet zomaar die user/pass weggeven.
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ja hehe :)
Graag natuurlijk, dat is wel een ontzettend geweldig nummertje.
En als iemand anders nog meer mixen ervan heeft :), die graag ook.
|
OK, sound of goodbye komt eraan
PS: al gezien dat het een sticky thread is geworden:D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Blik
OK, sound of goodbye komt eraan
PS: al gezien dat het een sticky thread is geworden:D |
Wieeeuw, lekker Blik
Een beetje contactjes in het groepje is nooit weg :D
/Me dankt jou verder voor het uppen van Sound Of Goodbye
Ben nu ff die laatste Tony Walker - Field Of Joy (Flutlicht Mix) aan het uppen.
Ik zal later vanavond ff die tracks van Musique Vs. U2 - New Years Dub (All Mixes (die ik heb)) uppen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
och contacten, je stuurt ff een PM naar Swamper en dat doet hij wel voor je
ben nu trouwens ff Marco V & Benjamin - Tommy aan het uppen, dit is zeker een lekker nummertje
Sound of Goodbye is net ge-upped, het was trouwens de AvB Basic Instinct Remix |
|
|
| Glaniskanis |
Oh gaat dat zo makkelijk, fijn om te weten
En Marco V & Benjamin - Tommy is zeker een lekker nummertje. Voel ik me ook weer lekker nostalgisch bij :p
Bijna klaar met Tony Walker - Field Of Joy (Flutlicht Mix), daarna staat V-Three - Resistance/Zuluu op de planning en dan gooi ik een aantal Musique Vs. U2'tjes erop :)
Druk avondje zo :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| M5 |
| kan iemand mij helpen aan de video van Mauro Picotto live at Trance Energy ?? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Weet iemand trouwens hoe die B1 Mix van DJ JamX - Warriors heet?
|
Geen idee.... ik weet alleen dat het laatste nummer van Technoclub 12, De Leon @ JamX - I Don't Know hetzelfde is als Warriors. |
|
|
| Glaniskanis |
Jezus
nou heb ik die Tony Walker - Field Of Joy (Flutlicht Mix) gewoon 3 keer geprobeerd te uppen maar het werkt gewoon niet goed.
Hij zegt telkens dat er een fout was tijdens het kopiëren naar de locker (iemand een ideetje om dat te verhelpen), dus ik ben gewoon verder gegaan met uppen.
V-Three - Resistance (Original Mix)
V-Three - Zuluu (Original Mix)
staan er dus nu ook op
Ga nu zo bezig met
Musique Vs. U2 - New Years Dub (All Mixes)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|